Rac
Calitatile si defectele zodiei Rac
Calitati
In cazul in care persoana nascuta in zodia Racului este o fiinta evoluata, ea manifesta din plin calitatile zodiei. Cu cat este mai evoluata, cu atat manifesta mai multe calitati.
Nativul (sau nativa) din zodia Racului este contemplativ, interiorizat, meditativ, religios, mistic.
Are intuitie si darul prezicerii.
Exceleaza in toate calitatile legate de sensibilitate: simte enorm si este sensibil, sentimental, romantic, fidel, tandru, bland, indulgent, compatimitor, protector, ocrotitor, serviabil, iubeste intimitatea, isi iubeste caminul si tara.
Are un mental calm, conciliant, rabdator, tolerant, intelegator, imaginativ, visator, curios, receptiv, conservator, are discernamant si memorie buna, stie sa dea sfaturi bune prietenilor.
Este tenace, isi controleaza emotiile.
Fertil, fecund, senzitiv, familist.
Defecte
Cu cat este mai neevoluat un om nascut in zodia Racului, cu atat prezinta mai multe defecte specifice zodiei sale.
Nativul poate fi ori extrem de atasat de familie, casa, trecut ori sa fie instabil si sa nu-si gaseasca locul, chiar vagabond.
Cum spuneam - poate fi foarte atasat, exagerat de sensibil psihic si fizic, emotiv, depresiv, lipsit de iubire, considera ca ceilalti nu ii raspund la sentimente.
Este nostalgic, foarte atasat de trecut, traditionalist, traieste prea mult in fantasme (reverii fantastice), influentabil, impresionabil, inconstient, schimbator, instabil, inconstant, nesigur, imprastiat, inconsecvent, subiectiv, neadaptabil, incapatanat, fara cuvant, semidoct, indiferent, vanitos, stima fata de propria persoana, caustic, imprevizibil.
Poate sa fie nehotarat, lipsit de curaj, timid, disimulator.
Vicios, capricios, rasfatat, ascuns, lunatic, prefera senzatiile de moment in detrimentul iubirii adevarate.
Lenes, lacom, instinctual.
YOU ARE READING
Despre zodii
De TodoDin titlu se poate observa despre ce e vorba. Nu uitati sa treceti si pe la cealalta carte a mea :)