Zodii care mint cel mai des.Toată lumea minte și fiecare dintre noi am apelat la câte o minciună mică din când în când pentru a ne ascunde. Dar unele zodii au tendința să folosească mai des minciunile pentru a-și atinge scopul sau pentru a se feri de ceilalți.
Fecioarele te mint organizat
Dacă au nevoie de o minciună, nativii din Fecioară o pregătesc din timp, cu mare atenție la detalii și nu lasă nimic la voia întâmplării. Își ticluiesc atât de bine micile înșelătorii și se gândesc la toate portițele de scăpare, încât este greu să îi mai dai în vileag. Fecioarele mint ca să se răzbune, dacă au fost tratate cu neseriozitate sau dacă trebuie să își acopere greșelile. Uneori mint din instinct, pentru a se feri de problemele care știu că vor veni.
Gemenii aleg minciuna drept variație
Fără imaginație și fabulație, viața ar fi destul de monotonă. Dacă sunt convinși că scapă basma curată, Gemenii recurg la minciună și încearcă să ascundă adevărul de persoanele care îi urmăresc. Uneori, le place să spună minciuni persoanelor necunoscute doar pentru a se da mari, alteori, doar pentru a părea interesanți și pentru a atrage atenția asupra lor. O mică minciună sau o simplă exagerare li se pare că dă culoare poveștilor pe care le place să le spună. (Nu e adevarat :( )
Capricornii mint pentru că trebuie
Nativii din zodia Capricornului au întotdeauna obiective clare și precise pentru care sunt capabili de orice. Nimic nu le scapă, totul e bine controlat, iar când adevărul și sinceritatea nu funcționează, apelează și la minciună, numai să își atingă visurile. Folosesc minciuna cu lejeritate ca să nu spună un adevăr dureros. Dar o folosesc numai când este nevoie și încearcă să fie cât mai sinceri cu cei din jur în situația în care și ceilalți sunt sinceri.
YOU ARE READING
Despre zodii
De TodoDin titlu se poate observa despre ce e vorba. Nu uitati sa treceti si pe la cealalta carte a mea :)