Vărsătorii și Scorpionii sunt cei mai inteligenți din reprezentanții cele 12 zodii ale horoscopului. Dacă în cazul primilor primează inteligența analitică, în cazul celei de-a doua zodii primează inteligența intuitivă și percepția.
Zodiile de foc (Pești, Leu, Săgetător) au inteligență intuitivă. Ei văd tot timpul riscurile și câștigurile și simt o situație înainte de a face primul pas, înainte de a se implica. Reprezentanții acestor semne pot să facă zeci de mii de euro în afaceri, și pot să îi ajute și pe alții să se îmbogățească rapid.
Zodiile de pământ (Taur, Fecioară, Capricorn) au o inteligență practică dezvoltată. Analizează totul, sunt idealiști și nu prea au spirit de echipă. Le place să lucreze singuri, în liniște și reușesc mereu să termine pe primele locuri.
Zodiile de aer (Gemeni, Balanță, Vărsător) au o inteligență analitică. Ei sunt obsedați de organizare, gândesc totul la rece și nu stau să țină prea mult cont de sentimente când vine vorba despre a câștiga marele premiu. Sunt extrem de logici, iar dintre zodiile de aer, Vărsătorii sunt cel mai înzestrați cu inteligență analitică.
Zodiile de apă (Rac, Scorpion, Pești) au o inteligență perceptivă. Înțeleg foarte bine cum se mișcăr lucrurile în jurul lor, citesc oamenii imediat și au mereu replica pregătită. În astrologia chineză, Apa înseamnă inteligență. Dintre acești nativi, Scorpionii sunt cel mai înzestrați.
YOU ARE READING
Despre zodii
RandomDin titlu se poate observa despre ce e vorba. Nu uitati sa treceti si pe la cealalta carte a mea :)