Gemeni
Calitatile si defectele zodiei Gemenilor
Calitati
In cazul in care persoana nascuta in zodia Gemenilor este o fiinta evoluata, ea manifesta din plin calitatile zodiei. Cu cat este mai evoluata, cu atat manifesta mai multe calitati.
Este un spirit fin si patrunzator, elevat, fascinant, spiritual.
Rafinat, intuitiv, stie sa traiasca in momentul prezent.
Amabil, saritor sa ajute, ii place frumosul, conciliant, dezinteresat, nu ii place violenta, are bun simt.
Cele mai importante si mai multe calitati ale nativilor din zodia Gemenilor sunt legate de planul mental. Putem sa spunem ca sunt cei mai destepti din zodiac. Individul este: mental, ganditor, inteligent, intelectual, studios, educat, predominant rational, suplete mentala, cu un mental curios, creativ mental, analitic, spirit ascutit, memorie excelenta, mari resurse cerebrale, asimileaza rapid, multilateral, elocvent, exteriorizat, adaptabil, versat, ingenios, original, inventiv, independent, convingator, are tact, liberal.
Are multe contacte cu oamenii (cu fratii si surorile, cu prietenii din copilarie, vecinii, multe relatii in general).
Zodia Gemenilor este guvernata de Mercur care patroneaza mijloacele de comunicare, publicatiile, cartile, presa, mass – media, transporturile, asimilarea (intelegerea), scrierile, mesajele, noutatile, comertul, calatoriile.
Este abil, dibaci, energic, vivace, mobil, expansiv, optimist, amuzant, vesel, jovial, entuziasmat, exaltat, aventuros, spontan, stie sa improvizeze, are initiativa in afaceri.
Geamanul este simpatic, manierat, delicat, candid, gust rafinat, pasionat, gentil (daca e barbat), ii place atmosfera romantica, are fantezie, talentat in crearea aparentelor, boem.
Poate fi si practic si bun strateg.Defecte
Cu cat este mai neevoluat un om nascut in zodia Gemenilor, cu atat prezinta mai multe defecte specifice zodiei sale.
Poate fi imatur, superficial.
Vorbaret, vorbarie goala, certaret.
Manifesta lipsa de afectivitate, infidelitate, nestatornicie, multumire excesiva fata de sine, nu recunoaste ca s-a inselat, incredere oarba in aproapele sau, credulitate.
Energia mentala multa si intrebuintata necorespunzator poate genera o multime de defecte: egoism, dualitate, dispersia energiilor, imprastiere, lipsa de concentrare, lipsa de moderatie, nervozitate, agitatie, neliniste, viclenie, inconstanta. Individul repeta si utilizeaza ideile altora, este usor de pacalit, isteric, contradictoriu, aerian, instabil, inconstant, om fals – care este altfel decat vrea sa para, agresiv mental, drastic, siret, tensionat, lipsit de tactica, isi schimba des idealul, prea mental – in detrimentul sentimentelor, incapatanat in a-si impune punctul de vedere, nu da importanta mare valorii cuvintelor si actiunilor, diletant, iritabil, malitios, iubeste intriga.
Este impulsiv, zgomotos, nedisciplinat, dezordonat, incepe mai multe lucruri deodata dar nu reuseste sa finalizeze nici unul, neperseverent.
Tendinta de a fi risipitor, nepractic.
YOU ARE READING
Despre zodii
RandomDin titlu se poate observa despre ce e vorba. Nu uitati sa treceti si pe la cealalta carte a mea :)