Taur
Calitatile si defectele zodiei Taurului
Calitati
In cazul in care persoana nascuta in zodia Taurului este o fiinta evoluata, ea manifesta din plin calitatile zodiei. Cu cat este mai evoluata, cu atat manifesta mai multe calitati.
Cel nascut in zodia Taurului este interiorizat, rafinat, fermecator, intuitiv, fin, sensibil.
Este un suflet marinimos, rabdator, fidel, are sentimente durabile, este conciliant, pasnic, credincios, armonios, onest, loial, serviabil, se respecta pe sine.
De obicei este inzestrat cu un talent artistic sau macar stie sa aprecieze arta, ii plac frumusetile naturii si in general tot ce e frumos.
Poate sa fie conservator, traditionalist, constant, calm, linistit, rezervat, senin, realist, rational, metodic, riguros, om de cuvant, echilibrat, moderat, tenace, muncitor, harnic, stapanire de sine, spirit de discernamant.
Are vointa puternica, tarie de caracter, e puternic, abil, indemanatic, viguros, robust.
Foarte fertil, agreabil, elegant, senzual, seducator, curtenitor.
Il caracterizeaza: viata la tara, lucrurile stabile si durabile, puterea de a rezista, evolutia lenta dar sigura, stabilitatea, buna gestiune materiala, prudenta, practicitatea, meticulozitatea, iubeste confortul.
Defecte
Cu cat este mai neevoluat un om nascut in zodia Taurului, cu atat prezinta mai multe defecte specifice zodiei lui.
Are gust indoielnic in materie de arta.
Este necredincios, infidel, nu are incredere in corectitudinea celorlalti.
Prezinta inertie, ingaduinta excesiva fata de propriile slabiciuni si defecte, complex de inferioritate, prejudecati, conservatorism exagerat, suspicios, ignorant, naiv, egoist, incapatanat, fixist, monoton, rigid, inert, neadaptabil, inconstant, necinstit.
Nu are incredere in propriile forte, este trist, lipsit de initiativa, pesimist, indecis, nelinistit, neglijent, mandru, furios.
Deseori este gelos, posesiv, desfranat, instinctual, capricios.
Nativul Taur poate fi: materialist, avid, avar, meschin, greoi, letargic, lent, lenes, lacom, pragmatic, ranchiunos.
YOU ARE READING
Despre zodii
SonstigesDin titlu se poate observa despre ce e vorba. Nu uitati sa treceti si pe la cealalta carte a mea :)