Femeia Sagetator si Barbatul Capricorn

424 1 2
                                    


Legătura cu un bărbat Capricorn ţi se va părea pe alocuri interesantă, dar în mare parte solicitantă pentru că sunteţi semne zodicale cu trăsături opuse.

Extrovertit vs introvertit

Tu eşti o fire destinsă, relaxată, iei lucrurile aşa cum sunt, fără bătăi de cap. Sari în situaţii noi fără nicio ezitare, eşti nerăbdătoare, mereu activă. În plus, ai o vedere optimista asupra vieţii şi chiar şi atunci când nu-ţi iese totul aşa cum vrei, rămâi senină. Toate aceste calităţi pe care le ai sunt importante deoarece te diferenţiază drastic de Capricorn. Acesta are o fire conservatoare, pasivă, chiar timidă. El pune accent pe detalii şi pe acţiuni viitoare, nu trăieşte clipa ca tine. Îl poţi percepe ca fiind retras, rece şi pesimist. Aceste diferenţe pot deveni de bun augur cu mici eforturi din partea voastră. Dacă schimbaţi perspectiva, relaţia are mari şanse de reuşită!

Dacă dați o șansă relației, va fi bine

Aspecte negative: La începutul relaţiei nu veţi putea trece peste diferenţele ce stau între voi, darămite să le vedeţi ca pe un avantaj. El te va considera haotică, cu un stil de viaţă dezordonat, iar tu îl vei vedea prea pretenţios, chiar snob. Nici pe plan sexual debutul nu este fericit. La început nu există o legătură atât de pasională precum ţi-ai dori. Va trebui sa-l dai pe brazdă pe bărbatul Capricorn. El are nevoie de acomodare, de intimitate, până să treacă la experimente sexuale vaste. Vestea bună este că nativul acestei zodii merită explorat în aşternuturi.

Aspecte pozitive: Dacă îi dai o şansă Capricornului să se relaxeze, fii sigură că te va surprinde cu o nouă faţadă. Vă puteţi complementa cu succes, dacă vă acceptaţi aşa cum sunteţi şi luaţi diferenţele dintre voi ca pe niste ocazii de învăţare. Arată-i bărbatului Capricorn ce înseamnă aventura, pofta de viaţă şi spontaneitatea. El va aprecia senzaţia de libertate pe care o simte cu tine, senzaţie ce-i lipseşte chiar şi când este singur. În plus, dacă ţi se pare prea responsabil, arată-i că relaxarea nu face rău, în cantităţi moderate.

La rândul lui, Capricornul te va învăţa să acorzi atenţie detaliilor şi să-ţi foloseşti energia eficient. Pe plan profesional, nativul acestei zodii este o investiţie vitală pentru succesul tău. De asemenea, te poate ajuta să-ti controlezi impulsivitatea, mai ales în medii oficiale, unde ai nevoie de cunoştinţele Capricornului despre bunele maniere.

Compatibilităţi similare pentru femeia Săgetător: Dărâmă barierele bărbatului Fecioră în pat.


Daca mai vreti sa fac ccompatibilatati pentru zodile voastre si ale partenerilor/crush-ului ,imi lasati in comentariu zodia voastra si a lui  :) 

Despre zodiiWhere stories live. Discover now