Calitatile si defectele zodiei Sagetator

2.4K 2 0
                                    


Sagetator

Calitatile si defectele zodiei Sagetator

Calitati

In cazul in care persoana nascuta in zodia Sagetator este o fiinta evoluata, ea manifesta din plin calitatile zodiei. Cu cat este mai evoluata, cu atat manifesta mai multe calitati.
Nativul (nativa) din zodia Sagetator manifesta religiozitate, idealism, intuitie profetica, detasare in fata primejdiilor, are simtul valorii, spirit liber si evoluat.
Este sincer, iubeste adevarul, nobil, sensibil, cu bun simt, credincios, leal, generos, de buna credinta, senin, indragostit (ii place sa iubeasca dar nu ii plac angajamentele), tolerant, marinimos, fidel, fin psiholog, vizionar.
Natura jupiteriana predispune la: intelepciune, cunoastere superioara, sete de cunoastere, exteriorizare, expresivitate, bunavointa, franchete, corectitudine, independenta, curiozitate, umor, filozofie, invatare, rationament.
Sagetatorul este expansiv, entuziast, optimist, indraznet, jovial, amuzant, comic, calator neobosit, temperamental, spontan, plin de elan, sigur pe sine, dinamic, optimist, abil, competent, eficient, are fler.
Poate fi fascinant, frenetic, pasional, vital, instinctiv, exuberant, seducator, dragalas, are fantezie.


Defecte
Cu cat este mai neevoluat un om nascut in zodia Sagetator, cu atat prezinta mai multe defecte specifice zodiei sale.
Cel (cea) nascut in zodia Sagetator poate fi lipsit de profunzime, superficial, conformist, nelinistit, disipat, neperseverent, nedisciplinat, agitat, irascibil, nervos, orgolios, mandru, arogant, sarcastic, indiferent, promite multe fara sa isi respecte promisiunile, duplicitar, indiscret, depresiv.
Este imprudent, revoltat, rebel, fanatic, hoinar, tot timpul in miscare, nerabdator, laudaros, insolent, insubordonat, impulsiv, incapatanat, trist, descurajat, lipsit de tact.
Inselator, extravagant, atras de jocurilor de noroc, de strainatate si exotism, aventurier, petrecaret, lenes, agresiv, violent, distrugator.

Despre zodiiWhere stories live. Discover now