Varsator
Calitatile si defectele zodiei Varsator
Calitati
In cazul in care persoana nascuta in zodia Varsator este o fiinta evoluata, ea manifesta din plin calitatile zodiei. Cu cat este mai evoluata, cu atat manifesta mai multe calitati.
Nativul (nativa) este detasat, liber, original, intuitiv, spiritual, artist, rafinat, creativ, fericit.
Zodia simbolizeaza prietenia, fraternitatea, altruismul, afectivitatea, bunatatea, compasiunea, puritatea, daruirea de sine, increderea, devotamentul, marinimia. Omul este uman, serviabil, solidar, tolerant, rabdator, fidel, armonios, reconciliant, nobil, binevoitor, caritabil, bland, empatic.
Dintre calitatile mentale cele mai importante sunt: setea de cunoastere, intelepciune, observare, exteriorizare. Varsatorul este avangardist, reformator, progresist, inventiv, ingenios, independent, hotarat, spontan, imprevizibil, adaptabil, drept, constructiv, linistit, sincer, idealist, dezinteresat, optimist, deschis, transparent, volatil, senin, nonconformist, intelegator, chibzuit, filozof, direct, comunicativ, calm, enigmatic, intelect, rational, bun psiholog, are sentimentul datoriei.
Revolutionar, iubeste viteza, frenetic, entuziast, indraznet, jovial. Are buna dispozitie, tact, vointa.
Modern, simpatic, cuceritor, aventurier, pasional, agreabil, sociabil, amabil, are fantezie. Nativele in mod special sunt fermecatore, gratioase, fascinante.
Defecte
Cu cat este mai neevoluat un om nascut in zodia Varsator, cu atat prezinta mai multe defecte specifice zodiei sale.
Poate sa fie prea abstract, nestatornic, sa manifeste lipsa de respect pentru altul.
Printre Varsatorii incomplet evoluati intalnim individul oportunist, contradictoriu, utopic, egoist, mandru, distant, instabil, inconstant, fluctuant, nelinistit, demagog, ilogic, aberant, aerian, inadaptat, dezradacinat, se crede superior din punct de vedere intelectual, preocupat, lipsit de discernamant, confuz, dispret exagerat fata de conveniente, dezordonat, care amana excesiv.
De multe ori se manifesta vanitos, rebel, anarhic, ineficient, imprudent, cu modalitati nearmonioase si bruste de actiune.
Extravagant, excentric, straniu, secretos.
Este disperat, iar uneori se izoleaza.
YOU ARE READING
Despre zodii
LosoweDin titlu se poate observa despre ce e vorba. Nu uitati sa treceti si pe la cealalta carte a mea :)