„Madison, zlatíčko, proboha!!"
S leknutím jsem otevřela oči a spatřila ubrečenou mámu, tátu a Steva.
„A teď mi všechno vysvětlíš, mladá dámo!" ozval se táta poněkud nevrle. „Je nám jasné, že se něco děje!!"
Beze slova jsem sledovala jiskry zloby v tátových očí, máminy slzy a Stevov vyděšený pohled.
„Ségra, kdo ti to udělal?" polkl Steve.
Sklopila jsem pohled k zemi a přemýšlela, na co se vymluvit.
Ještě včera jsem měla v plánu co nejdříve utéct. Utéct od rodiny, ze špitálu a tohohle města, jen proto, abych se vypořádala s tím mužem sama. Aby to nikdo nemohl řešit, aby se o mě nikdo nestaral...
„Madison, mi chceme odpověď na Stevovu otázku!" zvážnil táta a pomalu začal chytat rudou barvu v obličeji.
„J-Já nevím," vzdychla jsem. „Byla jsem u těch lidí..."
V tom jsem si vzpomněla, jak se mnou vymetl táta. To on by se měl stydět, že mě nechal přes noc u cizích lidí.
„A víš co, tati?" vyjela jsem po něm nasupeně. „To ty za to můžeš!! Kdyby jsi mě nenechával přes noc u cizích lidí, nikdy by mi nějakej chlap neublížil!!"
Tátův výraz zněžněl. Máma se na něj nevěřícně otočila.
„Gregore, jak jsi mohl?!" špitla mezi vzlyky. „Jak jsi mohl naší dceru nechat u cizích lidí?"
„A nám jsi tvrdil, že je v bezpečí u kamarádky!" dodal naštvaně Steve.
Táta nás sjel pohledem a mlčky odešel ven, z mého pokoje.
Máma mě pevně objala. „Ach, broučku, raději příště volejte mě!"
Lehce jsem kývla hlavou a propukla v tichý pláč.
„Mad," Steve ke mně přistoupil a zadíval se mi do uslzených očí. „Proč ti to ten muž udělal? A proč zranil i svou ženu?"
Máma se ode mě odtáhla a pohladila mě po hlavě. „Proč ti tohle udělal?" ukázala na mé pořezané tváře.
„Nebyl to David," šeptla jsem chraplavě a při vzpomínce na včerejší noc se mi udělalo nevolno.
Máma se zhrozila a Steve zatajil dech.
„Udělala jsem si to sama," dodala jsem.
**
O pár dní pozdějiSeděla jsem na lavičce vedle Davida a v ruce svírala posmrkaný kapesník.
David vedle mě tiše vzlykal a nezaujatě zíral na zem.„Pane Davissi?" ze dveří vmžiku vyšla usměvavá sestřička v bílé košili. „Můžete jít."
David se postavil na nohy a kolébavou chůzí vešel do zmíněného pokoje.
Sestřička za sebou chtěla zavřít dveře, ale já se ihned vymrštila na nohy.
„Mohu jít také?"Sestřička mě sjela pohledem a tázavě podzvedla obočí. „V jakém jste příbuzenském vztahu?"
Zaváhala jsem. Jak mám Ellie vlastně považovat?
„Ehh, kamarádka." houkla jsem nakonec.Sestřička překvapeně pootevřela ústa a pohled přesunula na mé, dosud nezahojené, tváře.
„To..."„Neptejte se, prosím," přerušila jsem jí a prohnala jsem se kolem ní do pokoje.
**
Napjatě jsem sledovala Davida, jak pevně svírá Eliinu ruku ve své dlani a smutně hlídá její tep srdce na přístrojích.
Při tom pohledu mě opět začaly štípat oči, kvůli novému pocitu viny.„Kdy se probere?" zamumlala jsem plačtivě směrem k sestřičce.
Sestřička vzhlédla od svých poznámek v notesu. „Za pár dní. Nejspíše tři, nebo čtyři."
Úlevně jsem vydechla. Stále je čas na útěk.
„Mad," David se na mě otočil od Eliina lůžka a setřel si slzy na tvářích.„Já se omlouvám. Choval jsem se jako vůl. A potom, když nás přepadl ten chlap, jsem vám nepomohl. Nemohl jsem. Sledoval jsem, jak Ellie bodá do břicha a jak utíká směrem k tvému pokoji. Celý jsem strachy zkameněl a vůbec netušil co dělat. Slyšel jsem ránu z tvého pokoje. Omdlela jsi.
Bože, Mad, jsem takový pitomec!!"Rozeběhla jsem se směrem k Davidovi a pevně ho objala. David na chvíli pustil Eliinu ruku a sevřel mě ve své náruči.
„To nic, Davide," uklidňovala jsem ho. „Každý jednou v životě udělá chybu..."
„I ty?" David se mi zahleděl do očí.
„Samozřejmě."
„A jakou?" ptal se klidnějším hlasem.
„Začala jsem si, a teď za to musím pykat."
Omlouvám se, že už déle nevyšla kapitola, ale už se blíží škola (Phuff) a já se musím připravovat...
Snad chápete... :33--Bára--
ČTEŠ
Neznámý chat ✔
Horror„On udělá cokoli proto, aby mě zabil." Nebezpečný chat s neznámým mužem na Facebooku. Celý život se Madison vmžiku změní. A to jednou jedinou zprávou. [UPOZORNĚNÍ - příběh obsahuje vulgarismy] 31. 8. 2016 - #1 v kategorii Horor