1: Who is she?

23.9K 765 105
                                    

Коя е тя?От къде е?На колко години е?Как е попаднала тук?Защо е попаднала тук?

Все въпроси,на които се чудиха всички,когато вратите на „Училището за лоши момичета” се отвориха с една седмица закъснение,за да вляза аз,придружена от двама охранители,дърпащи ме за ръцете.Всички в коридора втренчваха погледи в  мен,а аз се усмихвах и въртях очи  наляво и надясно.

Бях впечатлена от секси охранителите,които ме влачиха към администрацията.Наистина бяха секси.Този отляво беше рус,синеок,облечен в черната му униформа и определено беше надменен.Другият беше чернокос,отново синеок ,но някак изглеждаше по недодялън и в същото време надут.А,аз?Между тези мускулести мъже изглеждах дребничка.От всичкото въргаляне,което падна с тях,за да ме хванат най-накрая,черната ми коса беше много мръсна,а кафевите ми очи следяха всичко прекалено трескаво.За сметка на това,обаче се усмихвах адски сладко и изглеждах много невинна.Всеки би предположил,че мястото не ми е тук.Бях прекалено сладка за това „училище”,ако мога да нарека тази смешна институция така.Всеки би се заблудил,всеки,който не ме беше виждал в действие.

Но,нека започнем от лесната част.Името ми беше Кейтлин Смит.Съвсем обикновено и простичко име.Но,всички,които ме познаваха ме знаеха като Кейти Ес.Всички ми казваха Кейти,или Ес,или Кейс.Кой,както прецени.Но,никой,никога не ме е наричал Кейтлин,камо ли пък Кейтлин Смит.Родена съм в Сиатъл,но от малка живея в Лос Анджелис,където и ме хванаха.А,сега,това проклето училище беше на майната си в Невада.Поне в Лас Вегас да бяхме.Ха-ха,училище за откачалки в Лас Вегас,никой нормален нямаше да ни прати там.Другото нещо,което ме дразнеше беше,че прословутото училище не беше никакво училище поради простата причина,че обитателките бяха на възраст от 18 до 25 години,което значеше,че всички бяхме минали през гимназията.Лично аз бях тъкмо завършила,18-годишна госпожичка(както се изразиха охранителите).Бяха го наименували така,защото от нас щяха да създадът едни млади дами,които не са в конфликт с обществото.Късмет!

И,най-важния въпрос.Защо съм тук?Израснах при приемни семейства в Ел Ей.Подмятаха ме като кирливо коте от къща в къща.След като завърших гимназия трябавше да си намеря работа,защото изведнъж се озовах на улицата.И,с това мое хубаво личице,секси тяло и разкрепостена същност какво мислехте,че заработих.Бинго за тези,които са познали.Бях стрийптизьорка в най-големия стрийптиз бар в Калифорния.За една вечер получавах луди пари.Денем живеех като кралица,а нощем бях каквато ме пожелаеха:ангел,демон,медицинска сестра,секси полицайка и каквото ми се падне да играя на пилона в обчи линии.Денем сбъдвах детските си желания,нощем сбъдвах мъжки желания.

School For Bad Girls( Bg Fanfiction With Harry Styles)Where stories live. Discover now