Спряхме джипа пред сградата,в която живееше Кейтлин.С Анди влязохме вътре във фоайето.Неволно докоснах колана си.Пистолетът си беше на мястото.Запътих се към рецепцията,а Андрю остана да говори с портиера.
Жената на рецепцията ми се усмихна.Явно Кейти имаше доста пари щом живееше в сграда с рецепция,портиер и огромно фоайе.
-Как мога да ви помогна,господине?-изчурулика рецепционистката.
-Търся един апартамент.И обитателката му.-усмихнах и се на свой ред и се облегнах на плота.
-Да?-отново попита тя.-Коя по-точно.
-Кейтлин Смит.
Тя се вцепени.Опита се да прикрие притеснението си,но не успя.Явно Кейти я е предупредила,че ще дойдат да я търсят.
-Объркали сте сградата.-смотолеви тя.-Нямаме наемателка с това име.
-О,така ли?-казах леко объркано.-Колко жалко.-повдигнах ръба на блузата си,за да види пистолета ми.-А,сега имате ли?
Тя пребледня и очите и се ококориха.Плъзна поглед към лицето ми.Гледаше ме в безмълвен ужас.
-Дай ми ключа за апартамента и и ми кажи в колко часа излезе от тук.
Тя поклати глава и преглътна тежко.
-Слушай ме много внимателно.Ако,аз намеря Ес,може и да се размине,но,ако някой друг я открие преди мен ще четеш по вестниците как са я открили обезобразена в някой канал.-казах бавно и тихо.-Да не говорим,че съм побеснял,за дето е избягала и,ако до две минути нв ми дадеш ключа приятеля ми ще застреля портиерчето.
Тя погледна към вратата,където Анди повдигна вежда за поздрав и се обърна към мъжа с вълча усмивка.
-Добре,добре!-въздъхна тежко тя.-Моля ви,не я наранявайте.Тя не е лоша,просто понякога се забърква в глупости...и...и...свястна е,наистина...не заслужава да умре...-каза с треперещ глас и ми подаде ключа.
Знаех,че е свястна и,че прави глупости,защото не мисли.Но,в момента и бях толкова бесен,че щях да дам мило и драго,ако е тук,за да и извия врата.
Направих знак на Анди и тръгнахме към асансьорите.
-Много си бърз.-ухили се Анди,когато асансьорът тръгна нагоре.
-Нали,знаеш как съм с жените?.Омайвам ги.-казах със скръстени ръце.
-Да.На тази като и гледах изражението направо беше очарована.-изсмя се той.
YOU ARE READING
School For Bad Girls( Bg Fanfiction With Harry Styles)
FanfictionТя беше стрийптизьорка с кофти минало.Всъщност,всяко момиче в Училището е с кофти минало.Той пък е учетеля по физическо,а през останалото време е един от охранителите в нейното крило.Разбира се,конфликтите са неизбежни,любовта също.Но,как един от до...