Гледна точка на Хари*
-Това е невъзможно!-възкликна Анди.-Досега никога не са пускали,когото и да е.
-То и от онази стая,никой не беше излизал,но тя излезе.Явно с Кейтлин много неща ще са ни за първи път.-казах и закрачих надолу по коридора.
Погледнах Кейти,която лежеше отпуснато в ръцете ми.Цялата беше в кръв.Мисля,че току-що осъзнах колко е красива.На пръв поглед имаше обикновена кестенява коса и скучни кафеви очи,но имаше нещо тотално откачено и бунтарско в излъчването и,което я правеше направо неустоима.Не можех по никакъв начин да я сравнявам с Мия.Мия беше най-красивото момиче тук.Беше просто изящна отвсякъде като някой скъпоценен диамант.Носеше някаква класа в себе си.Женствена,секси,просто сияеше от всякде.Винаги е била най,където и да отиде.Включително и тук.Кейти Ес беше пълна противоположност.Тя беше мистериозна,не можеш да разбереш какво и се върти в главата,определено беше откачена и нямаше второ мнение относно това дали мястото и е тук.Тя беше красива по един екзотичен начин,беше странна,но,мамка му всичко в нея беше секси.По грубия начин.Устните и имаха онази греховна форма,походката и просто крещеше във всеки един момент,че това момиче може да ти подари най-невероятния секс,за който си мечтал.Всяко нейно движение бе сякаш танцува.Личеше и,че е професионална танцьорка.Приличаше ми на някоя древна богиня,когато застанеше с каменното си изражение и в същото време изглеждаше като малко момиченце.
Но,проблемът не беше в това как изглежда и колко е красива,защото трябва да си сляп,за да не харесаш жена като Ес.Проблемът беше,че я сравнявах с гаджето си,което беше точно толкова лошо,колкото начина,по който се почувствах,когато падна в ръцете ми.Почувствах се,сякаш аз паднах в нейните,а не тя в моите.Почувствах се изгубен по нея.
*Гледна точка на Кейтлин*
Някаква светлина започна да дразни очите ми.После усетих някаква тъпа болка в китките си и по корема си.Отворих рязко очи,припомняйки си случилото се.
-Ти си най-голямата идиотка,съществувала в това училище!-бях посрещната от тези рязки думи и порой от псувни по мой адрес и психическото ми състояние.
Извърнах се настрани и видях Анна да стои на другото легло.Беше с онази гадна нощница,но не изглеждаше толкова отчаяна и откачена ,както когато я видях за пръв път в стаята с обесеното момиче.
STAI LEGGENDO
School For Bad Girls( Bg Fanfiction With Harry Styles)
FanfictionТя беше стрийптизьорка с кофти минало.Всъщност,всяко момиче в Училището е с кофти минало.Той пък е учетеля по физическо,а през останалото време е един от охранителите в нейното крило.Разбира се,конфликтите са неизбежни,любовта също.Но,как един от до...