Не можех да се отделя от него.И с кран да дойдеха да ме дърпат,пак нямаше начин да ни разделят точно в този момент.Смътно осъзнах,че сме още на сцената.Положих цялата си воля и се откъснах от него.Дръпнах го от стола.
-Шоуто за тази вечер приключи.Ще се видим утре.-пратих въздушна целувка на публиката и замъкнах Хари след мен.
Исках го сега на момента.Бях напълно сигурна,че и той не издържа вече.Дръпнах го в съблекалнята си.
-Досега ми се правеше на шефка,сега е мой ред.Оттук поемам аз,ясен ли съм Кейтлин?-измитира леко строгият ми глас от преди малко.Засмях се леко,но бях прекъсната от избутването ми до вратата.-Заслужаваш си наказание,за това,че цяла вечер ми лази по нервите.
-Добре,господин Стайлс,накажете ме.-казах с кучешка муцунка.
Очите му пламнаха с онези зелени пламъчета,които обожавах и устните му се озоваха върху моите.И,тогава се отприщи помитащата страст.Всяко наше действие беше бързо и припряно.Ръцете търсеха трескаво,устните изследваха всеки сантиметър.
Разкопчах копчето на дънките му и плъзнах ръка вътре.Той простена измежду целувките.Вдигна ме и увих краката си около кръста му.Поведе ме нанякъде,без да отделя устата си от моята.С едно движение събори абсолютно всичко от тоалетката ми.Навсякъде се разхвърчаха гримове,парфюмите се потрошиха,но не ми пукаше.Единственото,което имаше значение в този момент беше тази неукротима,разрушителна страст,на която се бяхме отдали напълно.
Хари ме сложи да седна върху тоалетката и се настани между краката ми.
-Ще счупим огледалото.-казах и го бутнах леко от себе си.-И ще ми се нареже целия гръб.
-Ами,грехота е да ти дадът толкова малка съблекалня.-огледа се прехапал устни.-Тогава на вратата.Жалко само,че ти изпотроших нещата.
Напуши ме смях,но Хари бързо запуши устата ми с неговата.Отново бях с гръб към вратата,а краката ми бяха около неговите.Сутиенът ми изхвърча някъде през стаята.Дънките му го последваха.Дишането ми се учести още повече,когато устните му започнаха да изследват врата,раменете и гърдите ми.След секунди и последните пластове дрехи бяха изчезнали.
Потопих се в нереалното чувство.
-Господи.-той издиша тежко в свивката на врата ми.-Мисля,че съм в Рая.
YOU ARE READING
School For Bad Girls( Bg Fanfiction With Harry Styles)
FanfictionТя беше стрийптизьорка с кофти минало.Всъщност,всяко момиче в Училището е с кофти минало.Той пък е учетеля по физическо,а през останалото време е един от охранителите в нейното крило.Разбира се,конфликтите са неизбежни,любовта също.Но,как един от до...