19: Oliver

8.4K 578 31
                                    

Я,пак?-казах с отворена уста.-Кой ми е баща и кой е жив.Обърках се вече.Всъщност,мисля че,след тази среща може да ми извадите жълта книжка и да ме прехвърлите в някоя лудница.Или,пък да вземем да отидем всички.Така като ви слушат сте за психото.

-Всичко ще ти обясним.-каза Блейк.

-Не,това вече го чух.Чакам обясненията,ако обичате.А,и да не обичате.Все ми е тая.Тръгвам си.

Обърнах се и се запътих към вратите,дръпнах Анна след мен.

-Не,Кейтлин,никъде не отиваш.-прогърмя гласът на Президента и премигаха лампички като от автоматично заключване.Честно ли?Навсякъде ли ще ме заключват?Писна ми!

-Добре,о,велики държавен глава!-процедих през зъби-Започвай да обясняваш,защото съм на косъм от това да откача и да подпаля тая мелница.

-Добре.Ела с мен.-каза той и войникът ме хвана за ръката и ме поведе след него.Стигнахме до някаква врата и влязохме вътре.Беше кабинет.-Остави ни Майкъл.

Войникът,ъ,Майкъл излезе и останах насаме с г-н Форбс.Седнах в едно от креслата пред бюрото,а той вместо да седне зад него се настани на креслото до мен.Така изглеждаше някак достъпен.Пресегна се към скрина и ск наля чаша с уиски.

-Може ли?-попитах го.Изглеждаше ми свестен за разлика от другите политици.

-И да не може,това не би могло да те спре,след като искаш нещо,така че защо изобщо питаш?-повдигна вежда той.

Ухилих се и грабнах бутилката.Наистина започваше да ми харесва.

-Ами,не знам,от учтивост предполагам.

-Къде ти беше учтивостта,докато ни крещеше в залата?

-Няма проблем и сега мога да ви се разкрещя,зависи какви новини ми сервирате.-усмихнах му се и се облегнах назад в креслото.Отпих една глътка и безумно скъпото уиски се стече като мед по гърлото ми.Имаше вкус за алкохол тоя човек.

-От къде да започна?-изпуфтя той и прокара ръка през лицето си.Изглеждаше уморен и някак...тъжен?!

-От началото.-помогнах му аз.

-Преди 19 години тъкмо бях в разцвета на кариерата си като политик и всяко мое действие се следеше под лупа.Още тогава имах големи амбиции,остър ум и това се нравеше на цялата партия.После срещнах една жена.Божичко,никога не съм предполагал,че мога да се влюбя така.-усмихна се той тъжно.-Не можех да си представя,че съм се влюбил в една стрийптизьорка.Но,това е,никой не избира в кого да се влюби.Просто се случва.Започнахме нещо като авантюра,криехме се от всички.И,после тя забременя.Мина доста време,докато разбере,че е бременна и не можеше да направи аборт,но никой от нас не можеше да позволи това дете да се роди.Аз не можех да си позволя да се появя пред обществото с дете от стрийтизьорка,защото с кариерата ми щеше да е свършено,а тя нямаше възможност да те гледа,а и,честно казано никога не е била от типа майка.Тя беше стрийптизьорка.И,така се случи,че след като се роди тя те е оставила в дом.

Идеше ми да се разплача.Врътнах останалото количество на екс.Гърлото ми беше пресъхнало,за пръв път в живота си не знаех какво да кажа.

-Доста време се опитвах да проследя къде си и с кого живееш.И,нали знаеш,че с връзки всичко се урежда и така разбрах къде си.Исках да знам всичко за живота ти,Кейти.Буквално те гледах отдалече как растеш и толкова много съжалявах,че не мога да бъда част от живота ти.

-Чакай,чакай,чакай.-най-накрая успях да асимилирам какво ми казва.Той,Президентът,Питър Форбс ми казваше,че ми е баща?!-Виж аз не съм Люк Скайуокър,а ти не си Дарт Вейдър.

-Наистина съм ти баща,Кейтлин.Абсолютно убеден съм и не те лъжа,няма да има смисъл да те лъжа за нещо подобно.И,все пак,ако толкова се съмняваш в думите ми,винаги можем да направим ДНК-а тест.

-Добре е да го знам.-казах.И,тъй като нямах търпение да разнищя цялата история го пришпорих да продължи и оставих ударната вълна от шок да ме залее по-късно,както неминуемо щеше да се случи.

-Издъних се.Мислех си,че мога да имам доверие на всички,които съм пуснал около теб,за да ми докладват и се издъних.Ти беше последна година в гимназията,а Оливър,е Оливър беше на 21 и беше под прикритие.Беше личен агент и исках да го държа близо до теб,за да ми докладва всичко около теб.И,тогава Оливър направи ужасна грешка.Прекалено много се вживя,напи се като първокласен идиот и хора,които вече бяха надушили,че си важна за мен по някакъв начин плъзнаха по петите му.И го хванаха в крачка.

Бившето ми гадже не ми беше гадже.Бил е смен по задължение,бил е на работа.О,Господи...

-Има една огромна престъпна групировка,която правителството всячески се опитва да вкара в затвора.Занимават се с отвратителни неща.Убийства,наркотици,трафик на жени,пране на пари и всякакви поразии,но са непроследими.Неуловими са.Както ние искаме да ги вкараме на топло,така те искат да ме видят в гроба,но преди това искат да ме смажат емоционално.Разбрали са за теб,разбра ли са,че си ми дъщеря и са ви сбарали мъртво пияни на някакъв купон.След това са ви привикали на поляната и вие като най-нормалните алкохолизирани тийнейджъри сте се съгласили.Ето от къде те познава Хари.Бил е там онази нощ.Поискали са от Оливър да те убие и той най-накрая се усетил,глупака му с глупак,че е издънил всичко.А,хората с него?Приятелите ти?Всички до един агенти,Кейти.След като прикритието им беше разбито на пух и прах трябваше да изчезнат.И,какво по-добро от смърт, в този случай?

Току-що този човек срина цялото ми минало.Какво искаше да каже,че нямам приятели?Нямала съм хора,които са ме обичали и подкрепяли,а съм била заобиколена от хора,на които съм се доверявала напълно,а те просто са си вършили работата.

-Мислехме си,че след онази нощ,след като Оливър все пак те е измъкнал,всичко ще приключи.Наистина беше така.-продължи да говори той.-Цяла година не те бяха потърсили и после ти отиде в онзи бар и се набута отново в ръцете им.Шефът ти в клуба е от тази групировка.Именно затова те е изпратил в "Училището за лоши момичета",което си нямахме представа,че е ръководено от тези хора,докато не те вкараха вътре.

-Нямате си представа и какво точно се случва вътре,нали?Мислите си,че ни учат на етикет,учат ни как да сме по-добри и да забравим лошите си навици,но те ни избиват,г-н Форбс.-не можех да го нарека "татко" посмъртно!Той не ми беше баща!-Намерих обесено момиче.Бившата съквартирантка на Анна.Накараха ме да мина през стая със задействащи се през секунди метални прътове,които можеха да ме изкормят.Дрогирали са ме.Заключиха ме в стая със серийни убийци,които не трябва да са там,а в затвора.И,как така училището е в Невада,а аз отново съм в Лос Анджелис.

-Няма никаква Невада,Кейти-усмихна ми се тъжно той.-След като са те заловили са те дрогирали и са те накарали да мислиш,че отиваш в Невада,за да намалят шансовете ти за бягство.Да те накарат напълно да изключиш мисълта си за такова.През цялото време си си била у дома.В Лос Анджелис.

Мамка му,щях да се разцивря.Не можех да издържам на всичко това.Беше прекалено много.Всичко ми идваше прекалено много.Току-що се сдобих с баща,с фалшиви приятели,излезли от гроба мъртъвци и тайна мисия за ЦРУ.Не можеше да ми се случва всичко това.

-След малко ще трябва да тръгваш,но преди това,някой иска да те види.-каза Президентът и вратата зад него се отвори.

На прага застана момче с черна коса,тъмни очи,целият облечен в черно.Оливър.
*******
Ето я и новата глава 💖.
Надявам се да ви е харесала!
Гласувайте и коментирайте!
Обичам ви 💚!

School For Bad Girls( Bg Fanfiction With Harry Styles)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora