Погледнах към екрана.Беше ме страх,но в същото време исках да разбера какво по дяволите ми се е случило,докато съм била друсана.
-Ще го пуснеш ли най-сетне?-попитах бабичката.Дразнеше ме зверски много.
-О,миличка,не бързай.Представа нямаш какви неща прави снощи и повярвай ми няма да преживееш лесно видяното на клипа.-Продума тя злобно.
-Ти го пусни,пък аз ще намеря начин да се събера.-казах ехидно.Бяха ми се случвали отвратителни неща,така че най-много пичовете от охраната да са ме изчукали.Голяма работа.Нямах рани по тялото си,бях жива,така че...Нищо друго нямаше значение освен здравето и разума ми в момента.
Тя натисна копчето за включване и чух как дискът се завъртя и след малко на екрана се появи една тъмна стая.Нищо не се виждаше.Каква роля имах аз в цялата тая работа?Започвах да си мисля,че диска нещо е повреден,тъй като екрана беше черен.-Къде отиваме?-чу се глас от тъмнината.Моят глас.След което се разсмях.-Ох...нищо не виждам.-не спирах да се кикотя и да говоря нещо нечленоразделно.
Цялата стая светна.Лампите както навсякъде бяха флоуресцентни.Вгледах се в екрана.Това беше една празна стая,имаше нещо покрай стените.В тях имаше някакви метални неща,същите имаше в пода и в тавана.Странното беше,че това е една огромна стая.Огромна и празна.Едната от стените беше напълно стъклена,а до нея имаше врата,откъдето се влизаше.
Аз стоях зад това стъкло заедно с Хари,Анди и този Джейкъб.Подпирах се на вратата и изглеждах страшно уморена и ми беше много смешно.
-Какво е това?За какво ми е?-попитах със закачлив глас,когато Анди вдигна една черна превръзка и ме обърна,за да ми завърже очите.
-Ще поиграем на сляпа баба.-каза той,но нямаше и следа от усмивка в изражението му.
Завърза превръзката,а след това отвори вратата на стаята и натисна някакво копче на стената.
Останах без въздух,имах отвратително предчувствие.Лампите изгаснаха и се чу оъвратителен стържещ звук,както и заключване на врата.
Скочих от стола и в този момент Харис спря видеото на пауза.
-Какво правиш,по дяволите!-викнах аз.-Защо го спря?Нали трябваше да го изгледам?
Дъртата кучка с нейните номера започваше да ми лази по нервите.Усмивка разцепи набръчканото и лице.
YOU ARE READING
School For Bad Girls( Bg Fanfiction With Harry Styles)
FanfictionТя беше стрийптизьорка с кофти минало.Всъщност,всяко момиче в Училището е с кофти минало.Той пък е учетеля по физическо,а през останалото време е един от охранителите в нейното крило.Разбира се,конфликтите са неизбежни,любовта също.Но,как един от до...