2 години по-късно*
Как си представяте Лас Вегас?Излишен въпрос.Всички го знаем "градът на греха".Хиляди светлини,казина,стриптиз клубове,хотели,параклиси за бързи сватби,знаменитости,пълни улици и всякакви неща.Буквално можеш да видиш всичко и всички във Вегас.
-Хайде,Кейти!-чух Хари да вика от другата стая.-Нямаме цяла вечност!В осем часа трябва да сме в казиното.
-Идвам,идвам,изчакай само да закрепя проклетото нещо.-изпуфтях,вдигнах крака си,обут в най-секси обувките на света и опрях ходилото си в масата.
Вече десет минути се чудих как да наглася жартиера ,така че да няма опасност ножа да ми пробие крака или пък да падне някъде,докато ходя.
Ще питате защо имам нож в жартиера?Ами,тогава питайте и защо колието ми във формата на куршум съдържа най-смъртоносното вещество на света.Питайте и защо Хари има пистолет в колана на панталоните си.Казах ли ви,колко секси изглежда в костюм?!
-Искаш ли помощ?
-Хари,скъпи,обичам те,но,ако ме видиш в позата,в която съм застанала няма да можем да си свършим работата,заради,която сме дошли тук.-изкисках се тихичко.Определено тази рокля щеше да му грабне акъла.
-И аз те обичам.-чух го да казва през вратата.-Но,все пак предпочитам да си останем тук в хотела и да си се забавляваме,както ние си знаем.
-И аз,но имаме работа за вършене.-най-накрая успях да закрепя проклетото нещо.Защо аз не бях с пистолета,по дяволите?-Готова съм!
-Най-накрая!-въздъхна тежко.
-Приготви се за припадък,Стайлс.Изглеждам прекалено секси за очите ти.-засмях се и отворих вратата.
Очите му се разшириха,когато ме видя.Знаех точно как изглеждам.Дълга червена рокля по тялото с цепка отстрани,където беше ножа,разкриваща цялото ми бедро с убийствени черни чорапи с жартиери(заради ножа,по дяволите).Косата ми се спускаше на тежки къдрици по гърба,черна и лъскава,а сините ми очи бяха подчертани с очна линия.Червилото ми беше в тон с роклята.А,обувките,гарваново черни като косата ми.
-Не знам какво да кажа.-каза Хари,който изглеждаше така,сякаш ще получи инфаркт.
-Не казвай,нищо.Имаме работа.-смигнах му,хванах го под ръка и тръгнахме към асансьора.
Отивахме на прием в едно от най-големите казина тук.Работехме за ЦРУ и,като цяло имахме мисия.Един от най-изявените мафиоти щеше да е там.Според плана,аз трябваше да го прелъстя,Хари да се отърве от охраната му и да го тикнем зад решетките.Нищо работа.Правехме тези неща вече 2 години.Можеше да се каже,че сме най-добрите.
-Божичко...тази рокля е...-започна Хари,докато се качвахме в колата,която ни чакаше пред хотела.-Сега няма да мога да мисля за нищо друго.
Обичах,когато Хари оставаше без думи.Определено се случваше рядко.Само,ако знаеше каква изненада съм му приготвила за края на вечерта.Не,щеше да остане без думи,ами да си глътне езика.Въпросът бе,дали ще си глътне езика от радост или от ужас.Надявах се на първото.
-Съсредоточи се,Рамбо.Трябва да хванем лошите,забрави ли?Хайде стегни се,че после трябва да ти кажа нещо.-изплюх част от камъчето.
-Какво нещо?Кажи ми сега.
-Не,по-добре не.Тогава изобщо няма да се съсредоточиш.-представих си изумената му физиономия.Божичко!
-Аз също трябва да ти кажа нещо.-каза той и се размърда на седалката.
-Какво?-любопитството ми,както винаги надделя.
Сега ме загложди нещо отвътре.Много мразех,когато трябва да чакам.Исках да знам какво ще ми казва.Но,съм сигурна,че моето беше много по-важно от неговото.
Само се усмихна и не отговори на въпроса ми.След малко вече бяхме пред казиното.Хари слезе пръв и ми отвори вратата като истински джентълмен.
Дадохме поканите си,които впрочем бяха истински,защото,все пак бях дъщерята на Президента.Хубаво е човек да има връзки.Пуснаха ни вътре и се потопихме в залите за мръсни пари на Америка.
Всички ни зяпаха.Ами,как няма.Та,аз бях по-известна от Холивудска звезда.С уникалното ми минало,още по-уникалното ми родословие и умопомрачителния ми външен вид...
-Хайде да сритаме малко задници.-прошепнах на Хари и се разделихме в голямото фоайе.-Пази се.
-Винаги.-отвърна ми той.Целуна ме на бързо.-Ти също.
-Кога не съм?-завъртях очи и го бутнах леко.-Хайде,тръгвай.
Той влезе пръв и започна да търси охранителите на набелязаната жертва.Аз пък започнах да търся самия Бакстър.Огледах се и го открих покрай една маса за покер.
ESTÁS LEYENDO
School For Bad Girls( Bg Fanfiction With Harry Styles)
FanficТя беше стрийптизьорка с кофти минало.Всъщност,всяко момиче в Училището е с кофти минало.Той пък е учетеля по физическо,а през останалото време е един от охранителите в нейното крило.Разбира се,конфликтите са неизбежни,любовта също.Но,как един от до...