Új srác

1.1K 71 0
                                    

A twitter háború még mindig tartott de egyáltalán nem érdekelt. Jenn kijelentette hogy mivel nem sikerült kiengesztelnem Cameron-t így ma este 7-kor meg kell jelennem valahol ahol tuti nem találom majd a helyem. Pacek lesz... Semmi dresscode semmi célzást nem kaptam hogy mibe kell megjelennem úgy hogy arra a döntésre jutottam hogy lazára veszem a figurát. Választásom egy fekete cica nadrágra esett fehér csipkés leesős vállú blúz arany szandál és arany gombklipsz. Nem kellett kocsikulcsot vinnem mert Jenn jött értem a kocsival amit magunknak rendelt. Hála égnek mindketten utáltuk a luxus Range Rover és ehhez hasonló kocsikat úgy hogy most egy nyitott Jeep-pel jött értem. Imádtam. Olyan érzésem volt hogy a sok szar után ami a nyakamba csücsült végre történik valami jó is.
- Halihó. Izgatott vagyok hova viszel. - szálltam be hatalmas mosollyal. Jenn zöld selyem maxit viselt hatalmas pink kiegészítőkkel akár csak egy papagáj de jól tudta viselni ezeket a ruhákat.
- Kicsiszívem azt hiszem hogy ez a mosoly nem fog sokáig tartani és legyél olyan szíves ezt a basballe sapkát és a napszeműveget felvenni. - az állam is leesett. Valami jóra készültem és most mégis szar lesz... Az első megérzésekre kell hallgatni!
- De Jenn a hajam most olyan jól tartja magát hogy Isten 5 percre van a göndör fürtjeimtől és te most azt kéred hogy nyomjam le egy sapkával?! - förmedtem rá.
- Igazad van! Hoztam egy beanie-t ott van a hátsó ülésen. - mutatott hátra. Előre vettem a "Bad hair day" felíratú sapkát. A rohadt életbe most az egyszer tényleg olyan a hajam amilyennek szeretem.
- Jenn ne csináld már! - nyögtem fel a sapkát és a napszemüveget szorongatva.
- Muszáj ha csak nem akarod hogy megdobáljanak paradicsommal.
- Hova viszel te ördögi nőszemély?! - néztem rá felháborodva miközben ő tök nyugodtan vezetett tovább.
- Cameronék meet&great-jérre. - ez a mondat felnyomta a vérnyomásom 600-ra.
- Hogy micsoda?! - akadtam ki hangosan.
- Jól hallottad cicabogár - paskolta meg a térdem - most odamegyünk és végig nézed mi történik egy ilyenen hogy megtanuld többet nem szólsz be egy youtube sztárnak.
- Én nem megyek semmi ilyenre. - makacsoltam meg magam és keresztbe fontam kezeim.
- Dehogy nem mert megvettem a belépőket és nézzd - mutatott jobbra - az a sok sikoltozó lány - vagy 50ezer csaj állt sorba - ők most mind utálnak téged úgy hogy jobban tennéd ha felvennéd a sapkát és a szemcsit mielőtt valaki észrevesz. - kacsintott rám miközben sietősen felvettem a kiegészítőket. Bekanyarodtunk egy hátsó úton és az épület mögé kerültünk. Üres volt a hely a lakóbuszt és kisebb autókat leszámítva. Jenn áthajolt rajtam és a lábam között kinyitotta a kesztyűtartót. Nyakamba akasztotta a VIP belépőt és kiszállt a kocsiból. A távolodó zöld fenekét néztem mikor hátra szólt.
- Kapkodd magad cukorvirág! - unottan kiszálltam a kocsiból. Egy pillanatig gondolkoztam rajta hogy a kocsiba maradok de félek a sötétben. Siettem Jenn után és már bent is voltam. Egy hosszú folyósó volt de senki nem mászkált rajta. Jenn eltűnt és a biztiboyok elengedtek a nyakamban lógó belépő miatt. A folyósó végére mentem és megálltam az ajtóban. Vörös szőnyeg a támogató és a magcon felirattal ellátott papírfalak előtt pózolt 3 fiú köztük Cameron is. Cameron faszfej Dallas. De jól áll neki ez a felső. Vajon mi lehet alatta? Nem Ann! Mi a faszt csinálsz? Koncentrálj! Motyogtam magamba. Hírtelen forróságot éreztem a fülem mellett.
- Tudom kivagy. - suttogott a fülembe valaki mire ilyedtembe majdnem becsináltam. Egy apró sikoly kíséretében megfordultam.
- Te jó ég! Ez mire volt jó?- hordtam le.
- Bocsi nem akartalak megijeszteni. Shawn vagyok te pedig Anna Lisa. - arcán akkora mosoly terült szét hogy körbeérte a fejét.
- Én dehogy... nem... nem ... Öhhm Petra vagyok!! - dadogtam mert ez a pali ha most elüvölti a nevem engem kinyírnak.
- Ne aggódj én is magcon-os vagyok,  Shawn Mendes. - nyújtott kezet. Megragadtam és egy megnyugtató érzés járt át. - Maradj itt mindjárt jövök! - mosolygott és elindult kifelé a tömegbe. Oda ment ahol a többi srác volt és egy hatalmas pasihoz fordult. Suttogott neki valamit aztán felém futott. Még pont elkaptam Cameron meglepődött tekintetét mikor felismert és látta hogy Shawn éppen felém fut. Elkellett fordulnom hogy a rajongók ne ismerhessenek fel.
- Gyere! - ragadott meg a kezemnél fogva Shawn és maga után húzott hogy fussak vele. Vitt a lendület akárhova is mentünk. Jobbra kanyarodtunk aztán balra át egy csapó ajtón fel a lépcsőn és már kint is voltunk az epület tetején. Shawn lihegve rám mosolygott.
- Neharagudj de kiakartalak ide hozni. Szar napod lehetett.
- Miből gondol.... Áh láttad. - király.
- Anna Lisa imádom a zenéd. - mosolygott és hálás voltam hogy terelte a témát.
- Kérlek maradjunk az Ann-nél.
- Lisa nem lehetne? - fura gyerek soha nem kérték hogy had szólítsanak a második nevemen.
- De persze, azt hiszem. Már mint nyugodtan. - poróbáltam mosolyogni de fura szitu volt.
- Gyere itt van a bunkerem. - megint maga után húzott és matracokra feküdtünk. A nap már lement és feljöttek a csillagok.
- Ez gyönyörű. - suttogtam.
- Igen. Itt írom a dalaim. - felcsillant a szemem.
- Dalokat írsz?
- Igen. Néha a wc-n ülve jut eszembe és volt már olyan hogy kikellett szaladnom hogy leírja a sort ami eszembe jutott. - hangosan felnevettem Shawn-nal együtt már folytak a könnyeim mire sikerült kinyögnöm.
- Már én is jártam így.
- Hála ég akkor nem vagyok kattos. - nevetett tovább Shawn.
- Vagy mindketten azok vagyunk. - mosolyogtam rá. Abba hagyta a nevetést és csak nézett. Gyönyörű szemei vannak. A pillanatot a hülye telefonom törte meg.

Cameron: Gyorsan továbblépsz az emberen... Shawn?

Gyorsan tönkre tett egy tök jó pillanatot de nem érdekelt. Vállat rántottam és visszafordultam az égfelé. Lehet ez egy jó nap is.

I hate you or nah ( Cameron Dallas)Where stories live. Discover now