Picsa üzemmód ki/be

1.1K 72 0
                                    


Shawn-nal hajnali 4-ig beszélgettünk és meg kell mondjam hogy feltöltött energiával. Nem kellett azon töprengenem hogy vajon mit gondol rólam vagy hogy tetszem-e neki mert nem erről szólt a dolog. Egy fiú és egy lány hajnalba nyúlóan beszélgettek az élet nagy kérdéseiről. Vonzalmak nélkül és még lehet egy közös számot is összehozunk. Ami valljuk be elég király lenne. Elköszönéskor se próbált meg lesmárolni csak egy hosszú ölelést kaptam és pont erre volt szűkségem. Lolával már a kocsiba ültünk Jenn-től jövet és a Kiss fm-et hallgattuk mert Shawn lesz ma a sztárvendég és itt mindig jó kis kérdéseket kapnak a sztárok. Amikor először szerepeltem náluk Luke a műsorvezető azt kérdezte meg tőlem hogy megenném-e egy troll lábujj szöszét ha attól szupererőm lenne. Persze igennel feleltem ki ne akarna szupererőt.

Köszöntjük mai hallgatóink Luke DeVander vagyok és a mai sztárvendégünk nem más mint az új kanadai csoda gyerek Shawn Mendes!!!
- Sziasztok. Köszi hogy itt lehetek.
- Szívesen. - hangos nevetés. - Csak viccelek! Mi köszönjük hogy eljöttél. Shawn pajti mit szólsz ha egyből bele csapunk a lecsóba?
- Persze okés. - halk nevetés.
- Az első kérdés! Tegnaaaaap -üvölt. - Láttak téged távozni a rajongóid Hollywood új üdvöskéjével Ann-Lisa-val!!!! Wohooooo. Mondd cimbi ti most együtt nyomjátok az ipart? Ha érted mire gondolok!!! - Lola és én egymást bámuljuk és egy pillanatra el is felejtettem hogy vezetek úgy hogy inkább félrehúzódtam. Megöl a kíváncsiság mit fog mondani.
- Hát nem tudom mit mondjak. - a hangja kicsit vonakodó. - Tényleg vele távoztam és el kell mondjam hogy tényleg nagyon jófej csaj de nem, úgy nem nyomjuk az ipart viszont beszéltünk hogy együtt kéne dolgoznunk.
- Egy közös szám hmmm?! Emberek hallottátok? Shann egy közösz számon gondolkozik. Írjátok meg commentbe az üzenőfalunkra hogy #teamShann vagy inkább #antiShann-ek vagytok. Na de pajti biztos hogy szeretnél valamit ettől a hús vér nőtől!!
- Luke hogy őszinte legyek ki nem?! - hangos hú-zás a háttérben és érzem hogy arcom egyre jobban ég. - De az egyik legjobb barátommal jár vagyis járt nem tudom és ezt nem kockáztatnám. Cameron az én nagytesóm nem tenném vele ezt. Elkezdett csörögni a telefonomon a She Bad Cameron Dallastól úgy hogy már csak annyit hallottam hogy a reklám után folytatják de nem volt kedvem felvenni.
- Vedd fel Ann nem menekülhetsz folyton! - a legszívesebben kinyírnám Lolát. Neki ott van a tökéletes nyálarc aki ahhhw utálom! Szarcsimbók.
- Haló? - szóltam bele a világ legunottabb hangján amit megtudtam ütni.
- Szia én vagyok.
- Kicsoda? - játszottam a hülyét.
- Ann ne csináldd! Én állítottam be a külön csengőhangot ha hívlak. Nem hiszem hogy azóta vissza állítottad. - felesleges színjáték.
- Ja Cameron mondd mit akarsz én épp.... Épp macskát fürdetek. - te tök hülye vagy utálod a macskákat! Hülye Ann hülye Ann hülye Ann!!!
- Utálod a macskákat! - közölte nemes egyszerűséggel.
- Nem értheted! Inkább mondd mit akarsz!
- Shawn-nal kavarsz? - hangja kicsit megremegett és egy pillanatra el is felejtettem milyen undok volt.
- És ha igen?  Semmi közöd hozzá! - elkapott az undokoskodhatnék. Őrült picsa üzemmód.
- Nem jönnél át megbeszélni a dolgokat. Én.... - hatás szünet vagy gyötrődés tudom is én mi. - Én sajnálom.
- Cameron, ha most én tegnap nem ülök és beszélgetek hajnali 4-ig Shawn-nal akkor te le se szarsz! Most mégis miért kéne hinnem hogy tényleg érdekellek?
- Tegnap is felakartalak hívni de...
- Nem kellett megkaptam a kedves üzenetet. Majd hívlak ha akarok még veled beszélni de most leteszem mert SHAWN - ejtettem kihangsúlyozva a nevét. - épp keres. Szia. - lenyomtam a befejezés/fogadást de a nyugtalanság nem múlt el.
- Héj Lisa hallottad a rádió interjút? - a vonalon keresztül is éreztem hogy mosolyog.
- Héj Shawn. Sajnos csak egy részét mert a managerem pont hívott. Mi a helyzet?- hazug hazug hazug!
- Holnap egy kávé? Ma még sok a dolgom de holnap jó lenne összefutni.
- Rendben. Miért is ne? Írj sms-t csak most épp vezetek. - miért hazudozok?
- Jajj rendben! Vezess óvatosan. - Lola értetlen fejet vágott rám de én saját magamra is. Miért nem beszéltem meg most vele. - Szia.
- Szia. - suttogtam magam elé és akkor vettem csak észre hogy a Camerontól kapott figurát basztattom.
- Ann ez mégis mi volt?! "Jajj csak épp vezetek?" - hadonászott Lola képzeletbeli macskakörmöket mutogatva miközben eltorzított hangon utánozott.
- Ne kérdezd! Én se tudom. -hajtottam le a fejem.
- Ann! - tette a kezét a combomra. - Még mindig tetszik?
- Ahhj nem! Nem tudom! Úgy megbántott de én is őt és mennyi az esélye hogy újra összefutottunk és teljesen más volt az elején. Nem értem!
- Menjünk haza és miután vettél egy jó forró fürdőt ugorj át hozzá! Ezt meg kell beszélnetek! - kész! Kivagyok a bölcs tanácsoktól de igaza van. Picsa üzemmód kikapcs lelkizős bekapcs.

I hate you or nah ( Cameron Dallas)Where stories live. Discover now