Az enyém

849 56 4
                                    

A szerelmes kis jelenetünk után Shawn végre rávett hogy kászálódjak ki az ágyból. Valamiért annyira nem vitt rá a lélek de azért volt mivel motiváljon. Nem kellett kétszer mondania hogy ha kijövök akkor este megcsiklandozza a hátam amíg ő félpucér lesz. Most őszintén kapott már valaki ennél jobb ajánlatot? Felkaptam magamra a levetett göncöket, megint ,és sikeresen elindultunk a kávézóba. Kézenfogva nyáladzottunk végig a forró napsütésbe és most az egyszer nem érdekelt hogy megbámul minket mindenki. A kávézóba érve az összes érzékszervünket átjárta a kávé de minden mennyiségben. Kikellett próbálnom valami újat ezért Ír kávét választottam amit whisky-vel bolondítottak meg. Amíg Shawn fizetett megindultam helyet keresni magunknak de figyelmetlen voltam és sikeresen nekimentem valakinek.
- Baszki nem hiszem el! - ismertem ezt a hangot. Az összes szőr felállt a hátamon és a gyomrom görcsberándult.
- Cameron!
- Ann! - a levegő és a minket bámuló emberek a szemem sarkából úgy tűnt nem mozdulnak. - Mi a faszt csinálsz? - nézett végig a mostmár kávéfoltos fehér pólóján ami izmos felsőtestéhez tapadva jólláthatóvá tett minden egyes négyzetcentijét.
- Én ö... Én tudod.... Én neharagudj tudod hogy béna vagyok. - éreztem ahogy az arcom lángolni kezd.
- Igen ezt tudtam! - egy szalvétával törölgette vagyis próbálta törölgetni a kávét a pólójáról. Nem sok sikerrel. Shawn lépett mellém és karolt át.
- Lisa mi történt? - nyújtotta át a kávém. Szükségem lesz arra a kis alkoholra ha ezek mindketten itt vannak. - Cameron te vagy az? - nézett végig a kávétól ázott pasin akinek nem rég valottam szerelmet.
- Shawn! - bicentett Cam és a kezét nyújtotta. - Jó látni! - feszes mosoly és ismét törölget.
- Téged is! - biccentett Shawn. Hova csöppentünk? Éreztem ahogy a kéz a derekamon megfeszül és itt az ideje nekem mondani valamit.
- Neharagudj Cam... már mint Cameron. Kérlek had vegyek neked egy másik kávét. Nagy Peppermint latte extra habbal? - néztem rá mosolyogva amikor leesett hogy ezt nem kellett volna. Shawn levette a derekamról a kezét és a kávéját kezdte bámulni.
- Igen az volt. Tudod.. - kezdte volna Cam de én fejeztem be.
- Így kávézás után is mentolos a lehelleted. - gratulálok Ann kurva jól biciklizel a szakadék felé. Cameron mosolygott nekem pedig erőt kellett magamon venni hogy ne mosolyogjak vissza rá.
- Igen.
- Lisa elmegyek keresek helyet. - basszus basszus basszus. Megse várta a válaszom már el is idult. Elkellett intéznem ezt a Cameronos dolgot.
- Itt egy 10-es vedd meg a kávét és kérlek menj! - a kezébe nyomtam a pénzt és próbáltam kölyök kutyaként hatni rá.
- Jössz nekem egy pólóval! - kacsintott rám és egy pillanatra majdnem kizökentett.
- Na menj már! - löktem meg a karjánál és egy aprócska áramütés futott végig rajtam. Lassan megindult de még mosolyogva visszanézett.
- Hiányzott az érintésed Ann. - azzal mosolyogva kiment az ajtón én rám pedig várt egy nagy bocsánatkérés. Lassal leültem Shawn mellé a boxba ahol helyet foglalt. Nem nézett rám.
- Héj, sajnálom! Tudod hogy mekkora szerencsétlen tudok lenni.
- Láttam hogy néztetek egymásra. - dörmögte szomorúan.
- Mint két ember? - lecsapta a keverőpálcát amit eddig a kávéjába forgatott és szúrós tekintettel rámnézett.
- Tudod miről beszélek! - őszintén nem néztem máshogy Cameronra mint egy emberre akinek épp akkor borítottam a nyakába a kávéát. Lassan Shawn álla alá nyúltam és kényszerítettem hogy felnézzen rám.
- Figyelj csak! Nézzd meg ki mellett ülök? Nem vágyom senki más illatára csak a tiedre! Nem kívánok máshoz bújni csak hozzád! Nem akarok mással beszélgetni csak veled! Ránéztem? Igen! Mert miattam kávétól ázott. Beszéltem vele? Igen! Mert miattam kávétól ázott de semmi másra nem vágyom mint hogy mosolyogva magadhoz húzz és arról beszélj hogy milyen új zenén dolgozol. Vagy hogy a kávém mellé megkapja az édes csókod ami a reggelim pótolja. - elpirult és a szája széle felfelé kezdett görbülni.
- Tudod értem miért lettél előadó.
- Igen miért?
- Jó a beszélőkéd. - nézett le a számra amit lassan megnyaltam.
- Hát reméljük többfunkciós. - mosolyodtam el.
- Derítsük ki! - azzal közelebb hajolt és megcsókolt. Imádtam a csókját olyan lágy és szexi. Többet akartam belőle. Tarkójánál a hajába markoltam és közelebb húztam magamhoz hogy még többet érezzek belőle. Ő az enyém volt és azt akartam hogy tudja hogy most csak rá gondolok!

I hate you or nah ( Cameron Dallas)Where stories live. Discover now