- Mit gondolsz Jenn ez a karma? - hatalmas zöld karmaival a szerződésünk papírjait lapozgatta miközben én próbáltam neki kiönteni azt a maradék kicsi lelkem ami maradt.
- Miről? - dörmögte oda.
- Jenn nem figyelsz? Épp kihisztizem magam neked a szerelmi életemről és rám se hederítesz? - lassan felnézett a pipírokból és rámemelte a tekintetét. A mai sminkje kicsit túl erősre sikeredett és azt hiszem új felete szemöldök ceruzája van. Nem nem és nem!
- Kicsikém a menedzsered vagyok és a barátnőd de mikor ebben a helységben tartózkudunk, - mutatott körbe a szobán. - sajnos a fülem nem hallja meg a csajos szerelmi búbánatokat csak a munka ügyeket. - nem hiszem el. Hisztizni szeretnék sírni valakinek a béna szerelmi életemről. A srác akit szeretek más lánnyal van és a srác aki szeret nem sugározza a jeleket ami ahhoz kell hogy szerelembe essek. Igazából egy udok ribancnak érzem magam. Mert az is vagyok. Szeretem Shawnt ez nem kérdés. Megérti amin keresztül megyek, szereti a zenét, helyes és okos mellesleg magasabb mint én de hiányzik a huncutság. Cameron szemében ott van az rosszfiús csillogás ami kell a tűznek a szívemben.
- Jenn csak egy pillanatra segíts! - nyögök fel mire egy nagy sóhaj kíséretében leteszi a telefont és rám figyel.
- Mondd!
- Az van hogy Shawn egy olyan srác aki tökéletes de hiányzik belőle az a huncutság ami Cameromban meg van. Volt egy csodás randim Shawnnal és utánna szerelmet vallottam Cameronnak és ő is nekem de egy másik lány volt nála. Elcseszett egy helyzet. - miközben magyaráztam Jenn fura arcokat vágott láttam rajta hogy küszködik azzal hogy rám koncentráljon a rezgő telefonja helyett. - Szerinted? - nézek rá mintha mindenre tudná a választ.
- Kicsikém ez egyszerű! Légy őszinte! Mondd meg Shawnnak hogy tökéletes neked de hiányzik egy kis huncutság a kapcsolatból. Ha tud változtatni akkor változtat ha nem akkor nem. Mit kell ezen túlspilázni? - ahogy befejezte a mondatot máris a telefonjához kapott és folytatta az isten tudja mit.
- Megpróbálom! - húztam el a szám.
- Jólvan jólvan csak mossd le ezt a fanyarú arcot mert rosszat tesz a bőrödnek. - egy mosolyt eresztettem el miközben kifelé tartottam az irodából és Shawnhoz vezetett az utam. Nem tudom hogy kéne nekikezdenem hisz így is bunkónak érzem magam de nem tudom hogy ő hogy fog reagálni. Az út túl gyorsnak bizonyult és pillanatok alatt ott voltam Shawn lakásának bejárata előtt. Izzadt a tenyerem és kattogott az agyam. A legrosszabb esetben egyedül végzem amihez igazából már hozzá szoktam. Próbálom lassan megtenni a lépcsőfokokat de valahogy minden villámgyorsan történik. Itt állok a nagy faajtó előtt és kopogtatok. Shawn sietve kiabál ki hogy mindjárt jön. A szívem egyre hevesebben vert és nem tudom hogy azért mert újra láthatom a csodás mosolyát vagy mert őszintének kell lennem vele és elmondani mindent.
- Lisa! - nyit ajtót hatalmas mosollyal egy kockás flanel ing van rajta begombolatlanuk és így jól megnézhetem magamnak a csodás izmos hasát és azt a gyönyörű V-jét ami eltűnik a fekete csőszárú farmerjában. Folyik a nyálam a látványtól. Mosolyog ahogy látja hogy végigmérem kigüllett szemekkel. Lassan közelebb jön a csípőmre teszi a kezét közeleb von magához és megcsókol. Csak egy apró csók és érzem a szikrát közöttünk de nem tudom átérezni teljesen mert a gyomromat szorító érzés elnyomja ezt a sok jót is.
- Shawn beszélhetnénk? - teszem kezem a mellkasára hogy egy lehelletnyi távot teremtsek kettőnk közt. Aggódalom csillan a szemében.
- Baj van? Gyere be!- belépve a lakásba nem kell attól tartanom hogy lekameráz vagy hogy egy lány lép ki a szobából. Nyugodt lehetek az ilyen külsőséges dolgok miatt.
- A randink után Cameronhoz mentem hogy megmondjam neki hogy szeretem! - bukott ki belőlem mire Shawn elkerekedett szemekkel nézett rám de én folytattam. - Én téged csókoltalak előtte ő pedig egy másik lánnyal volt. Szeretem de téged is. Benned minden tökéletes. Egy hullámhosszon vagyunk, megérted amit a zenémmel mondani akarok, megérted a szavakat amiket semmijen formában nem mondok ki de hiányzik a huncutság. Tudod én korántsem vagyok tökéletes és kell egy kis fekete pötty az angyali lelkeden és testeden. Tudom hogy van benned egy kis huncutság és tudom hogy most nem vagyok a kedvenceid közt de Shawn tetszel és tetszeni is fogsz akármi legyen. - csak bámult rám miközben egyik kezével a tarkóját maszírozta.
- Huncutság? - mosolyodott el a távolba merengve. - Adhatok én huncutságot ha annyira szeretnél. - kacsintott rám és közelebb vont magához. Máris éreztem valamit. Fülemhez hajolt és egy darabig csak a lélegzését hallottam és a kifújt levegőt éreztem a nyakamon. Közelebb hajolt és a szája egész közel került a fülcimpámhoz. Majd mély hangon megszólalt.
- Csukjuk be az ajtókat és kapcsold le a lápákat olyat mutatok amilyet még nem láttál. - a hátamon futkosott a hideg a hangjától és a forró lehelletétől a nyakamon. Remegtem.
- Shawn ez nagyon szexi. Hol rejtegedted ezt?
- Mindenki csak a cuki énemért szeret így ezt a vágyat próbáltam elnyomni magamba.
- Írtó szexi! - nyögtem fel mire a fenekembe markolt és oda vont egy csókra. Örjítően vad. - Akkor nem haragszol? - hajtottam le a fejem miután abba hagytuk a csókolózást.
- Csak mondj igazat!
- Rendben! Még szűz vagyok! - csúszott ki a számon ez is. Shawn lassan felnevetett ami egy kicsit bántó.
- Ma nem vagy formában úgy látom minden kicsúszik a szádon és utánna elpirulsz. De ez édes. - simított egy kósza tincset a fülem mögé. - Várok amíg csak szeretnéd. - egy homlok csókot adott és karjaiba vont.
YOU ARE READING
I hate you or nah ( Cameron Dallas)
FanfictionEgy megszervezett találkozó ami nem éppen úgy alakul ahogy eltervezték. Mind tudjuk a szerelem és a gyűlölet közt csak egy lehelletnyi szünet van. Vajon Ann és Cameron egymásra találnak a folytonos huza-vona közepette vagy barátként élik az életük a...