Miután Cameronnal aludtam és nem történt semmi azt hiszem a kapcsolatunk tényleg új szintre került ami a barátság. Annak ellenére hogy eltörte a lábam és én felrepesztette a szemöldökét valami csoda volt kibontakozóba de három napja nem reagál semmire. Se Cameron se Shawn és ez idegesít. Láttam pár képet megjelenni róluk de nem tudom hogy mit kéne hinnem. Lehet jól kibeszélnek. Az összes csajnak ez az első gondolata ha az "exe" és a pasi aki tetszik neki beszélget? Ma felveszek egy új számot az EP-re mert ennek a kislemeznek ütősnek kell lennie. Lola nem érrá és kiborít az egyedüllét. Hosszú órák után amit a stúdióban töltöttem fáradtan nyitottam be az ajtómon ami mögött egy hatalmas csokor liliom várt csillámporral megszórva és selyem masnival átkötve. Az illat ami bejárta a szobát valami csodálatos volt. Csak tudnám ki hozta be. Basszus lehet valaki van a lakásomban? Az összes lámpát feloltottam és egy konyhakéssel a kezemben végig kommandóztam az összes szobát. Senki. A csokorba természetesen volt egy kártya hogy még filmesebb legyen a dolog.
"Kedves Lisa! Neharagudj hogy nem hívtalak és nem írtam vissza de egy kis időre magam kellett lennem. Szeretném ha eljönnél velem egy igazi randira. Kérlek gyereke a Kingston Pike-ra este 11-kor. Dresscode: valami csinos.
XOXO Shawn"
Oké mi folyhat itt?! Valaki tréfál vagy esetleg unatkozott de lehet tényleg ő az. Sőt ki tenne ilyen kedves és romantikus dolgot értem? Cameron. Nem ő neki nem érné meg. Amúgy miért nem hiszem el hogy Shawn küldte. Paranoiás vagy Ann de hogy miért?! Este fél 10 van és úgy nézek ki mint a mosott fos. 1 és fél óra alatt kell összeszednem magam. Fasza! Gyors fürdés hajmosás táskák eltűntetése a szemek alól de mit vegyek fel? Egy kék mini ruha mellett döntök és egy terdig érő csizmánál. Mikor leparkoltam a Kingstone Pikeon Shawn már ott várt ing és farmer a kedvenc párosításom az öltöny és csokornyakkendő után.
- Szia. - köszöntem neki mikor odaértem.
- Nagyon csinos vagy. - adott egy puszit és hallottam ahogy egy nagy lélegzetet vesz és beszívja a kedvenc parfümöm illatát. Végig futott a testemen valami apró kis áramütés szerű érzés. Tetszik nekem. Shawn tetszik nekem.
- Hova megyünk? - tudakoltam.
- Meglátod gyere. - megfogta a kezem és egy nagyon magas épület felé tartottunk. Bepattantunk a liftbe és Shawn megnyomta a PH felirattal ellátott gombot. Nem hiszem el hogy a Pent House lakosztályba megyek fel. Mikor kiszálltunk a liftból egy raktárszerűség látványa tárult elénk. Nem igazán így képzeltem el az estét. Shawn mosolyogva nézett le rám. Valószínű látta az arckifejezésem.
- Ne aggódj nem ezért jöttünk. - próbáltam mosolyogni de mondjuk azt hogy nem nagyon sikerült valósághűre. Elhagytuk a lakrészeket vagyis szobákat mert cementen es dobozokon kivűl nem volt ott más és elkanyarodtunk ahol egy lépcső vezetett fel még egy emeletet. Mikor Shawn kinyitotta az ajtót majdnem elállt a lélegzetem. Minden tele volt liliomokkal fényfűzérekkel és minden csillogott. A három kedvenc dolgom.
- Shawn! - kaptam a kezem a számelé. - Hogy csináltad ezt? Honnan tudtad hogy milyen dolgokért vagyok oda? Imádom a liliomokat. - futottam oda egy nagy csokorhoz ami egy ládába volt belerakva. - És a fényfüzérek. Imádom! Ez életem legjobb randija. - pirultam el a gondolatra hogy randin vagyok. - Köszönöm. - mentem oda hozzá lassan és egy finom puszit adtam az arcára.
- Volt egy kis segítségem de örülök hogy ennyire tetszik. Segítség mi. Csak egy ember lehet. - Gyere Lisa ülj le mindjárt hozok inni. - Shawn egy raklapokból összeeszkábált kanapéhoz vezetett amin hatalmas flottir kockás takaró volt elhelyezve. Gondolom arra az esetre ha valaki fázna. Amíg elment gyorsan SMS-t írtam. Csodás este elé nézek.* Cameron szemszöge *
Egymás után pittyogott a telefonom.
"Haveeeeer! Imádjaaa! Kösz a tippeket!
Shawn"" Camy itt ülök ennek az épületnek a tetején mindenhol fények csillogás és liliom illat. Köszönöm! Tudom hogy te vagy a jótündér! Holnap írok hogy mi volt.
Xoxo Ann"Semmi kedvem holnap meghallgatni hogy milyen csodálatosan érezte magát. Örülök hogy boldogok de. Semmi de Cameron! Örülsz mert a két barátod boldog. De akkor én miért nem? Nekem kéne ott ülnöm Ann-el. Nem! De nekem kellene aztmondanom neki hogy csodálatosan néz ki ma. Nekem kellene a folyton kiszabaduló göndör kis fürtjét a fülemögé tűrnöm. Nekem kéne átölelnem mikor fázik és a szája kicsit remegni kezd. De nem én vagyok ott. Azt hiszem ezt jól el toltam.
- Hey Russett lenne kedved atjönni egy szokásosra? Fél óra? Okés csörgess meg ha itt vagy beengedlek. - egy csodás este egy kis önpusztitással. Nekem kéne vele lennem. Francba Cameron!
YOU ARE READING
I hate you or nah ( Cameron Dallas)
FanfictionEgy megszervezett találkozó ami nem éppen úgy alakul ahogy eltervezték. Mind tudjuk a szerelem és a gyűlölet közt csak egy lehelletnyi szünet van. Vajon Ann és Cameron egymásra találnak a folytonos huza-vona közepette vagy barátként élik az életük a...