İLİŞKİNİZİ BİTİRECEK 6 ŞEY

1.3K 114 19
                                    

Bazen ilişkiler aldatıcı olabilir. Her şey yüzeyde güzel gidiyor gibi görünse de ilk bakışta fark etmediğiniz bazı şeyler ilişkinizin sonunun geldiğinin habercisidir.

Duyguların bu kadar yoğun yaşandığı ve iletişimin hayati olduğu romantik ilişkilerde yapılabilecek yanlış yorumlamaların ne kadar tehlikeli olabileceğini gösteriyor. Bu yüzden ilişkinizi iyi okumalı ve doğru çıkarımları yapmalısınız.

Eğer aşağıdaki davranış veya düşünce örüntülerini siz de kendinizde ve ilişkinizde sık sık görüyorsanız oturup bir konuşmanın vakti gelmiş demektir.

Uzun Sürmeyeceğini Düşünmek

Elbette ilişkinizin ne kadar süreceği ile ilgili düşünebilirsiniz. Fakat yaşadığınız her tartışma veya alınganlığın sonunda aklınıza bu ilişkinin çok süremeyeceği düşüncesi geliyorsa bunu partnerinizle konuşmaktan çekinmeyin. Onda da aynı düşünceler var mı diye onu gizlice test etmeye kalkışmayın.

Konuşmadan Anlaşmayı Beklemek

Partnerinizle aranızda bir sorun olduğunda bunu konuşun. Sizin aklınızı okumasını veya davranışlarınızdan çıkarımlar yapmasını beklemeyin. İletişimi bir engel olarak değil çözüm aracı olarak kullanın.

Aşkın Yeteceğini Düşünmek

Aşk ilişkinizdeki heyecanı verir ama asla tek başına yeterli değildir. Bağlığınız ve birlikteliğinizin devamı için saygı, güven ve karşılıklı anlayış çok önemlidir. Partnerinizin yanında kendinizi özgür ve destekleniyor hissetmelisiniz.

Sürekli Kıskanç Olmak

Partnerinizi kıskançlık ağına aldığınızda bir şeylerin düzelmesi çok daha zor hale gelir. Güvensizliğinizi ona yansıtırsanız aranızdaki sağlıklı köprülerin birer birer yıkıldığını göreceksiniz.

Beklediğinizden Daha Az Zaman Geçirmek

Eğer partnerinizle bir arada olamıyorsanız veya olmamayı tercih ediyorsanız bu da ilişkinizdeki sorunun bir işaretidir. Onunla 7 gün 24 saat görüşmek zorunda değilsiniz fakat birbirinizin ihtiyaçlarını karşılayacak kadar beraber olmanız gerekiyor.

Partnerinize Aşırı Bağlı Olmak

Aşırı bağlı olmak hem partnerinizden beklentilerinizi arttırır hem de onun olmadığı zamanlarda sizi kaygılandırır ve strese sokar. Bu gerilimin sonunda ve beklentilerin fazlalığında ilişkilerinizin hiçi ummadığınız yerlerinden sorunlar çıkabilir.

İNSAN PSİKOLOJİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin