Sziasztok! ^^
Ne haragudjatok, hogy ilyen hosszú időre eltűntem, de most már újra itt vagyok és hoztam az új részt, amit igaz csak jövőhéten terveztem hozni, de hamarabb kész lettem vele, mint gondoltam. Remélem tetszeni fog :D
Anna POV:
Az elmúlt két hét vízfolyásként telt el és olyan eseménydús volt, hogy kezdtem elveszíteni a fonalat.
Kíra Pestre költözött a családjával így már az új sulijában fogja kezdeni az évet, feltöltöttük az összes videóinkat, amik hatalmasat taroltak, a mi kis ezer követős csatornánk hirtelen az egyik legkeresettebb lett, Hyun Ah-t felkérték dalszöveg írásra egy lemezkiadóhoz, de visszautasította, ahogy Kíra is dühöngve csapja le mindig a telefonját mikor a lemezcég tulajdonos keresi, Debi és Heni háttér táncosok lettek volna egy videoklipben, de ők se fogadták el, aztán ott volt Mesi, akit modellnek kértek fel Tamival együtt, de folyamatosan utasítják vissza mind a felkéréseket.
Engem pedig megkeresett egy mesterfodrász, hogy lennék-e a hajmodellje. Még szép, hogy nemet mondtam.
Hogy miért nem voltunk hajlandóak elfogadni ezeket? A válaszom pofon egyszerű.
Szétszóródás.
Ha mindenki elindulna másfele, vége lenne a mi kis csapatunknak. Igaz, hogy ettől beindult volna a karrierünk, de egyébként is rengeteg akadálya lett volna ennek. Én például soha az életbe nem lennék hajmodell. Nem fogom másra bízni a hajam, hogy aztán saját tulajdonaként kezelje és azt csináljon vele, amit csak akar. Tami utálja, ha fotózzák, ráadásul barátja van, akivel csak nemrég jött össze és biztos volt benne, hogy ez csak rontana a kapcsolatukon, Mesi pedig holt biztos volt benne, hogy olyan ruhákat aggatnának rá, amiket utálna. Debi és Heni egy olyan sztár klipjében szerepeltek volna, akit ki nem állhatnak, ráadásul flegma és beképzelt is. Hyun Ah pedig nem akart másoknak írni dalokat, csakis a mi kis csapatunknak. Kíra pedig nem akart még ennél is jobban a középpontba kerülni.
Abban a pillanatban, hogy a BTS megosztotta a Run és az I like it dalunkat, a youtube számlálónk kiakadt. Úgy felpörgött, hogy követni sem tudtuk. Annyi gyűlölködő és gratuláló, meg dicsérő és lealázó kommenteket kaptunk, hogy teljesen megzavarodtunk.
A legnagyobb kérdés mégis az volt, hogy miért tették ezt? Sose osztanak meg videókat. Csak a sajátjaikat teszik fel és kész. Semmi mást. Erre most, mint derült égből villámcsapás felrakják az utánzóik videóit. Miért?
Mivel Debi bejelentése igencsak meglepő és váratlan volt, alig tudtunk a Danger-re koncentrálni. Mindenkinek volt egy külön része az elején a rá jellemző módon, mint az eredetiben a fiúknak.
Mikor az is felkerült döbbenten vettük tudomásul, hogy a BTS azt is megosztotta.
Ezekbe meg mi ütött? - gondoltam akkor - Mit osztogatják a videóinkat?
Aztán úgy döntöttem nem foglalkozom velük. A többiek azonban rögtön bezsongtak. Csak Tami, Kíra és én gondolkodtunk el a történteken. De mivel a kapcsolatot nem vették fel velünk, nekünk pedig eszünk ágában sem volt kezdeményezni (amúgy se tudom hogyan lehetett volna) csak vártunk. A semmire.
Egy hete néma csend van. Utoljára a Danger-t osztották meg és ennyi. Se hírük se hamvuk. Jó saját magukról tettek fel képeket meg videókat, de rólunk semmit. Nem tudtam mire vélni ezt az egészet, de már nem is érdekel. El vannak ők maguknak...
Kíra utolsó estélyét a régi házukban vele töltöttem és Heni is ott volt. Mondanom sem kell, hogy zabáltuk a rágcsákat és pizsamában randalírozva zenét hallgattunk a nagy, lezárt dobozhalom között. Nem akarok melankolikus mondatokkal szórakozni itt, szóval inkább belevágok a közepébe.
YOU ARE READING
Bangtan Girls (BTS FF) [[BEFEJEZETT]]
FanfictionMagyar csapat Kpop-ot énekel? Na ilyet még nem hallottunk. Kíra egy 18 éves lány, aki a gimi mellett megalapította a Bangtan Girls-t, a BTS utánzatát, lány változatban. Nem hivatalos csapat ez, csak néha összegyűlnek és Kíra bátyja segítségével lefo...