Víz, kergetés, víz megint kergetés

3.8K 277 22
                                    

J-Hope POV:

-Nem erre kell menni!

-Nem mondod? Már mi is rájöttünk!

-De akkor merre?

-Mondtam, hogy az előzőnél balra kellett volna fordulni!

-De azelőtt is azt mondtad és akkor is vissza kellett fordulnunk, szerinted akart bárki is rád hallgatni?

-De ezúttal akkor is nekem volt igazam!

-Kit érdekel?! A lényeg, hogy végre odaérjünk, de így nem fog menni, hogy heten akarunk tíz irányba menni - fakadtam ki - Most már aztán a GPS-re fogunk hallgatni, akár tetszik, akár nem!

-Kinek is volt az az ötlete, hogy sofőr nélkül egy szál magunk próbáljunk meg egy tök vadidegen ország, tök idegen városában eltalálni valami tóhoz? - kérdezte Suga felhúzott szemöldökkel.

-Ne most Yoongi - nyűgösködött Jimin - Kánikula van ebben az országban és minél hamarabb a tónál akarok lenni.

-Te komolyan úszni akarsz egy tóban? - kérdezte Jin hyung.

-Igen.

-De az tele van mindenféle cuccal - grimaszolt - Én bele nem mennék. És titeket sem engedlek - nézett végig a társaságon.

-Oké de elindulhatnánk végre? - kérdezte Namjoon a fejét fogva. Szegénynek már nagyon elege volt belőlünk.

-Igen - mondta Jin - Csak... Beírnád a GPS-be a címet?

Namjoon döbbenten nézett rá.

-A tavaknak nincs lakcímük és mivel a nevét kéne beírni, amiről fogalmam sincs, hogy micsoda, nem tudok segíteni - rázta meg a fejét.

Néma csend telepedett a társaságra.

-Hívom a menedzser hyung-ot - mondta végül Jin.

Habár senkinek nem tetszett az ötlet, nem ellenkeztünk. Ugyanis a semmi közepén voltunk, valami földúton... És nem hogy egy lélek, de még egy fa sem volt a környéken. Úgy éreztem magam, mintha valami pusztában lennénk... Szuper...

A menedzser hyung-nak ugyanis azt mondtuk, hogy úszni megyünk, és míg ő azt hitte egy uszodába, mi valójában egy tóhoz igyekeztünk ahol, egy fülesnek hála tudtuk, hogy a lányok is ott vannak. Meg akartuk lepni őket, mert sajnos a menedzser hyung úgy gondolta előre be kell jelentenünk magunkat. Na ezt nem értettük. Hol vagyunk? A középkorban? Neeeem... A BTS nem jelenti be magát előre. Odamegyünk és akkora meglepetést okozunk, hogy azt sose felejtik el.

Nos a menedzser hyung nagyon nem örült annak, amit tettünk, de segített. Miután jól leszidta Jin hyung-ot...

-Soha többet nem vesztek rá hasonlóra - mormogta az orra alatt, amíg vártuk, hogy visszahívja.

Pár perc múlva meg is tette, és sikerült kiderítenie a tó nevét, amit sms-ben el is küldött.

Mind leszegett fejjel ültünk, majd miután Namjoon beírta a tó nevét, elindultunk. Igazából mi vettük rá a Hyung-ot, hogy menjünk oda és most miattunk kapott.

-Majd beszélek vele - mondta Namjoon - Majd megbékél.

Jin hyung csak sóhajtott egyet, de a szemét nem vette le az útról. Megfordult és döcögve mentünk visszafele.

Nos kiderült, hogy már rég elmentünk a leágazás mellett, így még fél órát kellett visszafele autóznunk. Aztán mikor rákanyarodtunk az útra kiszálltunk, mert már láttuk a vízen visszatükröződő fényt, és nem akartuk elárulni magunkat az autóval. Túl feltűnő.

Bangtan Girls (BTS FF) [[BEFEJEZETT]]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang