Kanális és a Google fordító

4.2K 286 44
                                    

V POV:

Estére ki is ment a fejemből mit kért a húgom, de ő nem hagyta, hogy elfelejtsem és felhívott. Ragaszkodott hozzá, hogy amint letettem a telefont nézzem meg, így kelletlenül bár de leültem a kanapéra amíg a többiek videó játékoztak és a fülest bedugva megnyitottam a linket.

Na akkor nézzük...

Anna POV:

Végre kaja! Már igazán megérdemeltem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Végre kaja! Már igazán megérdemeltem. Oké csak vicceltem. A hasamon kívül másra is szoktam gondolni... néha.

A felvétel végeztével Debivel már neki is álltunk összevágni a videót közbe mindenki jóízűen falatozott. Állandóan szívattam Debit valami hülyeséggel, és ő szerencsére vevő is volt rá. Annyira bírom!

Néha beleszóltam a többiek beszélgetésébe és úgy egyébként nagyon jó volt a hangulat. Hyun Ah és Kíra már azon gondolkoztak melyik szám következzen.

-Szerintem jöhetne a Fire - mondta Heni - Vagyunk már annyira jók nem?

-Áh szerintem még ne azt - rázta a fejét Mesi - Ahhoz valami nagyon ütőset kéne kitalálni.

-Danger - vágta be Tami.

-Szerintem is jöhetne az - bólintottam - Szinte már látom magam előtt - húztam vigyorra a számat.

-Jaa hát abba van a kedvenc rap részed - esett le Kírának, majd rosszallóan nézett rám - De kis sunyi - nevetett.

-Mi mást vártál tőlem? - nevettem fel.

-Hidd el ennél semmi többet - legyintett - Oké, legyen a Danger. Jöhetnek az ötletek.

Mindenki egyszerre kezdte el sorolni az ötleteit.

Kíra előkapta a telefonját és elkezdte beleírni őket. Jobbnál jobbak jöttek és komolyan kezdtünk bezsongni már a gondolattól is.

-Kíra - nézett fel rá Tami az Ipod-jából.

-Ha? - kapta fel a fejét.

-Nézted mostanában a kommenteket?

-Nem - rázta meg a fejét -Semmi időm nem volt rá. Miért? Baj van?

-Nem - nyugtatta meg azonnal - Csak azt hiszem kezd kiterjeszkedni a népszerűségünk. Mármint vannak angol kommentek is.

-Eddig is volt egy-kettő - vont vállat.

-De most már nem csak egy-kettő - állt fel és letelepedett mellé - Nézd.

Én is felálltam és odamentem. Valóban sok volt.

-Általában mind csak gratulálnak meg várják a következő vidit, de egy csomóan kérték, hogy rakjunk angol feliratot a nem zenés videóinkra.

-Oké - mondta Kíra - Legyen, amit a nép akar.

-Akarod mondani, amit a Közönség? - vigyorgott rá Heni.

Bangtan Girls (BTS FF) [[BEFEJEZETT]]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora