Sátorozás a BTS-szel 2

3.6K 245 67
                                    

Debi POV:

Akármennyire is jól énekelnek meg táncolnak, sátrat állítani egyikük sem tud...

-Jimin ne! - kiáltotta Kíra - Át ne üsd a sátrat azzal a szeggel! A karikába! Érted?!

-Nem mindegy? - nézett rá - Le kell rögzíteni és kész nem? - röhögött V-vel.

-Kíra, Rapmon eltörte az egyik szeget - meredt Mesi döbbenten a kezében lévő, immár két részből álló szegre.

-Azt meg hogy?! - kérdezte Anna megrökönyödve - Áhh - legyintett és fejét rázva odébb állt.

-Suga hozod vissza! - szólt utána Heni, mire Yoongi csodálkozva fordult meg, kezében egy kalapáccsal.

-Miért?

-Mert még nem vertem be a szegeket!

-Jaa - indult vissza értetlen fejjel.

-Ááhhh, nem igaz! - toporzékolt J-Hope - Nem akar megállni!

Odanéztem mire kitört belőlem a nevetés. Ott állt J-Hope a sátor alsó részén, körülötte a sátor fala és teteje szerte széjjel. 

-Ne nevess - mutatott rám fenyegetően, mire megpróbáltam elfojtani, de nem sikerült és újra kitört belőlem a röhögés.

Egy perc után azonban abbahagytam, mert szegény elég szomorú képet vágott, így inkább odamentem és felemeltem a merevítő rudat, egymásba illesztettem őket, majd felé nyújtottam.

-Enélkül nem fog megállni - mondtam.

J-Hope a fájdalmasan fejére csapott, majd szégyenkezve elvette tőlem. Nézegette egy ideig, majd rám nézett és egyszerre kezdtünk el nevetni.

-Segítek - léptem mellé és elkezdtem bedugni a hajlékony rudat a helyére.


Hyun Ah POV:

Már régen készen voltunk a sátrunkkal. Összesen négy volt. Az egyik lány sátort Heni, J-Hope, Suga és Anna állította fel. Megjegyzem utóbbi kettő nem bírta abbahagyni egymás szivatását és a kötekedést, sajnáltam Henit és Hope-ot, nem lehetett könnyű velük, főleg, hogy Heni elment telefonálni, így szegény Hope egyedül próbálta meg felállítani, míg Debi át nem ment hozzá segíteni neki. A másikat Kíra, Namjoon, Jimin és Mesi próbálta meg összerakni, de Jimin állandóan csinált valamit, amivel vagy felhúzta vagy megijsztette Kírát. A fiúk egyik sátrát Tami, Jin, Debi és Jungkook próbálta alvásra alkalmas állapotba hozni. Én V-vel próbáltam meg felállítani a másik fiú sátrat, de ketten kevesek voltunk hozzá, így Kíra átküldte hozzánk Jimin-t mondván ne lábatlankodjon körülötte. Jimin csak röhögött rajta, majd Mesit magával húzva jött nekünk segíteni.

-Éhes vagyok - mondta Tae.

-Én is - bólogatott Jimin.

-A kocsiban van kaja - mondtam, mire több fej is felkapta a fejét a varázsszóra.

-Kaja?

-Hol?

-Kaphatok?

Ezek a kérdések hangzottak minden irányból, mire nevetve mentem az autómhoz és kiszedtem belőle az esti rágcsánkat. Még félig sem voltunk kész, azonban nem volt még sötét, szóval leültünk enni.

-Mi ez a sárga cucc? - forgatta ujjai között a kukót Jimin és ferde szemmel kezdte méregetni azt a bizonyos sárga cuccot.

-Kukó - feleltem.

-Mi? - kérdezte összeráncolt homlokkal.

-Kukó - ismételtem meg, mire nehezen bár, de ki tudta mondani. Az eredmény az volt, hogy mindenki röhögve kért a sárga cuccból.

Bangtan Girls (BTS FF) [[BEFEJEZETT]]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt