Menjünk a stúdióba

2.3K 201 9
                                    

V POV:

-Komolyan elmentek? - kérdeztem szomorúan Hyun Ah-tól.

-Igen - húzta el a száját - Nagyon fura volt ez az elmúlt 24 óra - vakarta meg a tarkóját, miközben halványan elpirult. Tudtam mire gondol. Én is kissé zavarban voltam.

Előző este mikor egyedül hagytak minket és elmentek megkeresi a többieket, Hyun Ah és én elmentünk még fát gyűjteni a tűzre. Már visszafele tartottunk, amikor beleakadt a lába az egyik sátor zsinórjába és belém kapaszkodva próbált nem elesni, én pedig elejtve a fát karoltam át, hogy megtartsam. Sikerült elkapnom, így csak a gallyak hullottak ki kezei közül. Arca vészesen közel került hozzám és már úgy voltam vele, hogy mindjárt megcsókolom, annyira ámulatba ejtett szépsége és a stílusa, azonban pont akkor értek vissza a többiek és mi zavartan váltunk el. Utána mindenki észrevette, hogy valami nem stimmel, de szerencsére nem firtatták.

Most meg Namjoon eltiltott minket a lányoktól. Nem szó szerint, de elég nyomatékosan utalt arra, hogy mindenki kettesben van egy lánnyal. Örültem volna, ha nem teszi ezt, mert így meg elűzi a lányokat. Így semmi értelme nem volt annak, hogy idejöttünk, mert most csalódtak. Így nem fognak beleegyezni abba, amiért valójában jöttünk, és erre figyelmeztettük is a leader hyung-ot, de ő csak azt mondta majd ő megoldja. Hát nagyon remélem, hogy tényleg meg is tudja oldani...

-Namjoon hyung - mentem oda hozzá, de épp telefonált, így várnom kellett. Türelmetlenül álldogáltam mellette, ugyanis a lányok már kezdték lebontani a sátrakat és a fiúk is segítettek nekik. Egyikünk sem akarta, hogy elmenjenek, de hajthatatlanok voltak. Kíra kifejezéstelen, de elszánt arccal tette a dolgát.

Hyung véfre letette a telefont és fejét fogva pillantott a lányokra.

-Menedzser hyung még nem engedi, hogy elmondjuk nekik. Azt mondta vigyük a lányokat a stúdióba, ahol fel szokták venni a dalaikat.

-És erre hogy akarod rávenni őket? - kérdeztem - A leader-ük haragszik rád - muatttam az irányukba - Nem fognak most velünk jönni.

Kijelentésemre arca elkomorult, majd elfordította tekintetét.

-Akkor vegye rá más - mondta halkan - De muszáj elvinnünk őket. Egy hét múlva vissza kell mennünk. Velük együtt.

Nagyot sóhajtottam, majd a számat rágva gondolkoztam.

-Szerintem Jin-re hallgatna - szólaltam meg egy idő után, majd elindultam a többiekhez, hogy segítsek.


Jin POV:

Épp Taminak adtam át egy adag sátorszöget, majd felállva leporoltam a nadrágom. Szerettem volna már hazamenni lezuhanyozni, de még szívesen maradtam volna. Azonban így, hogy elmennek...

-Hyung - hallottam Namjoon hangját mögülem, mire kíváncsian fordultam felé.

-Igen?

-Gyere egy kicsit - intett a fejével, majd elindultunk a tó felé és annak partján megállva néztem rá várakozóan. Hirtelen eszembe jutott a tegnapi nap, ahogy a lányokkal itt kergetőztünk. Hosszú idő után éreztük újra sima tinédzsereknek magunkat, és nem idol-oknak. A felhőtlen mulatozás sikeresen kikapcsolt minket és máris sokkal több energiával töltött fel minket, mint egy napi pihenő, ami igazán ritkán jutott ki nekünk főleg az elmúlt időben.

-Szóval - kezdett bele Namjoon és a földet kezdte pásztázni - Menedzser hyung arra kért vigyük a lányokat a stúdiójukba, de nem hiszem, hogy rám most hallgatni Kíra - nézett a lány irányába, aki épp a csomagtartót csukta le. Úgy tűnt készen állnak az indulásra.

Bangtan Girls (BTS FF) [[BEFEJEZETT]]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ