Sátorozás a BTS-szel 4

3.3K 201 19
                                    

Mesi POV:

Olyan volt ez az egész, mint egy álom, és nem akartam felébredni. Jimin hihetetlenül kedves és vicces volt. Kissé meglepődtem ugyan, hogy velem foglalkozik és nem Tamival, hisz korban passzolnak, bár Tami idősebbnek tűnt nála... Lehet ezért van velem és nem vele?

Mesi! Ne kezdj el fantáziálgatni! Ne veszítsd el a józan eszedet!

-Mennyi ágat találtál? - jött közelebb ölében egy rakat fával.

Annyira elgondolkoztam, hogy tulajdonképp csak pár darab volt a kezemben, holott körülöttem annyi volt még, mint égen a csillag.

-Ööö... - néztem körbe - Még felszedek párat és mehetünk - kezdtem gyorsan neki, mire nevetve jött oda segíteni.

Csendben szedegettük őket, de hirtelen mindketten egy ágat fogtunk meg, mire egymásra néztünk és elkezdtünk nevetni.

-Add csak ide - vett el tőlem egy csomót és elindultunk visszafele.

Hogy lehet ennnnnyire tökéletes és aranyos??

Jin és Tami már elkezdték megrakni a tábortüzet, Hyun Ah pedig épp próbálta elvenni V-től a gyufát.

-Tae az nem gyereknek való - kapkodott a fiú keze után és anyanyelvükön beszélt hozzá, de olyan gyorsan, hogy semmit nem értettem belőle. Hyun Ah szerintem egy egész prédikációt lenyomott neki abból, mennyire veszélyes ezzel játszani, ugyanis Tae tágra nyílt szemekkel, kezeit védekezőn felemelve hallgatta a lányt, akinek nyelve csak úgy pörgött. 

Jimin hirtelen felnevetett mellettem és az ágakat kiejtve kezéből görnyedt össze. Csodálkozva néztem végig, ahogy a nevetéstől már szinte fetreng a földön.

Jin is elkezdett kuncogni, de V miatt próbálta tartani magát, ám belőle is kibuggyant a nevetés.

Tami és én értetlenül néztünk össze, majd vállat vontunk. 

Ekkor vettem észre, hogy Anna, Suga, Debi, Kook, Hope és Heni már nincsenek ott, ahol hagytuk őket.

-Ezek hova lettek? - kérdeztem Tami mellé állva.

Nem értette elsőre mire gondolok, de mikor kezemmel körbemutattam neki is leesett és döbbenten nézett körbe.

-Fogalmam sincs - rázta a fejét, majd körbenézett. Követtem példáját és keresni kezdtem őket.

-A sátrakban nincsenek - kiáltottam barátnőmnek.

-A kocsiknál sem - hallottam közeledő hangját.

-Mit csináltok? - jött oda Jimin Jin társaságában. Arcuk még mindig vörös volt a sok röhögéstől és a mosolyt sem lehetett levakarni arcukról.

-Eltűntek - tárta szét Tami a karjait, majd leeresztette őket - Nem találjuk őket.

Jin rémülten nézett körbe.

-Namjoon Kírával van, Tae ott van - mutatott irányukba, látszólag erősen törte a fejét - Hoseok, Kook és Yoongi viszont sehol - fordult körbe őket kutatva.

-Ahogy Anna, Debi és Heni sincsenek meg - kezdtem kétségbeesni - Hova tűnhettek? - indultam meg Hyun Ah felé - Unnie - álltam meg mellette, mire ő rám emelte tekintetét és csodálkozva szemlélte ijedt tekintetem.

-Mi történt? - nézett végig rajtunk.

-Eltűntek - felelte helyettem Tami. Már rajta is kezdett eluralkodni a feszültség.

-Szoktak ilyet csinálni? - kérdezte Jimin.

-Dehogy - ráztam a fejem - Legutóbb is minden rendben volt - ráztam a fejem rosszat sejtve - Hol lehetnek?

Bangtan Girls (BTS FF) [[BEFEJEZETT]]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora