Szlovák helyett magyar

3.4K 291 2
                                    

Sziasztok!

Volt egy kis technikai probléma, így azok számára, akiknek nem egyértelmű, ez előtt még van egy fejezet a Ki vagy te? Még a "Nem rész" (amit azóta le is szedtem) előtt kezdtem el írni de csak utána tettem fel, így úgy tűnhetett, mintha nem lenne új rész, mert a "Nem rész" mögé került.

Elnézést azoktól, akiknek ez eleve tiszta volt.

Jó olvasást! ;)


Namjoon POV:

Megnéztünk még 1-2 videót róluk, és minél többet láttam, annál inkább magukkal ragadtak és kezdtem megkedvelni őket. Egytől egyig nagy tehetségek voltak.

-Hova valósiak? - kérdeztem a lányok felé biccentve.

-Szlovákia - vágták rá egyszerre.

Döbbenten és értetlenkedve néztem rájuk.

-Ezek nem szlovákok - ráztam a fejem.

-Dehogynem - vágta rá Hoseok.

Amikor elmagyarázták a homlokomra csaptam és csak úgy rázott a röhögés. 

-Ti még hisztek google fordítónak? Nagy hiba - nevettem a fejemet rázva, majd elvéve tőlük a laptopot gyors kutakodás után elmosolyodtam.

-Hát földrajzilag nem jártatok messze  - fordítottam feléjük a gépet, mire mind hunyorogva pillantottak rá.

-Magyarország? - kérdezte Jimin értetlenkedve bámulva a térképet.

Nagyot nevettem rajtuk.

Olyanokat csinálnak néha...


Jungkook POV:

Nem láttam még a leader hyungot ilyennek. Minden videóra kíváncsi volt. Más csapatokra oda se figyelt, de ők úgy látom felkeltették az érdeklődését.

Leginkább a Young forever tetszett neki. Azt szerintem már százszor megnézte. Mondjuk nem is csoda. Remek lett. Mindegyik lány különböző helyen énekelt. Habár a nevüket nem tudtuk, azért azt mindenki megjegyezte, hogy ki énekli az ő részét.

Yoongi ugyan figyelmesen tanulmányozta a lila hajú lányt, láttam nagyon erősen küzd magában, így senki sem zavarta. Ő pedig a kanapén ülve, fejét hátrahajtva úgy tett, mint aki alszik, de mind tudtuk, hogy csak erősen töri a fejét.

Jimin és V együtt elemezték a csapatot. Azt hiszem őket az összes lány érdekelte így mindegyiket alaposan végig tanulmányozták, de tudtam, hogy V-nek nagyon tetszik a félig koreai lány, Jiminnek meg a vörös hajú, habár szinte teljesen biztosak voltunk benne, hogy idősebb nála őt ez nem izgatta.

Hoseok mellettem ült és sokat nevetett a virgonc és fürge lábú lányon. Nagyon aranyosnak találta és azt mondta szívesen odamenne hozzá, hogy megölelje és megdicsérje kitűnő tánctudását.

Jin pedig a konyhában tevékenykedett, de mindenki látta, hogy a saját laptopján ő is őket nézi ám. Habár ő nem alkotott hangosan véleményt, azért láttam hogy felcsillant a szeme a szőke lány hangjának hallatán.

Én pedig... Hát én őket figyeltem. Szerettem volna megosztani valakivel a gondolataimat és megbeszélni, de mivel mindenki el volt foglalta, így inkább csak magamban gondolkoztam, közben pedig Hoseok telefonját bámultam, amin a lányok videóit nézte.

-Hé Namjoon - kiáltott fel Jimin hyung izgatottan a laptop mellől.

A leader hyung már egy ideje a telefonján nézte magában a videókat, de erre felállt és odament hozzá.

-Na mit találtál? - állt fel mellőlem és lépett hozzájuk Hoseok hyung is.

-Lefordítod Hyung? - kérdezte Jimin Namjoon hyungot.

-Persze - felelte.

Nem tudtam miről beszéltek ezért odamentem. A lányok bemutatkozó videója volt az, angol felirattal.

-Ezt eddig, hogyhogy nem láttuk? - tűnődött Hoseok hyung.

-Csak fél órája rakták fel, mi meg már több, mint egy órája nem frissítettük az oldalt - felelte Jimin hyung.

Namjoon hyung helyet foglalt a laptop előtt és a videó feliratára koncentrált, majd fordítani kezdte.

Bangtan Girls (BTS FF) [[BEFEJEZETT]]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora