Kíra POV:
-Halkabban Tae!
-Jó na. Úgyis alszanak.
-Akkor sem kell hangoskodni!
-Cöhh. Máskor ne kérj akkor segítséget.
-Taeyung nem hiszem, hogy olyan nehéz lenne a zsemléket halkan kipakolni arra a tányérra.
-De akármikor belerakok egyet ez a tányér megperdül!
-Akkor fogd meg a szélét.
-Jó na…
-Hogy boldogultok? – léptem elő az ajtó mögül.
Jin ijedten perdült meg, Tae pedig egy nagy mosollyal köszöntött.
-Jó reggelt! – mondta vidáman.
-Shh Tae a többiek még alszanak –csapta meg egy törlőkendővel, majd ismét felém fordult – Felébresztettünk?
-Nem - léptem beljebb a fejemet rázva. Muris látvány volt reggel a konyhákban őket találni – Segítek.
-Az jó lenne, köszi – mosolyodott el Jin, majd folytatta az omlett összeállítását.
Odaléptem a tűzhelyhez és megforgattam a sülő bacon-öket. Mennyei illat szállt a konyhában, közben Tae kitette a nappaliban álló asztalra a zsemlékkel megpakolt nagy tálat, majd elkezdett megteríteni.
Hallottam, ahogy nyílik a bejárati ajtó, de mivel a szüleim nem lehettek, ezért kíváncsian néztem az ajtó irányába.
-Azta de jó illat van – jelent meg hirtelen Namjoon és Jungkook mosolyogva.
-Ti hol voltatok? – kérdezte Jin miközben a tepsibe öntötte az omlettet.
-A menedzsernél. El kellett magyaráznom miért nem aludtunk a hotelban – húzta el a száját, majd letett szatyrot a bárpultra – Gondoltuk akkor már veszünk valamit.
Döbbenten figyeltem hogyan is vették birtokba a MI lakásunkat, miközben teljes mértékben otthon érezték magukat. Jin reggelit csinált Taevel, Namjoon bevásárolt Kookkal, Hobi is megjelent, hogy kikapjon egy bacon darabot és mielőtt Jin a kezére csapna gyorsan bekapja majd elinaljon a nappaliba, mert oda már nem követte az idősebb, ugyanis kavarnia kellett az omlettet.
-Mi ez a hangoskodás? – jött be az ajtón egy álmos Jimin, mögötte pedig Anna és Tami, de ők már valamivel frissebben.
-Mióta érzitek ti ennyire otthon magatokat Kíráék lakásában? –kérdezte Anna döbbenten – És Kíra te mit művelsz? – fordult felém tágra nyílt szemekkel.
-Mégis mit kéne? – kérdeztem kezeim széttárva – Mire felkeltem már elfoglalták a konyhát, így én most fogom magam és leülök ide – foglaltam helyet a sarokban lévő széken – És innen nézem tovább a műsort.
-Jól van – legyintett Anna lemondóan - És ha eltörnek valamit? – vonta fel egyik szemöldökét.
-Akkor azt kinyírom – feleltem nemes egyszerűséggel.
-Namjoon jobb ha elbújsz vagy megkötözzük a kezeidet – mondta Jin kiöntve a kész omlettet egy tálba – Vagy mondok jobbat. A lábaidat is összekötözzük, majd kirakunk az erkélyre.
-Áh onnan meg a cserepeket verné le –ráztam a fejem – Azokért meg anyám ölné meg.
-Akkor egyszerűen csak ültessük le és valaki figyeljen rá – dobta fel az ötletet Tae.
-Vagy zárjuk be egy ketrecbe. Van ketrecetek, ugye? - nézett rám Hobi tök komoly tekintettel.
-Na jó kiszórakoztátok magatokat? –kérdezte Namjoon immár kicsit mérgesen, de még nem robbant fel szerencsére.
ESTÁS LEYENDO
Bangtan Girls (BTS FF) [[BEFEJEZETT]]
FanficMagyar csapat Kpop-ot énekel? Na ilyet még nem hallottunk. Kíra egy 18 éves lány, aki a gimi mellett megalapította a Bangtan Girls-t, a BTS utánzatát, lány változatban. Nem hivatalos csapat ez, csak néha összegyűlnek és Kíra bátyja segítségével lefo...