Bangtan Girls a való életben

2.7K 140 40
                                    

Nos még régebben megígértem pár embernek, hogy megírom ezt a részt, és mivel az utolsó rész végéról véletlenül lemaradt, ezért külön fejezetet kap. Nem a történethez kapcsolódik, nem Kíráékról szól, hanem másokról.

Tudjátok sose voltam az a típus, akinek sok barátja van. Tudom ez elég gyakori és általában ezek azok az emberek, akik később olyan igaz barátokra lelnek, amikre sose számítottak volna régebben. Na meg szerintem az ilyen emberekből nagyon jó írók lesznek. Nem tudom miért, de akiket én ismerek és írnak, azok közül... Hát mindenki ilyen XD Szóval én ezen az oldalon remek barátokra leltem. Közülük kérte egy ember és gondolom a többi is örül a fejének, ha meglátja ezt a posztot, minden esetre szeretném veletek megosztani.

Azért ide írom, mert tulajdonképp mi alakítottunk egy Bangtan Girls-t, és igaz, hogy nem táncolunk.. vagyis én nem táncolok és nem is énekelek, de vannak köztünk olyanok, akik igen és meg kell mondanom nem is rosszul. 

Tudom nagyon sokan alapítottak már ilyen csapatot, hisz mennyien táncolnak már BTS covereket, de nekem ez más. Nem dicsekedni akarok és nem is felvágni, csak jó ezt megosztani az olvasóimmal.

Nem árulom el kik vannak benne ebben a csopiban :P Bocsi csajok XD

Szóval csak ennyit szerettem volna. Nagyon szeretem őket és remélem ez kölcsönös XD Az a legjobb az egészben, hogy némelyikünk nem is egy városban lakik velünk, de mégis nagyon jól kijövünk egymással és én pl már meg se tudnék lenni enélkül a csopi nélkül. Csak két emberrel nem találkoztam eddig a hat ember közül, ugyanis igen heten vagyunk XD What a surprise XD

Na de azt akartam ebből kihozni, hogy ne féljetek itt barátokat szerezni :D Nem is hinnétek mennyi hasonlóság van köztetek és milyen remek kapcsolatokat építhettek. Azok közül, akikkel itt beszélgettem, nem mindenkivel sikerült ugyan szoros barátságot kötnöm, de az én BGirls csapatom csupa olyanokból áll, akiket nagyon bírok és nagyon szeretek.

Áhh túl hosszúra nyúlik már ez :'D Remélem, aki erre kért és a bandatagok is elégedettek és büszkék arra, hogy ők a Bangtan Girls.

Szóval ne féljetek alapítani akár még egy ilyet, vagy esetleg másfélét, vagy létrehozni egy csopit, összeereszteni idegeneket egymással (igen én megcsináltam, huppsz :'D XD de azt azért hozzáteszem, hogy jól sült el XD) tehát csak bátran :) Az én napjaimat nagyon feldobják ezek a lányok és hiába létezik ez a csopi csak... fúú két hónapja talán... na mindegy a lényeg hogy hiába csak ilyen rövid idő telt el, úgy érzem már nem tudnék meglenni nélkülük.

Oké most már befogom.

Szóval a Bangtan Girls az én életemben megvalósult, kívánom, hogy ti is szerezzetek ilyen remek barátokat, mint amilyeneket én találtam ^^ :3

Nehogy azt higgyétek piskóta XD Nem tudom hányszor kellett rendet raknom, de szerencsére érett emberkékkel van dolgom :'D

Azt hiszem ez a poszt után ezek ki fognak engem nyírni... Na se baj XD

Mindenkinek jó barátkozást kívánok! 

Saranghaee!! 

WM

Bangtan Girls (BTS FF) [[BEFEJEZETT]]Место, где живут истории. Откройте их для себя