4| Hariett

52 2 0
                                    

Keď sme spolu s Erikom šli do školy, keďže sme sa stretli na zastávke, vyzeral dosť šťastne, čo nie je veľmi obvyklé.
"Si v pohode?" Spýtala som sa ho.
"Stretol som také fajn dievča, ide na našu školu, myslím že sa ti bude dosť páčiť. Aj mne sa páči, je mi dosť podobná."
"Má rada Van Gogha však?" Prekrútila som očami.
"Noooooo.." Zasmiali sme sa.
Keď sme prišli do školy, zbadala som ju. Bola fakt veľmi pekná. Mala také ružovofialové vlasy zviazané do dvoch copov a ofinu. Na sebe mala vyťahané biele veľké tričko Deep Purple a roztrhané modré nohavice. Nevyzeralo, že by sa o ňu nejak ľudia trhali. Všetci moji spolužiaci sa len tak letmo pozerali. Hlavne Patey.
Zachary len tak sedel a pozeral si na topánky. V poslednej dobe je ešte nechutnejší ako bol. Stále ma chce zosmiešniť. Trapák odporný.
Vždy si zo mňa robili srandu, lebo som iná, a to oni nestrpia.
S Erikom sme sa rozhodli ísť za ňou, aby nebola tak sama.
Držala v ruke zamatovú tašku a pozerala na Erika ako na svetový zázrak. Ew.
"Čauky Viola. Pamätáš si ma však?" Povedal a ona sa usmiala. Sakra, kebyže som Erik tiež by som po nej tak šla.
"Kto by si nepamätal. Hah, už viem kde bývam. Na osmičke. Dosť dobré, možno to nezabudnem tak skoro." Zasmiala sa a Patey sa na ňu pozrel takým nejakým moc milým pohľadom, až ma to vydesilo.
"Ja som Hariett, lebo ako vidím, predstaviť sa musím sama." Povedala som a hodila som na ňu čo najmilší pohľad.
"No rada ťa spoznávam, máš veľmi pekný sveter!" Objala ma a bola som rada, že nie som chalan, inak by mi už seriózne stál.
Náš rozhovor prerušili nechuťáci ktorí prišli k nám, teda, k Viole.
"Čus ja som Patey." Keď to povedal, hneď sme sa pobrali s Erikom do triedy, vedeli sme, že už nemáme šancu. Lenže Viola chodí do druhej triedy a tam my nemáme dosah. Ani sprostý Patey.
Poznáte ten zúfalý pocit, keď zistíte že možno konečne budete mať niekoho super v triede, nejakú fajn kamošku (prvú, lebo s dievčatami si nikdy nemám čo povedať) a nič z toho, lebo je v inej triede. No, snáď sa budeme baviť aj tak.
Prečo zniem tak nadržane a ako nejaká dvanástka? Mám už šestnásť do riti, mala by som fetovať a piť a šukať. Ale nuž, nemám s kým a nemám potrebu a chuť.

Gross Sluts (SK) Where stories live. Discover now