11| Tamsin

25 2 0
                                    

Nemohla som uveriť tomu čo sa včera stalo.
Ten chlapec na mňa tak zapôsobil, bolo to neskutočné. Mal tak krásne oči a správal sa tak úžasne.
Odprevadil ma až domov. Hneď som zaspala a zobudila som sa až pred dvanástou.
Hneď som napísala Penny.
"Čauky Penny, ako sa máš? Snáď už kus lepšie. Môžeš ku mne skočiť ak budeš chcieť, rodičia sú mimo domu, thx god"
Lenže odpoveď nikde. Proste nič.
Trochu ma to vydesilo.
Pustila som si nahlas Cookie Thumper od Die Antwoord, aby som nemusela počúvať vlastné myšlienky. Stále som myslela na Pateyho.
Vždy som si myslela že je idiot ako Will a Zach, lenže včera sa ukázal opak.
Často odpadávam keď som v strese a nie som dosť hydratovaná. Ale vždy pri mne bola Penny.
Do Penny som tak trochu zamilovaná, teda, trochu viac. Ale čo z toho? Nikdy by so mnou nebola, na to je príliš dobrá a príliš hetero, asi..
Ja som len škaredá socka.
Zapípala správa.
"Sry teraz nemôžem, som so Zachom. Dlhý príbeh."
Super. Tak teraz som ja nič a ona sa vyspí s tým magorom.
Skvelé skvelé skvelé.
Ona je moja, nie nejakého sukničkára.
Vybehla som von na ulicu a zavolala som Viole. Spolu sme sa šli prejsť na nejaké tie nákupy do Topshopu.
"Vieš, ak potrebuje trochu rozptýlenia, tak nech si s ním trochu užije." Viola sa začala hrabať medzi priesvitnými tričkami s dlhým rukávom, nakoniec vytiahla svetlomodré a išla si ho vyskúšať.
Nejak som nemala chuť prezerať si oblečenie.
Viola ma stiahla k sebe do kabínky. Mala ružovú čipkovanú podprsenku a modré nohavičky s mašličkami.
Videla že sa na ňu pozerám a zasmiala sa.
"Je sranda nosiť také spodné prádlo, nikto to nečaká a je to také zlatučké, nie?"
Prikývla som.
"Tamsin, čo je?" Pozrela na mňa a jej rozcuchané vlasy sa zaleskli v svetle.
"Ale čo ja viem, čo ak ju aj tento dement využije alebo jej ublíži? A zasa bude na dne. A vtedy jej budem dobrá." Vzdychla som si.
Keď sme vychádzali z Topshopu, Viola mala v ruke tašku s tričkom a ja len prázdne ruky, to sa veľmi nestáva.
"Pozri, Penny ťa má fakt rada. Veď ste najlepšie kamarátky. Je na dne a našla si kamoša no. Neboj." Zrazu ma chytila za ruku a šli sme von. Veľmi som si priala aby niekde stál Patey, aby prišiel za mnou a objal ma ako včera.
Chcela som sa schúliť do klbka a ľahnúť si na jeho nohy. Chcela som sa s ním opäť rozprávať. O hudbe, o ľuďoch, o živote. Chcela som sa dozvedieť o ňom viac.
Ale Violin stisk bol tiež fajn.

Gross Sluts (SK) Where stories live. Discover now