Stála som pred Topshopom a písala si s Pateym. Sme najlepší kamaráti od kedy som mu na instagram napísala že má peknú mačku. Je fakt super! Je celá čierna a volá sa Sippy.
Stále keď idem k nemu, hrám sa viac s ňou ako sa s ním bavím. Nuž, mám radšej mačky ako ľudí. Mačky ti neublížia a môžeš im povedať všetko, neopustia ťa, neoklamú, nezradia.Zbadala som nejaké dve dievčatá držiace sa ruky. Chodia spolu? Mám rada homosexuálov a oni vyzerali naozaj zlato.
Jedna z nich mala úžasné vlasy a druhej som nevidela do tváre.
Keď prešli, zbadala som Pateyho ako ide po schodoch ku mne. Usmieval sa.
"Čus Patey, nejaký si vysmiaty."
"No, asi hej. Včera bol najlepší večer môjho života."
"Nedali ste sa zasa dokopy s Lilith však nie?" Prekrútila som očami. Lilith Nealsová, vysoké dievča s obrovskými zelenými očami je jeho jediná ex. Chodili spolu rok a potom ho nechala pre nejakého zazobaného rappera. Úplne sa zosypal.
Ale dnes vyzeral inak.
"Nikdy! Zabudnime na ňu už."
"No tak to ti vravím už pol roka." Zasmiala som sa. Patey ma objal a pokynul rukou k schodom.
"Tak ideme do mesta na nejakú kávu?" Prikývla som a šli sme. Sadli sme si do nejakej hipsterskej kaviarne a ja som si dala karamelové latté.
"Arianne, neuveríš čo sa včera stalo." Rozprával mi o nejakej Tamsin, o Willovi a Zachovi, o chudinke Penny a nakoniec o tom, aké je všetko divné a ako inak sa cíti.
"Vieš, nie som zamilovaný. Ale v Tamsin je niečo, čo ťa proste donúti myslieť inak a je skvelá. Chcel by som sa s ňou skamarátiť."
"Preboha Patey, nemáš už desať. Veď jej napíš. Trebárs na facebook. Daj mi mobil."
"Nie, nie. To by bolo moc dotieravé, nechcem to pokaziť."
"Myslíš, že to pokazím?"
"Arianne, proste.. ešte nie."
Aj tak som mu zobrala mobil a snažila sa nájsť Tamsin Skyovú na facebooku. Nakoniec sa mi to podarilo. Bola dosť pekná.
"Wuuuu Patey tak už mi je to jasné."
"Ticho buď." Zasmial sa.
"Myslíš na ňu často?"
"Myslím na ňu stále."