Ležím na tráve s Tamsin.
Fajčíme sobranky a premýšľame.
Zazvoní mi telefón a neochotne ho vyberiem z mojho kankenu.
"Čo jeeeee?" Skríknem do telefónu.
"To som ja Jamie." Ozve sa môj milovaný brat.
"Prečo mi voláš preboha?"
"Idem do obchodu, nepotrebuješ niečo?"
"Kúp víno."
"Fajn"
Píp, píp, píp.
S Tamsin sme šli ku mne a počkali na Jamieho. Našla som doma trochu trávy tak sme si dali, aj keď ona najprv moc nechcela.
"Doniesol som to víno dievčatá." Ozvalo sa uprostred toho ako sme fajčili a počúvali Crystal Castles.
Jamie prišiel do izby a našiel nás ležať na zemi. Tamsin ležala v červených obtiahnutých šatách s výstrihom na mojom fialovom koberci.
Jej vlasy boli rozprestrené a vyzerala tak šťastne.
"Tu to je. Posledný krát Viola, už musíš prestať piť aj fajčiť." Zasmial sa Jamie a odišiel z izby. Má dvadsaťjeden a myslí si aký je dospelý. Zamiloval sa do nejakej šestnásťročnej čiernovlásky ktorú som dnes letmo zazrela v obchodnom centre.
"Dnes som videla tú tvoju obeť." Zakričala som za ním.
"Arianne? Nie je moja obeť, nevyzerá že by ma chcela a ja sa jej zatiaľ pýtať nehodlám. Vyzerá že má niečo s tým fešným čiernovlasým chalanom čo vyzerá akoby bol nájomný vrah. Ale snáď nie, lebo ak áno tak ho zabijem."
"Tak veď ju už pozvi von." Potiahla som si z jointa.
"Čiernovlasý nájomný vrah?" Pozrela na mňa vydesene Tamsin.
"Neviem o kom kecá, nerieš to Tammy." Usmiala som sa a zatvorila som dvere.
Pozrela som jej hlboko do očí a napila som sa vína. Priblížila som sa a moje pery boli vedľa tých jej.
Zrazu sa napila aj ona a pobozkala ma. Dala mi ruku na bok a druhou mi pevne chytila zadok.
A tak sme sa bozkávali.