Milujem ju. Už od prvej chvíle čo som ju uvidela. Mala na sebe žlté tričko a bielu tennis skirt. Vlasy mala rozcuchané, makeup rozmazaný a aj tak vyzerala krásne.
Jej povaha je tak super, veľmi jej závidím... všetko.
Ale má naozaj zlý vkus na chalanov. Ale ja som sa o ňu stále starala a vedela som, že u chalanov jej to vôbec nevychádza, ale taktiež viem, že bi, ako ja, asi nie je.
A dnes bola tak rozrušená, chcela som ju pobozkať a objať a hladkať
jej vlasy. Namiesto toho prišiel ten debilný sexy švéd.
Ako jej eroticky dal tú cigaretu do úst, myslela som že ho zabijem.
Ale bol naozaj veľmi milý a zachránil nás pred Williamom. Aj tá Viola a Hariett boli neskutočne super, snáď budeme aspoň trochu kamaráti, lebo ehm, bolo by to fajn.
Ale moju Penelope nikomu nedám, o to nech sa vsadia.
Teraz sa prechádzam po meste a fajčím jednu lmku za druhou. Je noc. Viem, že Penny bude zajtra doma sama a snáď ma zavolá na prespanie, pretože sa o ňu naozaj veľmi bojím. Toho Williama neznášam.
Zrazu som zbadala troch chlapcov.
Všetko mi bolo jasné.
Bol to, samozrejme, William. Držal v rukách kyticu ruží. Vedľa neho boli tí dementi. Idú asi za Penny.
Naštvala som sa.
Išla som rovno oproti nim. Jeden z nich si ma premeral a zapískal.
"Fuuuuu fajná, neskočíš so mnou niekam?" Znel veľmi pripito, odignorovala som ho.
Prišla som k Willovi, stála som rovno tvárou k jeho tvári.
"Tamsin čauko, idem ti práve za naj,-" Will nedopovedal lebo som mi vlepila. Tí dvaja urobili jednohlasné "ú".
"Teší ma, som Zachary a ty si vlepila môjmu bráchovi T-Tamsin. Za to rešpekt slečinkaaaa, si ešte lepšia ako vyzeráš."
Mala som chuť vlepiť aj jemu, ale ovládla som sa.
"Čo robíš Tamsin, čo všetci robíte?!Miešate sa do vecí iných ľudí, do ktorých vám nič nie je." William vyzeral na mňa pozrel, celkom bezstarostne.
Zobrala som mu tú kyticu a hodila ju na zem. Kopla som do nej a rozdupala ju.
"Musíš mi dať číslo na túto čaju." Zasmial sa Zachary a ja som sa skoro rozplakala. Ale som silná.
Will vzdychol a už to neriešil. Otočil sa.
"Počuj, už sa uvedom, nemôžeš šukať všetko čo vidíš. Si fakt odporný Zach. Nikdy nebudeš mať vážny vzťah. Záleží ti len na sexe?" Spýtal sa ten tretí.
Znel tak inteligentne. Vyzeral velmi pekne na to, že mal takýto názor. Nemôže byť aj múdry aj pekný.
Stála som tam a pozerala rovno. Videla som už len rozhadzujúce ruky všetkých troch a počula som hádku. Zahmlelo sa mi pred očami a prišlo mi zle. Veľmi dlho som nejedla a nepila.
Už som nevidela absolútne nič. Ani necítila.