Prológus

4.2K 175 5
                                    


- MEGVAN! - kiáltottam boldogan legjobb barátnőmnek amikor beleraktam a hiányzó összeget a dobozba.

- EZ AZ! - ölelt át - Nem hiszem el,basszus mindjárt sírok.

- Én akkor fogom elsírni magam amikor megölelem Brandont - nevettem.

Egész tavaly nyár óta azon filózunk a barátnőmmel,hogy meglegyen a pénz két jegyre a Team Rowland fellépésére és végre kigyült. Még mindig nem tudom elhinni,hogy látni fogom őket de főképp Brandont. Igen,Brandon a kedvencem és terveimben van elvenni férjül mint persze minden rajongója. 

A nevem Kimberly White,13 éves,160 centi, barna haj és kék szem. A világ eggyik legátlagosabb lányai közé tartozok. Californiában élek,suliba járok mint minden velem egykorú. Egyke vagyok és jól van ez így.

A barátnőm pedig Melanie Smith aki szintén 13 éves csak szőke haja van,kék szeme és 170 centi. Mit meg nem adnék a hajáért te jó isten. Nem vagyok oda a barna hajamért. Próbálkoztam megkérni a szüleim,hogy fessük át szőkére de csak annyit kaptam mint mindig,hogy "majd ha 18 leszel". Hát tömören ennyit rólunk.

- Most pedig gyorsan rendeljük meg a jegyeket mielőtt elkapkodják - mondta Melanie és már elő is vette a laptopom.

Rámentünk a Team Rowland oldalára majd rákerestünk a jegyekre. Mikor megtaláltuk a Californiait beírtam a címem,nevem és egyéb adatokat majd rányomtam a rendelés gombra és széles mosolyra húztam a szám.

- Holnapután megjön. - mondtam boldogan - Istenem,Melanie nem hiszem el! Te felfogtad? Előben fogjuk látni őket pontosan 14 nap múlva! 

- Én sem fogtam fel!-mosolyodott el - Na de nekem mennem kell,most írt anya. Holnapután jövök a jegyemért. - kacsintott - Szióka - ölelt meg.

- Szia - mondtam és visszaöleltem. 

Megfogta a telóját és a bőrkabátját majd kiment a szobámból otthagyva engem teljesen elbambulva. Annyira várom,hogy az leírhatatlan. Már elképzeltem magam ahogy boldogan sétálok oda Brandonhoz a VIP kárytával a nyakamban.

Special ✖brr✖                                          |BEFEJEZETT|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang