עברו עוד כמה חודשים, והיום שבו קבענו שנייל יפגוש את ההורים שלי הגיע. הוא כבר פגש אותם וראה אותם, אבל כל פעם זה היה רק לכמה דקות.
פתחתי את הדלת של הבית שלי ובפתח עמד נייל, לחוץ מהרגיל. ״יהיה בסדר״ אמרתי לו בזמן שסידרתי לו את הצווארון של החולצה, ״זה רק ארוחת ערב״. "אם הם לא יאהבו אותי?״ נייל שאל, ״הם נחמדים, הם יאהבו אותך״ השבתי והוא נשק לשפתיי.
"למה באת כל כך מוקדם?״ שאלתי בזמן שאני מתלבטת מה ללבוש, ״כי לא היה לי מה לעשות בבית...״ הוא השיב, הסתובבתי אליו ובמבט שואל, ״הייתי נורא לחוץ והבעיות קשב וריכוז שלי לא עזרו לזה״ הוא מילמל והתיישב על המיטה שלי.
החלפתי בגדים במהירות והסתכלתי על ההשתקפות שלי במראה.ראיתי דמות עם סוודר אפור דק וג׳ינס ארוך קצת קרוע. היא נראתה קצת נרגשת ולחוצה, אבל גם קצת משועשעת, שיערה היה קלוע לצמה על כתפה השמאלית. עניה הגדולות הובלטו בכמה משיכות מסקרה וקו איילינר דק מעל ריסיה. ידיים גבריות עטפו את מותניה, וזוג שפתיים נשקו בעדינות לכתפה וצווארה. היא חייכה וסיבבה את גופה אליו.
״נייל תירגע!״ אמרתי בזמן שנהגתי והוא ישר לידי לחוץ, ״על מה אני ידבר איתם?״ הוא שאל במהירות, ״אני ישעמם אותם...״ הוא מילמל, ״אבא שלי אוהב גולף, גם אתה אוהב גולף, כבר יש לך נושא לשיחה״ השבתי במהירות, ״ואמא שלי בטח לא תפסיק לשאול אותך שאלות, אז אל תדאג״ הוספתי וחייכתי אליו, הוא חייך אליי בחזרה חיוך עקום.
״התלבשתי פשוט מידי?״ הוא שאל, ״לא, זה בסדר״ עניתי, וסרקתי עוד פעם את החולצה הכחולה המכופתרת שגרמה לעיניים שלו להיצבע בצבע עמוק ואת הג'ינס הארוך שכיסה את רגליו, ״הם יסתכלו עליי במבט של ׳אז זה המטומטם שמזדיין עם הבת שלי׳״ הוא אמר וציחקקתי, ״הם לא אנשים כאלה. יהיה בסדר״ והחזקתי את ידו.
נכנסנו לבית וישר ריח של אוכל הגיע לאפי, ואמא שלי ניגשה אלינו. היא חיבקה אותי ואמרה בחיוך ״איזה כיף לראות אתכם״, היא חיבקה את נייל ואחרי כמה שניות אבא שלי יצא מאחד החדרים בבית.
״נייל״ הוא אמר ולחץ את ידו, הם התנתקו והוא חיבק אותי. התקדמנו לכיוון הסלון ושם ראיתי את מיה, אחותי הקטנה, מציירת על דף שהיה מונח על הרצפה. היא הרימה את ראשה וראתה אותנו. ״אמה״ היא אמרה בהפתעה וקמה לחבק אותי, התכופפתי ועטפתי את זרועותי סביב גופה הקטן.
התיישבנו בספה בסלון ואחרי כמה דקות אבא שלי בא והתיישב לידינו. ״אמה״ שמעתי את קולה של אמא שלי, ״את יכולה רגע לבוא לעזור לי?״, ״טוב״ השבתי וקמתי ממקומי בספה, תפסתי את מבטו של נייל ואמרתי בלי קול, ״גולף״ ועזבתי את הסלון.
נכנסתי למטבח ושם אמא שלי עמדה ומילמלה שנכנסתי ״אני לא מאמינה שהבאת לנו את הבלונדיני הזה...״, ״אמא״ אמרתי בחוסר סבלנות, ״תפסיקי, הוא נחמד מאוד״ ניסיתי להביט במה שמתרחש בסלון, אך לא הצלחתי להסתובב אליו בלי לעורר חשד.
״וגם המבטא האירי שלו, מטריף אותי!״ היא אמרה בעצבנות בזמן שהיא מוציאה תבנית מהתנור וריח של עוף חם ממלא את החדר. ״את אמורה להקשיב למה הבנאדם אומר, לא איך שהוא מדבר״ השבתי. ״בשביל זה קראת לי?״ שאלתי אחרי שתיקה קצרה, ״לא״ היא השיבה במהירות, ״את יכולה לערוך את השולחן?״ הינהנתי לאישור וסידרתי צלחות וסכו״ם על שולחן האוכל המוצב בין המטבח לסלון.
״בואו לאכול״ אמא שלי קראה לכולם לשבת לאכול. ״הוא מאד נחמד, ג'סטין רוז״ (שחקן גולף מפורסם), נייל אמר לאבא שלי שחייך מאוזן לאוזן ותפח לנייל על כתפו. התיישבתי ליד נייל ומצידי השני ישבה אלה, מולנו ישבו אבא ואמא שלי ולידם מיה, אחותי הקטנה.
אמא שלי חילקה לכולם אוכל, בזמן שנייל ואבא שלי המשיכו לדבר על גולף. אחרי כמה דקות של דיבורים הרגשתי את ידו של נייל מלטפת את הירך שלי בעדינות. נעצתי בו מבט, אבל הוא לא הסתכל עליי, למרות שהייתי משוכנעת שהוא ראה את מבטי. אחרי כמה דקות הוא הרים את ידו והניח אותה על השולחן.
יצאנו מהבית של ההורים שלי ונכנסנו לאוטו. ״אבא שלי התלהב ממך״ אמרתי תוך כדי שאני חוגרת את עצמי, ״הם לא כאלה גרועים בסופו של דבר, לא?״ שאלתי, ״ממש לא, אבא שלך ממש מתלהב מגולף״ הוא ענה, ״כי אין לו בנים לדבר איתם על גולף״ השבתי וחייכתי אליו, ״ותתעלם מהפרצופים שאמא שלי עושה, היא תמיד עושה אותם...״ הוספתי קצת בביישנות.
חזרנו לבית שלי ונייל שאל ״אני יכול להישאר לישון? אני ממש עייף״, הינהנתי לחיוב ונשקתי לשפתיו. התארגנו ללכת לישון ונכנסנו למיטה שלי, שנינו שכבנו ככה שהפנים שלי מול פניו.
מיד על הפנים שלו נמרח חיוך מטופש, ״מה?״ ציחקתי, ״את יפה״ הוא ענה וגילגלתי את עיניי. ״מה?״ הוא שאל, ״למה את מגלגלת עיניים?״, ״אתה כל הזמן אומר לי את זה״ הסברתי במהירות, ״כי זה נכון״ הוא השיב ושוב גילגלתי את עיניי, ״את לא מאמינה שאת יפה?״ הוא שאל, לא עניתי, כי לא האמנתי. לא ראיתי את עצמי כבנאדם יפה.
״את כל כך יפה. את כל כך אמיתית. את כל כך מקסימה.״ הוא אמר והסתכל לעיניי, ״אני אוהב אותך״ הוא אמר, ״גם אני אוהבת אותך״ השבתי וחיוך שפרש על שפתינו. הוא נשק לשפתיי בזמן שהעביר את ידו בשיערי.
אחרי כמה שניות התנתקנו והוא סובב אותי כך שהגב שלי מופנה לבטן שלו. בידו הוא ליטף את המותן שלי, והרגשתי את הנשימות שלו מעל אוזני. ״לילה טוב״ לחשתי, ״לילה טוב״ הוא ענה.
•••••••••••••••••••••••••••
❤️תגובות והצבעות❤️
אוהבת💕
YOU ARE READING
Behind The Mirror • Niall Horan
Romance•היה בי חלק שתהה מה יקרה אם אגלה את הסוד: שבבקרים מסוימים קשה לי לצאת מהמיטה ולעטות חיוך מזויף, שאני תלויה באוויר. "תפסיקי להוריד מעצמך, את מדהימה" הוא אמר לי עטף אותי עם ידיו, "מאיפה בא כל החוסר ביטחון הזה?" פתאום הרגשתי כאב חד מפלח את גרוני, ניסי...