Κεφάλαιο 12

5.9K 447 28
                                    



Σήμερα θα της έκανε το τραπέζι η αδερφή της. Της το είχε υποσχεθεί εδώ και καιρό και επιτέλους είχε έρθει η μεγάλη μέρα όπου οι δυο τους θα αφιέρωναν χρόνο στη μεταξύ τους σχέση. Γιατί δεν ήταν καθόλου εύκολο, με τις πρόβες της Μελίνας -όπου όλο και σε κάποια συναυλία θα συμμετείχε- αλλά και με την καινούργια δική της δουλειά, να καταφέρουν ν'ανταλλάξουν έστω και μια κουβέντα. Και αυτό, όταν κατάφερναν να συναντιούνται, πράγμα επίσης σπάνιο  με το σπίτι-ξενοδοχείο που διέθετε η αδελφή της! σκέφτηκε και ένα πονηρό γελάκι διαγράφηκε στα καλοσχηματισμένα της χείλη....

«Νεφέλη! Είσαι έτοιμη γλυκιά μου;» άκουσε σαν μέσα σε όνειρο την Μελίνα να της λέει και έμεινε στήλη άλατος να κοιτάζει το ρολόι που έλεγε επτά και μισή! Ωχ όχι! Δεν έπρεπε να κοιμηθεί το μεσημέρι! Τώρα, κινδύνευε να μην προλάβει...!

«Νεφέλη! Μα εσύ....είσαι με τις πυτζάμες ακόμα!.....» σχολίασε τώρα σοκαρισμένη η Μελίνα και την κοίταξε λες και ήταν φάντασμα.

«Για όνομα του Θεού Νεφέλη! Πότε θα προλάβεις να ετοιμαστείς;»

«Ω, έλα τώρα, Μελίνα! Με ξέρεις εμένα! Σε ένα τέταρτο θα είμαι στην εντέλεια, μην ανησυχείς!» της έλεγε σπρώχνοντάς την ταυτόχρονα απαλά έξω από το δωμάτιό της. Χρειαζόταν μερικά μονάχα λεπτά να ξυπνήσει και μετά όλα τα άλλα, ήταν σίγουρη πως θα τα προλάβαινε! σκέφτηκε πανικόβλητη, ωστόσο προσπαθώντας να μην το δείχνει.

Σήμερα, εξαιτίας της περίστασης, φόρεσε ένα μακρύ φόρεμα στο χρώμα της θάλασσας που όντας σε ίσια γραμμή της έδινε μερικούς έξτρα πόντους,  ενώ το βαθύ ντεκολτέ του αναδείκνυε όμορφα τα μικρά, σφιχτά της στήθη. Βάφτηκε ελαφρά και άφησε τα μακριά καστανόξανθα μαλλιά της να πέσουν χυτά πίσω στους ώμους. Επειτα κοίταξε στον καθρέπτη κρατώντας και την ανάσα της ακόμα, αφού τέτοιου είδους ντυσίματα δεν ήταν ούτε στο στυλ αλλά ούτε και στις καθημερινές συνήθειές της. Αχ, ας όψεται η ντίβα η αδερφή μου! μουρμούρισε περιπαιχτικά και έκανε μια αστεία γκριμάτσα στην αντανάκλασή της στον καθρέπτη δευτερόλεπτα πριν φύγει.... 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Τα Καλοκαίρια της καρδιάς μου...Where stories live. Discover now