Ηταν ώρα πια να ετοιμαστεί.....Μα πώς; Την είχε εντελώς αποπροσανατολίσει, την είχε μαγέψει, της είχε κάνει έρωτα παράφορα, παθιασμένα, μία ακόμα φορά πριν ξεγλιστρήσει και πάλι απ'τα χέρια της έτοιμος να φέρει εις πέρας την άλλη αποστολή του, την επιτυχία της συναυλίας της Μελίνας, αλλά και της παρουσίας της Τζουλιέτας επί σκηνής....
Αυτό το τελευταίο την ενόχλησε μάλιστα ιδιαίτερα νιώθοντας ένα ελαφρύ τσίμπημα ζήλιας και πάλι στην καρδιά της, μα το έδιωξε αστραπιαία μην θέλοντας να πέσει και πάλι στην παγίδα. Όχι! Όχι ξανά! Θα του είχε εμπιστοσύνη ότi και αν γινόταν!....αποφάσισε μην θέλοντας πια να ξαναπέσει στην μεμψιμοιρία του παρελθόντος.....
Και τώρα, αλήθεια ήταν ώρα να ετοιμαστεί! Σκέφτηκε μα το σώμα της δεν υπάκουσε θαρρείς βυθισμένο ακόμα στον λήθαργο που την είχε ρίξει το τελευταίο εκπληκτικό 24ωρο....
Άφησε απλά το βλέμμα της να πλανηθεί νωχελικά τριγύρω, σ'αυτό το βασιλικό πραγματικά δωμάτιο που πολλές φορές είχε αναρωτηθεί γιατί είχε γίνει δικό της και ευχαρίστησε το Θεό νοερά καθώς η λέξη "ονειρεμένο", ήταν λίγη για να περιγράψει την ομορφιά και τη φινέτσα του.Με την επιβλητικότητα του τόπου που βρισκόταν να κυριαρχεί παντού μες το δωμάτιο, με εμβλήματα της οικογένειας σε διάφορα ανύποπτα σημεία, με σκαλιστά έπιπλα, παχιά μπεζ χαλιά και ένα υπέροχο κρεβάτι με ουρανό, στολισμένο με πανάκριβα υφάσματα στο χρώμα της σαμπάνιας, δεν μπορούσε να πει τίποτε λιγότερο παρά ότι ήταν κυριολεκτικά εκθαμβωτικό!
Το καλύτερο δωμάτιο ξενοδοχείου, αποκλείεται ποτέ να έφτανε τούτο το μεγαλείο που ολοκληρωνόταν, όταν το βλέμμα παρασυρόταν πέρα, έξω από τα μεγαλοπρεπή παράθυρα, όπου τα χιονισμένα παρτέρια με το γκαζόν που αχνοφαινόταν κάτω από το χιόνι και τα αραιά σπαρμένα από τη φύση δέντρα, κατηφόριζαν νωχελικά μέχρι τις όχθες μιας γαλάζιας λίμνης...."Τέρμα το ονειροπόλημα Νεφέλη! Έχεις να ετοιμαστείς σε λιγότερο από δύο ώρες" υπενθύμισε στον εαυτό της αποφασιστικά πια και άνοιξε φουριόζα την πόρτα του μπάνιου ξεχνώντας στιγμιαία την εκεί πολυτέλειά του. Χριστέ μου! Βρίσκομαι σε παλάτι σεϊχη δεν εξηγείται αλλιώς! μουρμούρισε κοροϊδευτικά και κατευθύνθηκε προς το αλαβάστρινο μπάνιο με τις χρυσές βρύσες και τα μαρμάρινα πατώματα.... Βασιλικό ειλικρινά!
YOU ARE READING
Τα Καλοκαίρια της καρδιάς μου...
RomanceΗ Νεφέλη, μετά από χρόνια μακριά του, συναντά και πάλι τον Αλέξη, τον εφηβικό και ανεκπλήρωτό της έρωτα. Ενήλικη πια, με τις πληγές του βαθιά ριζωμένες στην καρδιά της, πρέπει να προσποιηθεί πως τίποτε από εκείνον δεν μπορεί πια να την επηρεάσει. Μα...