~part 6 : Pályaválasztási nap~

126 7 4
                                    

Reggel felkeltem szokásosan 6kor és most jut eszembe! Justinnal elaludtunk tanulás közben...
-Justin ébresztő! Itt a pályaválasztási nap!-ébresztettem Justint.
-Jajj akkor öltözzünk!
Felöltöztünk...Mehetünk a másik suliba!
Suliban.
-Kedves gyerekek! Vagyis kedves végzős diákok! A mai napon nem tanítás, hanem szakmabemutatók, délután pedig pályaválasztási tanácsadás vár rátok! -Köszöntött minket az igazgató. Justin elkezdett beszélni, hogy menjünk a pincérkedéshez a büfénél. Az udvaron keresztül mentünk. Ott voltak az asztalosok. A büfénél a pincérek, menzánál a szakácsok, cukrászok. Áthaladva elértünk a büféhez. Akkor áljunk sorba!
-Itt a büfé. Áljunk sorba akkor!-Justin odahúzott a sorba. Sokan néztek, hogy Justin megcsókolt a sorban... Igen. Pont a másik suliban kellett ezt... Volt egy lány és egy srác mögöttünk(gondolom ők is együtt vannak) mivel voltak még előttünk ezért vártunk... Beszélgetni kezdtünk velük.
-Sziasztok! Ahogy látom ti is együtt vagytok... Én Lauren Spark vagyok de mindenki Larinak szólít, Amerikából azon belül Californiából jöttem ő pedig Justin Moon Angliából.
-Sziasztok! Jó tudni, hogy nem én egyedül vagyok angol.😃 Én Lola Sigan vagyok ő pedig Nagy Ádám-bemutatkozott az a lány és elkezdtünk hosszasan beszélgetni. Kiderült, hogy én meg Lola sokban hasonlítunk. Végül sor került ránk.
-Jó napot! Lauren Spark és Justin Moon.
-Jó napot! Én Emília vagyok. Mihez értenek?
-Én értek a technológiai eszközökhöz meg jól tudok barkácsolni-kezdett Justin.
-És a fiatal hölgy?-kérdezte Emília vagy mi volt a neve.
-Én kiskoromban mindig is tanár szerettem volna lenni és nagyon jól tudok angolul, oroszul, latinul és szeretem a gyerekeket-mondtam lelkesen.
-Rendben van itt a névjegykártyám ha szeretnék a jövőben az állást keressenek meg. Viszont látásra.
-Viszlát!-mondtuk egyszerre.
Otthon.
Rámírt messengeren Lola, hogy végeztek és nem megyünk-e velük moziba. Hát elmentünk. Jó volt a film.

Remélem tetszett ez a rész a következő részben megtudjátok mik lesznek addig is sziasztok! A két ember Lola és Ádám LolaSigan sztorijának főszereplői

My Life Is A Dream/Az Életem Egy Álom //BEFEJEZETT\\Where stories live. Discover now