~part 14 : Újra suliban~

52 4 0
                                    

Éppen arra keltem, hogy kaptam egy üzenetet Marcitól.

Marci: Jó reggelt! Mész ma suliba? Elviszlek.
Én: Jó reggelt! Igen, megyek... Ha akarsz elvihetsz 😁
Marci: Oké! Készülődj! Az ajtótoknál várlak
Én: Oké, sietek! Szioo 😘
Marci: Szioo 😘😍

Gyorsan felöltöztem, megmosakodtam és indultam lefele... Jó ez az egész míg mentem le elég lassú volt. Nehéz törött lábbal lemenni! Megreggeliztem majd nyitottam az ajtót. Ott ült a lépcsőn Marci. A mankómmal megböktem a hátát. Rögtön felpattant és átvette a táskámat.
-Azért vinni tudom!-förmedtem rá mosolygós arccal.
-De eltört a lábad! Most szépen segítek elmenni a suliba-átmentünk az úton, majd ott is lettünk. Közel van, hiszen gyalog szoktam menni. Bementünk az ajtón. Fura volt nekem, mert ott állt Lara a kis csicskáival. Mintha tudta volna, hogy ma jövök suliba.
-Nézzétek ki jött meg! A kis törött lábú!-szólalt oda a ,,barátnőihez''.
-Pontosan Lara! Hahaha! Annyira szánalmas-a bal oldali csicska felszólalt.
-Nem tehetek róla, hogy eltört a lábam!-mondtam Larának.
-Jaja persze! Akkor miért szaladtál az autó elé?-rágta tovább a rágóját Lara.
-Nem is autó miatt törtem el a lábam! Na viszlát! Nem beszélek önfejű hülyékel!
-Pff! Hagyjál te kis... Kis-kutya! Azt hiszed megijedek tőled? Na persze! Gyertek csajok!-legyintette meg a haját és indult is a szekrényéhez.
-Ügyes voltál Lari, de legközelebb kérlek kerüld el őt!-dícsért meg Marci.
-Köszi! Oké! Ha nem lenne törött a lábam akkor úgy megtéptem volna!
-Naaaa! Bocs de én is megyek suliba, igaz lyukas az első órám, de mindegy. Szioo Hercegnő!-nyomott egy puszit az arcomra.
-Szioo Hercegem!-adtam én is egy puszit az arcára, majd mosolyogtam. Indultam nagy nehezen a táskámmal, amit Marci odaadott puszilkodás közben. Valaki kikapta a kezemből és felnéztem oda.
-Eltört a lábad... Nem engedem, hogy nehezedre essen ez az egész. Nehogy várjad ehhez a mosolyomat! Otthon hagytam-Vera volt az... Mit keres itt?
-Amm... Oké... Mit keresel itt? Nem a suliban kéne lenned?
-Elvileg igen, de mivel újítják a gimit ezért nincs ma tanítás! Szóval veled leszek egész nap... Vagyis csak suliidőben. Gábor a nagymamájánál van az Alföldön, mi meg itt Veszprémen maradtunk. Ezért nincs kivel lennem. Megkérdem majd a tanárjaidat, hogy lehetek-e az órátokon.
-Oké. Az tök jó! Köszi, hogy ennyire jó fej vagy!
-Ugyan! Nem tesz semmit-megöleltem nagy nehezen, ő visszaölelt.
-Induljunk órára! Tesi az első. Azon végül is ott lehetsz, felmentésem van ma minden képpen.
-Oké!-indultunk is tesire.
-Ki ez a csaj? Az aki meg akart ölni Lari?-gúnyolódott Lara.
-Hagyd őt békén, engem is hagyj! Én gimis vagyok, Lari egyik barátja! Nem fogom tétlenül hallgatni, hogy te itt piszkálod őt! Most szépen fogd be a kis pasileső pofádat és menj öltözni!-állt fel Vera.
-Jajj de megijedtem!
-Figyelj! Döftek belém már kést, lőttek rám golyót! Bármire képes vagyok, hogy megvédjem szeretteimet!
-Ajjajj! Beijedtem a kis Hercegnőcske barátjától! Jujj!!-gúnyolódott Lara.
-Ne is törődj vele, ő egy kis rinyagép!-mondtam Verának, ezzel Lara be is ment az öltözőbe. Épp jött Justin.
-Chao Vera! Hát te itt?-kérdezte Verát, engem figyelmen kívül hagyva.
-Hali Justin! A sulinkat újítják és nincs tanítás. Larival vagyok, mondhatni őrangyalaként vagyok itt... De az a tetovált, kemény őrangyala-először láttam Verát nevetni.
-Hahaha! Ez jó volt! Értem! Oké szia, majd találkozunk!
-Szia!
-Klassz...-mondtam.
-Mi baj?
-Az aki szakított velem, észre se vesz... Nem is köszön, észre se vesz...
-Jajj! Ugyan! Neked ott van az uncsitesóm Marci! Ő sokkal jobb!
-Igaz!
-Ez komoly? Pont a Marci? Pont a Berkes Marcival jársz? Úr isten! Ő abszolút nem normális! Tök bunkó! Ő volt ott veled az ajtónál! Uram atyám!-jött ki az öltözőből Lara.
-Képzeld igen! És nem bunkó! Jó fej meg minden!
-Ja! Az unokatesóm! Ha bármit mersz mondani róla, esküszöm nem lesz szép orrod, legalább fél évig... Vagy inkább egy hétig nem lesz körmöd? Hmm... Mindegy! A lényeg, hogy ne merészeld piszkálni a szeretteimet!-védett meg Vera.
-Megijedtem! Jujj! A bunkóság Hercegének van egy Hercegnőcskéje meg egy udvari Bunkó libája!
-Na jó! Betelt a pohár! Viszlát orrocska!-majd beleütött a orrába.

Ennyi volt ez a rész, remélem tetszett! Szioo!!

My Life Is A Dream/Az Életem Egy Álom //BEFEJEZETT\\Onde histórias criam vida. Descubra agora