Visszafeküdtem aludni úgy 5 percet és anya felébresztett a hangjával.
-Lari! Kész a reggeli!
-Megyek!-majd szaladtam is le-Már a lépcsőn éreztem a gofrit!
-A fahéj az asztalon van a porcukorral együtt. Én most megyek.
-Nem is eszel?
-Már ettem, amúgy apádnak kell vinnem a reggeliét a munkába. Utána hazajövök.
-Jah oké-majd ettem tovább. Felmentem, felöltöztem majd az utam a fürdőbe tartott. Megmostam a fogamat, arcomat, majd jöhet a szempillaspirál és egy kis szájfény. Telefonomat a zsebembe, dzsekit magamra, táskát a hátamra és mehetek is. Amint kiléptem az ajtón egy édi kutya várt ott.
-De aranyos vagy! Hadd nézzem a nyakörved. Hmm...nincs is nyakörved. Bocsi kutyus de nem tudok mit kezdeni veled.
-Szia Hercegnő! Kutyázunk mi?-Marci felszólalt amin meglepődtem, hogy miért van itt.
-Mit keresel te itt?
-Gyalog megyek a suliba. Ennyi.
-Vagy úgy... Kérhetek valamit?
-Igen mit??
-Tudnál vigyázni a kutyusra? Én nem tudok ma vigyázni rá.
-Bármit Hercegnő. Óhajod számomra parancs!
-Azért ne legyél Jinn!
-Oké!
-Nah viszlát megyek suliba. Szia kutyus! Legyél jó! Ha bántani merészel akkor nyugodtan megharaphatod őt!
-Héé! Vigyázok rá! Szia!
-Szia!-mentem tovább át a zebrán, majd jobbra fordultam. Mentem egyenesen pár métert és itt is volt a suli.
-Csodás! Egy újabb nap Justinnal... Vajon mi lesz ma vele?-mentem egyenesen be az ajtón majd mentem a szekrényemhez. Első óra angol. Az a szerencsém, hogy Justin és Lara németes!
-Hellóka! Mizu van veled?-rögtön felismertem ezt a hangot. Örültem, mert az unokatesóm volt az, Gábor. Nagyon szeretem őt, ezért megfordultam és megöleltem.
-Szia Bratyó!-Huginak nevez néha én meg őt Bratyónak, mert hát miért ne- Szakítottunk Justinnal és Marci, a bunkóság király elkezdett Hercegnőnek hívni. Veled?
-Azta! Amm semmi. Amúgy Marci egyáltalán nem bunkó. Kedves azokkal akik szimpik neki.
-És milyen azokkal akik nem szimpik neki? Hmm?? Hát bunkó!
-Nem az! Hanem megvárja, hogy milyenek vele, ha bunkók akkor ő is az lesz velük.
-Értem... Miért nem voltál suliban amúgy? Asszem úgy két hétig?
-Valami nagyon erős betegséget elkaptam és a kórházban voltam.
-Oké-és kaptam is egy üzit.Marci:Szia! Hamarosan csengetnek! Indulás a terembe!
Én:Oké!
Végre lehagyta a Hercegnőt!!
Marci:Legyen jó napod! Szeretlek Hercegnő! 😘
Én:Kössz! Azt hittem elfogod felejteni a Hercegnőt! Szia!
Marci:Hát nem felejtettem el! Szia!-Ki volt az?-kérdezte Gábor.
-Jah csak Marci... Azt mondta induljak a terembe mindjárt becsengetnek... Úgyhogy szia!
-Oké! Szia!-Jó napot Laci bá'! Elnézést a késésért!-mondtam a helyettesítő tanárnak.
-Rendben van Spark. Ezuttal elnézem a késést!-ordította majdnem épphogy majdnem-Akkor nyissátok ki a munkafüzetet a 33. oldalon és csináljátok meg az egész oldalt. Ha ezzel készen vagytok akkor nyissátok ki a tankönyvet a 40. oldalon és fordítsátok le az egész szöveget!
-Lari ez itt hogy van? Kérdezd meg Verát!
-Psszt! Vera. Ezt, hogy kell?-suttogtam a mögöttem ülőnek.
-Hát van a 'was' amit ide kell írni, a 'didn't'-öt pedig ide. Tudnod kéne, hiszen angol vagy.
-Jah ez Emmának kell aki előttem ül, ő nem tudja.
-Jah oké.
-Emma!-és elmagyaráztam neki.
-Köszi.
-Nincs mit.
-Nincs sutyorgás!-förmedt fel Laci bá'. Amint már fordítottam, meghallottam a csengőt. Rögtön felpattantam és indultam volna ki.
-A maradékot befejezni, ez a házi!-mondta Laci bá'. Mentem tovább és beleütköztem Justinba.
-Szia Lari!
-Szia Justin... Mit akarsz?
-Figyelj, bocsi! Tegnap nagyon mérges voltam, mert Lara felidegesített és nem gondolkodtam és összevissza mondtam mindenfélét... Meg tudsz valaha bocsáltani?
-Semmi baj, de most egy ideig nem akarok kapcsolatot, de majd szólok ha lehet róla szó, hogy te meg én újra eggyütt.
-Oké. Nagyon örülök, hogy megbocsájtottál-majd megölelt... Nagyon szoros!! Segítség áá!
-Túl szoros!
-Jah bocsi.
-Semmi. Na de viszont én megyek órára, jössz?
-Aha!-majd mentünk is a matekterembe.
Végre vége minden órának! Mehetek haza! Amint kifele tartottam az ajtón, valaki megfogta a kezem és vissza húzott.
-Azért csak nem hiszed, hogy egyedül mész haza Hercegnő!
-De hiszem Marci, hogy egyedül megyek haza... Nem akarok veled menni.
-Jajj csak a kutyust hoztam!
-Jajj! Teljesen kiment a fejemből! Köszi!
-De azért mehetek én is?
-Jól van! Ismerd meg anyuékat! Úgysem ismered őket, de én a tieidet igen... Jártam is nálad csak te nem nálam...
-Akkor menjünk!-mentünk tovább. Benyitottam az ajtót, nem volt otthon senki. Kalssz! Szuper! Marcival vagyok egyedül!
-Anyuék nincsenek itthon. Hamarosab hazaérnek. Nézz csak körbe nyugodtan.
-Oké!-majd indult is az emeletre-De szép a szobád!
-Amm... Köszi!
-Gyere fel! Találtam valamit!
-Oké!-indultam is fölfelé.
-Nézd! Itt van a biosz cuccod! Azt mondtad, hogy elfelejtetted a suliba vinni. Csináld meg, segítek.
-Oké köszi!-abban a pillanatban le is huppantam az ágyra és csináltuk a bioszt.
-Kész is vagy!
-Ezaz!!-örültem, mint majom a farkának... Oké... Mint majom a FARKÁNAK!! Milyen perverz a fantáziám...
-Olyan szép a szemed-mondta az arcomat kémlelő fiú.
-Köszi... Neked is...-elmerültem a kékeszöld szemében...
Basszameg! Én elfogadtam a bókolást! Na nee!! Veszekedtem még egy picit a gondolataimmal, majd ezt Marci megtörte.
-Köszi...-megrázta a fejét-jól hallottam?? Ezt vegyem úgy, hogy helyes vagyok?-kacsintott-Hmm??
-Talán...-majd egyre jobban elmerültem az arcában... Annyira helyees!! Vááárjunk csak egy pillanatra!! Most én haluzok vagy tényleg szerelmes vagyok??
-Akkor megcsókolhatlak??
-Ahogy akarod... Én nekem az igen lenne erre a döntésem-most komoly ezt mondtam?? Nem hallgat a szám az agyamra!! És bumm!! Megtörténik!! Hozzámért az ajka... Megfogta a derekamat, én a haját kezdtem el birizgálni a tarkójánál... Megemelt és ölébe rakott, én lábammal körbefontam derekát... Normális vagyok, vagy tényleg ő lett életem szerelme? Mindegy is... Elváltunk egymástól és csak lihegtünk, mint a kutyus aki reggel az ajtónál ült.
-Ez fantasztikus volt!-lihegte Marci.
-Az!-vágtam rá. Kaptam egy üzit.Gábor:Szia Hugi! Láttam Marci és egy kutya bement veled a házatokba. Mit csináltok?
-Ki az?
-Jah csak az unokatesóm Gábor. Azt kérdi mit csinálunk. Mit írjak?
-Azt, hogy amm... Tanulunk!
-Oké.Én:Tanulunk
Gábor:Mit?
Én:Bioszt
Gábor:Jah oké, jó tanulást szia!
Én:Szia!-Ezt megúsztuk-mondtam.
-Jah... E...
-...Mi az? Mit akarsz mondani?
-Eljössz velem egy randira? Holnap este? Hatkor. A parkba.
-Aha...
-Akkor van esélyem nálad?
-Talán, ha jól sikerül a randi-mosolyogtam gúnyosan.
-Haha! Nem kell elegánsan öltözni.
-Hihi... Oké.Anya:Mindjárt jövünk haza.
Én:Oké, itt van Marci,
Anya:Oké, de ne csináljatok bajt oké?
Én:Oké. Szeretlek!
Anya:Én is téged! Puszi!-Anyáék hamarosan hazaérnek, mondtam nekik, hogy itt vagy. De a kutyus nem került szóba.
-Oké.Marci arca:
Csak ez az egy kép van róla 😃😄
Gábor arca:Néha para a gyerek 😱
Remélem tetszett nektek ez a rész, ez a szokásosnál
hosszabb lett, hogy behozzam a sok rövid rész miatt.
Sziasztok!
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Life Is A Dream/Az Életem Egy Álom //BEFEJEZETT\\
Ficção AdolescenteSziasztok! Ez az első történetem, ezért azt mondanám, hogy eléggé gagyi a megfogalmazás, de a sztori (szerintem) jó. Ez egy 14 éves lányról szóló történet aki elmeséli életét:ha szomorú, ha romantikus❤, ha vidám, ha haláli és ha szinte gyilkos Leszn...