~part 15 : Nem volt annyira értelme ezt leírni~

48 4 0
                                    

Rögtön elkezdett vérezni az orra Larának. Jó is lesz neki, legalább nem szólal meg.
-Ááá-sírt, meg kiáltozott.
-Menj a suliorvoshoz nagyokos!-mondtam. Elindultak a suliorvoshoz. Bementek. Nem tudom mi lett vele, de nem is érdekel.
-Megérdemelte. Így jár az aki piszkálja a szeretteimet!-mondta Vera, törölgetve a kezét. Ültünk és dumáltunk egész órán. Unatkoztunk. Mondhatni. Kicsengettek. Mondhatni siettünk kifele. Én majdnem elestem, de Vera elkapott. Hamar eltelt a nap. Jó volt, meg minden, de mégsem. Odajött hozzám, HOZZÁM Justin.
-Figyu... Lari... Hogy döntöttél?
-Jajj tényleg! Bocsi, elfelejtettem ezt az egészet! De amúgy döntöttem-mondtam.
-Mi lett a döntés?
-Háát! Az, hogy lesz egy fiúm...
-Jajj Lari! Köszi!
-Hallgass végig! Lesz egy fiúm, aki a másik suliba jár. Napok kérdése, hogy megkérdezi leszek-e a barátnője. Megvolt már az első csókunk!-mondtam neki, megszakítva örömét...
-Jah, bocsi... Nem... Nem tudtam... De azért... Leszünk barátok?-kérdezte.
-Semmi baj! Nem te tehetsz róla! Én kérek bocsánatot! Amm... Igen, feltéve, ha nem löksz fel és nem nézel levegőnek!
-Jah, jó... Semmi baj! Oké!-megöleltük egymást.
-Amm... Én is itt vagyook!-húzott szét minket Vera.
-Bocsi, ne haragudj!-mondtam, majd megöleltük egymás mi is.
-Én indulok is haza... Sziasztok!-mondta Justin.
-Szia!
-Chao! Lari, gyere... Mutatok valamit...-kapott föl a hátára és vitt a szekrényemhez. Furcsa volt, hogy ilyen könnyedén felemelt.
-Okké!-mondtam. Megérkeztünk a szekrényemhez, kikapta a kezemből minden cuccomat.
-Gyere, mutatom-indult a szertár felé, ahova senki nem ment be vagy 4 éve! Letette a cuccomat és felvett egy gitárt ami ott volt-Ez a gitár még az enyém volt... Elrejtettem ide, hogy odaadjam majd egyszer valakinek. Te voltál az a valaki.
-Amm... Köszi!-öleltem meg.

Ez a rész most rövidre sikeredett, mert nem volt energiám tovább írni... Most sincs energiám... Bocsika! Kövi rész lehet hosszabb lesz! Sőt! Biztos hosszabb lesz!
Pusszancs! Szeretlek titeket! Szioo!

My Life Is A Dream/Az Életem Egy Álom //BEFEJEZETT\\Where stories live. Discover now