~Prológus~

42 4 1
                                    

Dàvid, a második gyerekünk kikészít minket. Oké, 16 éves, de hát na! Minden nap 1-essel, 2-essel jön haza.
Tanulhatna a bátyjától, Andrástól aki mellesleg 19 éves lett ma. Vagyis lesz ma. Nagyon elfoglalt mostanàban a barátnőjével kapcsolatban, Eszterrel.

- András!!!! Te halott ember vagy! - kiáltotta Dávid és indult volna fölfelé, de én visszahúztam.
- Hadd halljam, miért akarod kinyírni a bátyádat? - vontam kérdőre.
- Ezért - mutatta fel a telefonjàt amin András facebook oldala volt azon egy képpel, amint Dàvid csupa habbal a fején van a kádban. Csak nevetni tudtam.
- Azért ne öld meg! Csak beszéljétek  meg! - eresztettem el. Gyorsan felszaladt a szobájába-egy szobában volt Dávid és András-majd benyitott. Az ajtót becsapta, majd kiabálást hallottam lentre. Ezek a gyerekek!
Én is ilyen lettem volna Joshsal? Mielőtt... Eresszük el ezeket a gondolatokat! Nincs sirànkozás! Semmi ilyen!
Gondolataimat a csengő zavarta meg amit ki is nyitottam. Ott ált Dávid keresztszülei, Vera és Gábor. Nem sokkal később megjelentek Andri keresztszülei is. Dani és Anna. Hàt igen. Dani csak a gimi utolsó évében talált Annára belőlem kiàbrándulva.
- Sziasztok gyertek beljebb! Marci hamarosan hazajön - hívtam be őket.
Elbeszélgettünk addig míg Marci haza nem ért.
- Megjöttem! Sziasztok - nyomott egy puszit a számra. Pár perc után lejött Dávid. András nem jött le. Majd lehívjuk.
- Készen vannak az ajándékok? Hamarosan kezdődik a buli - mosolyogtam.
- Igen - viszonozták a mosolygást. Az ajándékokat az asztalra raktuk. András lejött, majd mindenki felköszöntötte. Kibontotta az összes ajándékot kivéve azt amelyik Dávidtól van.
- Bontsd már ki az Isten szerelmére! - szólalt fel az ajándékot adó. Andri kibontotta, aztán majd elsírta magát, de nem, mert tudta, hogy az vér ciki lenne.
- Köszönöm Öcskös! Ennél jobb ajándék nincs is! - ölelte meg az öccsét. Egy gitár volt az ajándék,mert Andri már évek óta egy gitárt akart. Hát megkapta.
Egy csomó beszélgetés után elmentek a keresztszülők, majd átjött Eszter. Àtadta az ajándékát, ami egy bőrkarkötő volt amibe bele volt vésve az első csókjuknak a napjának a dátuma. Ők elmentek sétálni, így hárman maradtunk otthon. Dávid is elment kicsivel később pár haverjával.
Amikor csak Dávid ért haza, nagyon boldog volt.
- Miért vagy ennyire boldog fiam? - kérdezte az apja.
- Julcsi miatt! - válaszolt lelkesen.
- Hmm? Julcsi miatt? - vontam fel a szemöldökömet mosolyogva. A fiam szerelmes!
- Megvolt az első csókunk! Ès ahjjj! Nagyon boldog vagyok!
- Nem történt ugye semmi több?! - folytattam a kérdezgetést.
- Anya! Nem! Mit hiszel te? Hogy olyan vagyok, mint Adrián, a sulink ,,menő'' sráca? - tette idézőjelbe a menő szót.
- Nem, csak aggódok.
- Anya! Inkább hagyj a szerelmi életemmel! Apától kérek majd segítséget... Mert ő hódított meg téged és ő fiúból van! - rohant is a szobájába.
- Ez a fiú - rázogattam a fejemet.
- Jah... Tiszta apja...
- Te is ilyen voltál a szüleiddel?!
- Aha! Csak én még káromkodtam is - vigyorgott.
- Jézusom! - forgattam a szememet.
- Ne forgasd te csak a szemedet! Te szöktél el otthonról és Veránál laktál! Azt ne feledd!
- Oké...
Elvitázgattunk egy ideig, majd Andri belépett a házba barátnőjét csókolgatva. Köhintettünk, mi, a szülők egyet, majd a fiú ijedten elvált barátnőjétől. A lány kipirultan ált ott a fiú kezét szorongatva.
- Fiam! Az oké, hogy előttünk csókolóztok, de nem kell ebből egy párzási rituálét csinálni! - ordította el magát a mellettem lévő.
- Marci! Ők még csak fiatalok! - ütöttem oldalba férjemet - Jó, igaza van apádnak, de attól még nem kéne leordítani a fiadat - cikázott a tekintetem a fiam és férjem között ezeket kimondvàn.
- Rendben van, bocsánat! Csak ma még nem volt csókunk és nem bírtam.
- Semmi baj - öleltük meg őket - Most viszont mi megyünk aludni, de míg alszunk, nem csinàltok semmit! - emelte meg hanját Marci.
- Igen is! - jelentette ki András, majd a kanapéra dőltek. Azon a kanapén mennyi csúnya dolog is volt? Tettem fel magamban a költői kérdést.
- Jajj Drágám, emlékszel mennyi csúnya dolgot csináltunk azon a kanapén? - súgta a fülembe a férjem.
- Pont ezt mondtam magamban! Na de aludjunk már, hajnalban mész turnéra. Köszönj el a fiúktól - suttogtam vissza.
- Oké. András - fordult vissza a lépcső felénél - holnap turnéra megyek, ezért nem leszek egy hónapig otthon. Ne merészeljétek anyátokat kikészíteni! Ezért elköszönök. Legyél jó! Jó éjt és szia - nyomott puszit homlokára.
- Oké. Jó éjt apu szia! - Andri az a kedves gyerek volt. Segített az öregeket átsegíteni az úton. A puszikat szívesen fogadja. Kedvesem visszajött hozzám, majd bekopogott a fiúk ajtaján.
- Szabad! - mondta Dávid.
- Dádó - és elmondta az egészet. Szerette idegesíteni fiát, ezért adott neki is egy puszit.
- Apa! Nem vagyok az a pusziszerető! Nem vagyok kis kilenc éves akinek kell jó éjt puszi! De azért szia és jó éjt.
- Jó éjt! Álmodj Julcsiról!
- Úgy lesz apa! Na de most indulás van kifelé! Àtöltöznék!
- Oké - majd becsukta az ajtót. Lefeküdtünk aludni.

- Marci! Kérlek ne tedd ezt! - sírtam már teljesen.
- Sajnálom,de ezt kell tennem. Megcsaltál... - egy könnycsepp csordult ki szeméből - Amikor a turnén voltam te megcsaltál! - majd elrohant. Ott hagyott kettő gyerekkel a vállamon. Mind ezt csak egy régi ismerősöm miatt aki részeg volt... Nem bírtam ezt, így elájultam. Hangokat hallottam, de nem tudtam semmit sem csinálni.
- Anya! Anya!  Anya kelj fel!

- Anya! Anya! Anya kelj fel! - Dávid rázott engem, amire felébredtem.
- Mi baj? - törölgetem szememet a szörnyű álomtól.
- Hallottam, hogy sírsz. Alva sírtál. Mit álmodtàl? - nézett rám aggódva. Ránéztem az órára. Hajnali hat óra. Ilyenkor ébren van és... Fel van öltözve?!
- Hát az eleje az volt, hogy Marci, az apátok azt mondta megcsaltam míg a turnén volt - el is meséltem az egészet. A végén már bőgtem.
- Shh... Anya nyugi! Nem fogsz sehova se menni nélkülünk! Vagy ha én nem leszek ott van András. Nem leszel veszélyben. Nyugodj meg! Jó?
- Oké - töröltem le könnyeimet - Miért vagy te ilyen korán ébren? Na meg felöltözve?!
- Hát nem tudom - nevette el magát.
- Jajj te - borzoltam a hajába.
- Ne! Anya! Még elrontod! - próbálta megfogni a kezemet sikertelenül. Én tovább borzoltam a haját. Annyira vicces az én Dávidom!
- Oké, most már abbahagyom - teljesítettem azt, amit mondtam.

Turné után

- Marci. Mondanom kell valamit.
- Mit Lari?
- Azt, hogy aznap mikor elmentél álmodtam valamit.
- Mit?
- Azzal vádoltál, hogy megcsaltalak míg a turnén voltál - elmeséltem mindent. Azt is, hogy ebben az egy hónapban megcsókolt egy ismerősöm aki részeg volt.
- Hát küldtek nekem képet - mutatta a telefonját. Igen, ez az a csókolózós kép volt.Vagyis, hogy az ismerősöm megcsókol. Hogy melyik ismerősöm? Hát a gimiben volt ugye Ádám na meg Gábor. Na hát a Gabi csókolt meg. Mi volt vele?! Jó, részeg volt, meg nem volt felesége, mert elhagyta. Mármint a felesége hagyta el Gabit. Megcsalta a csaj. Hát ezt nem fogta fel Gábor ezért innia kellett. Rászokott az alkoholra, mint vígasz. Csak akkor iszik, ha depressziós vagy szomorú. Kemény húszonegy évet voltak együtt. Egy tizenhat éves fiuk és egy tizenöt éves lányuk van. Természetesen a lányuk az a bizonyos Julcsi aki elrabolta a fiam szívét - Itt vagy?
- Jah, izé igen. Csak visszagondoltam az elmúlt egy hónapra - jó, egy picit füllentettem.
- Oké.

Sziasztok!
Hát most mondom,
hogy kommentbe
írjátok le, hogy legyen-e
II. évad,
mert akkor többet tudtok meg
Lari és Marci házasságáról.
Ha legyen II. évad akkor írjatok kommentbe egy
1-est.
Ha új sztori legyen, akkor írjatok
egy
2-est.
Akármelyiket választjátok,
akkor is vagy még 2016.
decemberében
lesz rész vagy pedig 2017.
januárjában.
Ide rakok ki részt majd a döntésről és ha új sztori lesz
akkor kirakom annak a
borítóképét.
Majd még találkozunk!
Sziasztok!

My Life Is A Dream/Az Életem Egy Álom //BEFEJEZETT\\Where stories live. Discover now