Kis Dániel
Megjött mindenki. Az a jó! Körbe ültünk, majd középre raktak egy üveget. Annyira szeretném Larit kérdezni!
- Tisztázzuk! Először durván vagy nem durván játszunk? - kérdezte Lari.
- Fokozatosan - mondtam. Senki se csinált semmit.
- Akkor kezdem én! - mondta Marci, majd megpörgette az üveget.
Helga➡Marci (ez az lesz, hogy aki kérdez az illetőtől)
- Marci, Felelsz vagy Mersz? - mosolygott csalafintán az említettre.
- Merek! - jelentette ki.
- Akkor, menj oda a Drágalátos Ádámhoz és pofozd meg... Lehetőleg csattanjon!
- Okéé... - felállt, majd odament a fiúhoz. Jól megpofozta.
Lari➡Lara
- Felelsz vagy Mersz, Lara Drága?
- Felelek! - vágta rá rögtön.
- Ki innen a leghelyesebb fiú?
- Amm... - körbe nézett - Ő - rám mutatott.
- Szóval Dani... Oké...
Ádám➡Dani
- Dani, Felelsz vagy Mersz? - dörzsölte a kezét.
- Merek! - mondtam magabiztosan... Ki fognak velem szúrni. Az már biztos! Jajj remélem nem Larával kapcsolatos!
- 5 másodperces csók... - jajj ne, jajj ne - Tamarával! (Osztálytársam)
- Rendben van... - felkeltem és odamentem a lányhoz. A lány felállt és belekezdtem...
- 3...2...1... - végre vége!! Ezaz!
Krisz➡Anna (tizenegyedikes)
- Felelsz vagy Mersz?
- Merek!
- Csókold meg Ádámot! - rám kacsintott Krisz. Köszi haver, kiszúrsz Ádámmal amit velem tett. A lány odament Ádámhoz. Ádám felkelt valami fancsali képpel aztán csókolóztak... Megérdemelte!
Gábor➡Lari
- Felelsz vagy Mersz?
- Felelek...
- Elvesztetted a ... - nem, nem írom le! Szerintem tudjátok mi lapul ottan!
- Nem - ujjongni kezdett néhány fiú.
Balázs➡Ágnes
- Felelsz vagy Mersz?
- Merek!
- Ugorj be a tóba - mutatott a tó irányába.
- Lehet majd akkor mielőtt elindulunk haza?
- Oké, mert megfázol akkor... - mondta Balázs, aki mellesleg tizedikes.
Lara➡Lari
- Felelsz vagy Mersz?
- Hmm... Merek.
- Tíz másodperces csók... - már most sajnállak Marci és Lari! - Danival! - jó, oké, örülnék neki, de nem ilyen áron! Lari nyelt egyet, majd felállt. Odajött hozzám, majd felálltam én is.
- Bocsi - suttogta Lari, majd ajkai enyémhez tapadtak. Karjával átkarolt, úgy érzem élvezi. Jól csókolnék? Talán. A hajamat kezdte el néhol tépkedni.
- 3...2... - nemár - 1... - ahogyan láttam Marci a kezét úgy szorította, mint az állat. A száját össze-vissza harapdálta. Elhiszem, hogy rossz ez neki.
- Még kikapsz Lara! - mondta Marci.
- Ahjj! Ugyan! Nem kell mit köszönni! - legyintett.
- Aaaaaaa!
- Marci! Nyugodj le! Ez egy ilyen játék! Te is meg tetted volna ha ezt mondják! - mondta Helga.
- Édes... Kérlek... Ne haragudj! - ölelte át barátnője.
- Semmi baj, csak... Lara ilyen...
Gábor➡Eszter
- Felelsz vagy Mersz? - mosolygott a haverom perverzül a lányra... Szegény lány...
- Merek.
- Csókold meg azt a körből, aki tetszik... Tudom, hogy a körből van aki tetszik, de azt nem, hogy ki - a lány felállt.
Kérlek ne én, kérlek ne én!
Odament Gáborhoz... Ezt megúsztam! Gábor csak úgy nézett. Szerintem nem gondolta azt, hogy ő az a fiű. A lány rátapadt. A fiú megfogta derekát, Eszter átkarolta. A haját húzkálta néhol. Már egy ideje falják egymást.
- Na jó, ne csináljátok tovább, mert a végén elkap a hányinger! - mondta komoly tekintettel Ádám, ezen mindenki nevetett. Elváltak egymástól, majd leültek.
Marci➡Lari
- Most komolyan majdnem mindig engem kérdeznek?! -nevette Lari.
- Hát ez van Édes! Ez van! Felelsz vagy Mersz?
- Merek!
- Ígérd meg, hogy tőlem veszted el a ... -nem, mkst sem fogom leírni...Lauren Spark
- Merek!
- Ígérd meg, hogy tőlem veszted el a ... - na basszameg de jót mondasz! De szeretlek! Khmm... Szarkazmus khmm...
- Ígérem - ujjongott mindenki.
- Már negyed kilenc van. Indulunk? - kérdezte Ági.
- Előtte ugorj a tóba! - mondta Balázs.
- Oké - futott, majd beleugrott a tóba. Mindenki hazament. Marci azt mondta, hogy ma nálunk alszik, de gondolom zavarja a csók, ezért nem alszik velem... Oké... Indultam volna már, amikor egy kéz elkapta a kezemet. Dani volt az.
- Mit akarsz? - kérdeztem.
- Nálatok aludhatok? Csak, mert anya kórházban van, Petra a húgom a nagyszüleinknél van, ahol nekem nincs hely... Jah és a házunkban bogár írtás van...
- Oké... De a kanapén alszol! - rántottam ki a kezemet a kezéből.
- Nagyon szépen köszönöm! - indultunk is. Hazaértünk. Benyitottam. Senki sincs itthon. Pont vele vagyok... Jajj de jó!
- Úgy tűnik egyedül vagyunk... Itt egy cetli. Az van ráírva: Szia Lari! Holnap jövök haza dél körül. Meglátogatni mentem a nagyszüleimet. Szeretettel, mosoly nélkül: Vera - olvastam hangosan.
- Hát az úgy tök jó - vetett rám perverz mosolyt.
- Hátrább az agarakkal! Ha ez így megy tovább, akkor ma az utcán alszol! - vettem a kezembe a hozzám legközelebb lévő tárgyat, ami egy párna volt. Kergetőztünk egy keveset, majd én felmentem. Letusoltam, majd feküdtem az ágyba 5 percet. Elnyomott az álom.Helló kedves olvasóim!
Itt van a perverz kis Marci meg a többi perverz fiú! Persze a Felelsz vagy Mersz? -ben!
További jó olvasást! ❤ Sziasztok!
ESTÁS LEYENDO
My Life Is A Dream/Az Életem Egy Álom //BEFEJEZETT\\
Novela JuvenilSziasztok! Ez az első történetem, ezért azt mondanám, hogy eléggé gagyi a megfogalmazás, de a sztori (szerintem) jó. Ez egy 14 éves lányról szóló történet aki elmeséli életét:ha szomorú, ha romantikus❤, ha vidám, ha haláli és ha szinte gyilkos Leszn...