~part 18 : Ismerkedős nap~

37 5 0
                                    

- Nem vagyok Cica - csókoltam vissza.
- Csak az enyém.
- De én akkor is félek...
- Mondom, ne félj! Itt vagyok!
- Inkább menjünk a termünkbe - löktem meg az osztály felé.
- Jól van! Azért nem kéne erőszakoskodni! - indult már meg színlelt sértődött arccal.
- Ahjj! Te színész szerűség! -futottam utána. Bementünk az osztályba, majd leültünk az utolsó padba. Beszélgettünk egy csomót míg egyszer csak bejöttek a többiek. Elénk ült Helga, akivel időközben összebarátkoztam.
- Orsodi Helga - nyújfotta a kezét Marcinak, amit ő is nyújtott.
- Berkes Marcell.
- Mizu van skacok? Szia Helga - huppant le Helga mellé Krisztián.
- Semmi, haver. Veled mi van? - csapott a markába Marci.
- Hello Krisz -köszöntem.
- Szia Cukorkám - csókolta meg Helga.
- Velem ugyan nincsen semmi, de hamarosan jön a tanár, úgyhogy nem sokat beszélgethetünk - vált el barátnőjétől.
- Oké, de én most Helgával fogok beszélgetni, ti ketten meg beszélgethettek a perverz izétekről - vágtam közbe.
- Ha te perverz izének mondod akkor, az perverz izé, te olyan izés vagy - Krisz valami hozzászólással jött. A lényeg, hogy elbeszélgettem Helgával. Bejött a tanár.
- Jó reggelt gyerekek! Én Opitz Emília vagyok, az osztályfőnökötök! Mutatkozzatok be egyenként - ült le a székjébe - Padsoronként mondjátok!
- Jó reggelt kívánok Emília néni! - mondta unott, lassú hanggal az osztály.
- Én Áts Tibor vagyok - állt fel az ajtó felőli padsorban lévő, első padban ülő szemüveges srác... Biztos ő lesz az osztály strébere... Felállt a két paddal mögötte ülő.
- Én Dánielfy Lara vagyok - szólalt fel az ősellenségem... A mellette ülő volt az egyik ,,csicskája". Az is felállt.
- Én Kovács Eszter vagyok - mutatkozott be flegmán, de mégis szerényen.
- Én Justin Moon vagyok - olyan szerencsés vagyok, hogy pont ez az osztáytársam. Ő a mi padsorunkban, azaz a középső padsor második padjában ült... Én az ötödikben! Ha!
- Az én nevem Orsodi Helga - állt fel az előttem ülő, aki már áll.
- Én pedig Németh Krisztián vagyok - kelt fel Krisz.
- Én lennék Lauren Spark - szólaltam fel unottan.
- Hát, ha én mellettem ülő ezt mondja, akkor én nem lehetnék más, mint Berkes Marcell... De most komolyan! - nevetett fel Marci.
A többiek: Eister Ágnes, Tobri Ádám, Antalfy Gábor... Jah...
Eltelt ez a ,,bemutatkozós óra". Marci azt mondta elmegy Krisszel a büfébe, Helga pedig velüktart. Egyedül maradtam. Odajött hozzám az a Gábor... Nekem úgy tűnik ő Krisztián után a leghelyesebb fiú az osztályban...
- Szia Lari!
- Szia Gábor... Mit akarsz?
- Ráérsz holnap? - kérdezte, mire én egy ,,most momolyan?" nézéssel jutalmaztam.
- Most komolyan Gábor? Szerinted miért ülök önszántamból egy fiú mellett? Bocsi, de attól még barátok lehetünk... - ez kicsit durva volt...
- Jah, semmi baj! Amúgy sem randi lett volna... Csak egy haveri cucc... Ott leszek én, Ádám, Krisz, Helga, Lara, Eszter, Ágnes és még évfolyamtársak meg tizedikesek... Néhány tizenegyedikes... Jössz te meg... Marci?
- Miért? - vontam fel a szemöldököm.
- Felelsz vagy merszezhetünk, simán beszélgethetünk meg ilyenek. Jöttök?
- Ki nem hagynám! És amilyen Marci, ezért nem hagy egyedül, mert hátha valaki nyomulna rám...
- Attól fggetlenül itthagyott kettő fiúval - szált be Ádám is a beszélgetésbe - akik ráadásul kicsit perverzek. Nyugi! Nem vagyunk olyanok akik nyomulnak! Tudjuk, hogy együtt vagytok, nem leszünk veled perverzek - csillantott egy ravasz mosolyt - , de csak úgy leszünk veled perverzek, hogy néha úgy beszélünk...
- Most komolyan a perverzségeitekről beszéltek? Ez hihetetlen... Ádám, te inkább ne csillants ravasz mosolyokat - nevetve böktem ki mondataimat. Szerencsétlenségemre odajött még egy fiú. Évfolyamtárs ez a fiú azt hiszem.
- Mi majd jövünk - perdült Gábor arcára egy perverz mosoly amin csak a szememet tudtam forgatni.
- Kis Dániel - nyújtotta a kezét.
- Lauren Spark - kezet ráztunk.
- Jössz holnap a csoportosulásra? - vakargatta a tarkóját.
- Aha.
- Az jó! Ma eljössz velem kutyát sétáltatni?
- Persze, úgyis a kutyámat sétáltatni kell! Neked milyen kutyád van?
- Egy fekete mopsz. Neked?
- Egy sima krém színű mopsz, aki mostanra jó dagika lett.
- Akkor suli után találkozzunk a suli bejáratánál, jó?
- Jó, de jobb ha mész, mert beverik a képed a végén - nevettem, mire ő is.
- Rendben! Szia!
- Szia! - a kettő újdonsült perverz barátaim közeledtek. Jajj de jó!
- Na mi volt? - semmi udvariassággal kérdezte Gábor.
- Elhívott kutyát sétáltatni.
- Az jó - vágta rá Ádi.
- Jah. Azt is kérdezte, hogy holnap megyek-e csoportosulni. Azt mondtam igen és most jön már Marci. Gábor menj kérdezd meg! Most!
- Oké anya! Jól van! - emelte fel a kezét Gabi... Nekem Gabi lesz, mert Gábor, azaz Gabriella, azaz Gabi. Tudom, lány becézés, de nekem így jó!
- Mennem kell... Mindjárt jövök, telón hívnak - Ádi is itt hagyott...
- Oksi!
Visszajött az egész bagázs. Marci, Helga, Krisz, Gabi és Ádi. Elbeszélgettünk egész nap, mert nem volt több óra. Gyorsan hazarohantam, majd a kutyámat felkaptam a pórázzal együtt és visszafutottam. Ott vártam egy percet és már jött is Dani.
- Szia! Cuki kutyus! Mi a neve? - kezdtem bele a beszélgetésbe.
- Szia! Köszi, a tiéd is. Mr. BlackCaptain a neve, a tiédnek?
- Pogácsa. Akkor indulunk?
- Igen - indultunk is. Elbeszélgettük az időt. Leültünk egy padra a kutyafuttatóban, majd szabadon engedtük a kutyákat. Egy ideig csak ültnk, majd arra lettem figyelmes, hogy azt az izét amikor a fiúk átkarolnak miközben ásítanak cuccot csinálta Dani. Az még nem zavart, de amikor a kezét a derekamra helyezte, na az már zavart... Az biztos, hogy ez szerelmes belém!
- Bocsi, de van fiúm... - vettem le kezét magamról.
- Én kérek bocsánatot! Nem tudtam! Bocsii!
- Semmi baj, nem tudtad... Amm... Hét óra van már... Haza kéne indulni...
- Jah, akkor gyere, kelj fel - húzott fel a padról, mivel ő már állt. Összeszedtük a két kutyát, majd ő hazakísért és elköszönt. Fáradt voltam, ezért már nyolckor elaludtam.
Nincs képem az új emberekről, mert lemerült a telóm, bocsii! Szerzek képeket! Remélem Verának jobb volt a napja... Nem tudom mi volt ebben rossz nekem, de mindegy...

Szioo!
Minden pénteken lesz rész!
Jó, ma nincs péntek, de nem tudtam várni! Ezzel együtt még egy-két részt rakok ki!

My Life Is A Dream/Az Életem Egy Álom //BEFEJEZETT\\Donde viven las historias. Descúbrelo ahora