Be is költöztem. A telefon meg a többi hátra van... Az még ráér. Érzem, egy könnycsepp folyik le az arcomon.
- Héé! Nyugi! Itt vagyok-magához szorított Marci, majd lecsókolta a könnyemet- Sós - nevetett egy picit, amin én is nevettem egyet. Annyira jó vele.
- Átmegyünk hozzád? - néztem szemébe.
- A kedvedért bármit! Anyáék hamarosan munkába mennek, de mire odaérünk, nem lesz otthon senki.
- Akkor induljunk - nyomtam puszit ajkaira, de ő ezt nem elégelte meg, ezért szorosan megölelt és szinte 5 centi se volt köztünk.
- Vágyok rád - mondta éhes tekintettel.
- Várj még vele - suttogtam.
- De nem sokáig bírom. Szeretlek!
- Én i... - ajkai ajkaimhoz értek. Nyelvével engedélyt kért amit engedélyeztem. Nyelveink csatát vívtak. Marci győzes tekintettel vált el. Mind ketten csak lihegtünk.
- Ez jó volt.
- Az - próbáltam lélegzetvételemet normalizálni. Ujjainkat összekulcsoltuk és mentünk tovább.
Odaértünk a házhoz, majd bementünk. A ház üres volt. A lépcsőn fölfele haladtunk, én elől haladtam. A csípőmet jobbra-balra ráztam, Marci reagálására voltam kíváncsi. Hátranéztem az éhes szemmel bámuló fiúra. Enyhén ki volt nyílva a szája. Visszafordultam és befutottam a szobába. Sajnos elkapta a csuklómat az ajtóban és magához rántott. Hozzám simult ajkai, majd felkapott. Egy ideig ott voltam a kezeiben, de gondolom már nem bírt tartani. Letett a földre, majd a pólómat kezdte el levenni.
- Marci... - váltam el tőle.
- Hmm?
- Még nem állok készen arra... Majd jövőre talán.
- Rendben - letett majd indult befelé.
- Attól még nem arra céloztam, hogy a csókolózast abbahagyjuk - játszottam a sértődöttet, mikor elkapta a derekamat.
- Hé! - csókolt újra. Mivel úgy 6 hónapja járunk, megengedhetem neki, hogy vele aludjak ma.
- Figyelj - vettem el egy picit a fejem - Itt aludhatok?
- Nyugodtan - ajkunk összeért újból. Bevitt a szobába és leültünk az ágyra. Lihegve elváltunk.
- Ez jobb volt mint az előző - böktem ki egy szuszra.
- Bizony.
- Megyek lefürdök. Ne csinálj semmi rosszat! - parancsoltam, mint Pogácsának.
- Hirtelen kutya lettem? Oké! Vau! - kinyújtotta a nyelvét és lihegett mint egy kutya. Éhes szemekkel bámúlt engem. Elzártam a fürdő zárját, nehogy benyisson a kis perverz.Berkes Marcell
- Hirtelen kutya lettem? Oké! Vau! - kinyújtottam a nyelvemet és lihegtem, mint Pogácsa. Éhes szemekkel bámultam formás seggét. Hallottam, hogy elzárta a fürdő zárját. Odamentem a szekrényemhez és kivettem belőle egy pólót és egy boxert. Lari biztos kijön érte.
- Ne már! - kezdődik a műsor. Elő a pop-cornnal! Hátradőltem, kezemet fejem alá téve. - Lennél olyan kedves, hogy adsz nekem ruhát? - kijött egy törölköző híján meztelenül.
- Miért állsz egy helyben? - mosolyogtam rá perverzzül.
- Nem merek közelebb menni, emiatt a mosoly miatt...
- És ha én mennék? - még perverzebb mosolyt vágtam.
- Inkább ne!
- Akkor gyere érte! - emeltem fel a ruhadarabokat.
- Utálom ezt a lemoshatatlan mosolyod! - indult el felém. Nyúlt a ruháért, de én elhúztam a kezemet - Utállak.
- Imádsz.
- Nem. Add oda!
- Akkor valld be, hogy imádsz. Akkor odaadom. Talán...
- Ahjj! Oké... Imádlak - nyomott számra egy csókot. Törölközőjét szorosan fogta. Felálltam és a kezébe adtam a ruhákat. Gyorsan a fürdőbe szaladt. Ki is jôtt a ruháimban.
Nagyon jól állnak rajta a ruháim.
- Pattanj ide mellém - ütögettem a mellettem lévő üres helyet.
- Oké - pattant le mellém. Én lefeküdtem, és csak néztem az édes kis arcát. Felcsúszott mellém és a hasamra ült.
- Örülsz mi?
- Még szép! - előredőlt és arcomat hintette be apró puszikkal. Felmordultam és erre rendes csókot adott. Belemosolyogtam csókunkba, majd fordult a kocka. Most ő volt alattam. Fogságban.
- Fordult a kocka - lemoshatatlan vigyor derült arcomra.
- Fordult ám... De nem történik semmi! - mondta.
- Oké!
- Mikor jönnek a szüleid haza?
- Holnap után - vigyorogtam olyan perverzen, hogy el is lökött maga fölül mellé.
- Hé!
- Bocsi! De csak hát... Ilyen vagy!
- És baj ha ilyen vagyok?
- Nem... Pont jó ez így.1 évvel később
Lauren Spark
Suli kezdés. Első nap a gimiben. Lolával jó régóta nem beszéltem, de úgy hallottam, hogy egy másik vároban tanul. Én itt maradtam Veszprémen. Marci is. Justin is. Sok mindenki. Ja! És még a nyáron befestettem a hajam. Nagyon tetszik így!
Felkeltem kiskutyám nyalogatására, aki egy év alatt jó sokat hízott. Felálltam, majd a fürdőbe mentem. Hajamat megfésültem, egy vékony tusvonalat húztam, majd egy csillámos szájfényt vittem fel. Odaálltam a ruhásszekrényem elé, majd kivettem egy piros kockás inget, térdénél szakadt fekete farmert. Lementem, majd a konyhába mentem. Csináltam egy szendvicset, amit meg is ettem. Felvettem a fekete bakancsomat, majd a fekete bőrdzsekimet. Kimentem. Marci már kinnt várt. Együtt mentünk suliba. Hamar beértünk. Fura még mindig Veránál. Kell még várni egy hetet míg beköltözhetünk a helyre amit kiszemeltünk. Az igazgatói iroda felé vettük az irányt. Bekopogtunk, majd beléptünk.
- Jó reggelt! - mondtuk egyszerre.
- Jó reggelt gyerekek! Gondolom beiratkozni jöttetek. Töltsétek ki ezeket a papírokat.
- Rendben - mondta Marci, majd kitöltöttük a lapot. A telefonszámot az új telefonomról puskáztam.
- Parancsoljon - tettük ki a lapokat.
- Az osztályotok a 9.a a folyosó végén jobbra van. Az osztályfőnökötök Kis Ádámné Opitz Emília. Mehettek.
- Köszönjük,viszont látásra! - megint egyszerre mondtuk.
- Hát akkor menjünk a terembe - mondta Marci.
- Jó. Figyelj, az a baj, hogy gimisek vagyunk... Jó, ezzel nincs baj, csak a gimiben ti perverzebbek vagytok...
- Jajj! Nyugi! Megvédelek téged! Hiszen az én Cicám vagy! - csókolt meg.Az új hajam:
Jó, ez nem én vagyok, de kb. ilyen a hajam ♥♡
Szioo!
Tudoom régen volt rész, de nincs időm! Ajánlom nektek olvasni az egyik sztorimat Az életemnek nincs értelmét, mert abban hírek is szoktak lenni. Ezzel a sztorival kapcsoltaban is olvashattok. De a biztonság kedvéért ebbe is leírom.
ESTÁS LEYENDO
My Life Is A Dream/Az Életem Egy Álom //BEFEJEZETT\\
Novela JuvenilSziasztok! Ez az első történetem, ezért azt mondanám, hogy eléggé gagyi a megfogalmazás, de a sztori (szerintem) jó. Ez egy 14 éves lányról szóló történet aki elmeséli életét:ha szomorú, ha romantikus❤, ha vidám, ha haláli és ha szinte gyilkos Leszn...