~part 8 : Mi történt velem?~

67 7 1
                                    

Reggel bementem a suliba. Oké. De hol van Justin? Justint mindenütt kerestem. De sehol. Egyszer csak bioszon (5.óra) bejött Justin. Leült szokásos helyére ami előttem van. Megkérdeztem mi volt. Nem mondott semmit. Aztán amint kicsengettek ő rögtön kiviharzott. Én persze utána. Követtem és ott megállt Laránál. Amint láttam Lara megölelte és megcsókolta. Szájon. Abban a pillanatban odamentem és megpofoztam.
-Ezt miért?-kérdezte mintha nem tudná miről van szó.
-Megcsaltál! Hát mi miért? Én kérdezem miért?
-Ha ennyire ezt mondod akkor csak tudd. Fel fogok lépni egy színdarabban és Larával ez csak színpadi csók volt.
-Bizony! Ezt tudhatnád te-majd odasúgta a fülembe, hogy Justin már az enyém.
-Jajj Justin bocsi! Félreértettem!
-Nincs mit megbocsáltanod...Ha mindent így félre fogsz érteni akkor nincs értelme folytatni ezt a kapcsolatot.
-De...Oké.
A szekrényemben kotorásztam mikor valaki megfogta a vállam.
-Szióka Hercegnő!-felismertem a hangot. Marci volt az. A másik suliba jár és mit ne mondjak meglepődtem! Mit keres ő itt? Pont nálam? Ezt nem értem!
-Szia Marci...Mit keresel itt?
-Jah csak erre jártam, mert az unokatesómhoz megyek és hallottam a vitádat Justinnal... És gondoltam idejövök vígasztalónak.
-Amm... Bocs de nem kell vígasztalás ilyen bunkótól!
-Honnan veszed, hogy bunkó vagyok?
-Lola mondta, hogy milyen bunkó vagy...
-Jajj ne hallgass rá! Csak azokkal vagyok akik azok velem.
-És kinek higgyek? A legjobb barátomnak vaaaagy egy szimpla ismerősnek? Hmm... Szerintem a legjobb barátomnak hiszek.
-Higgy akinek akarsz. De csak tudd, hogy nem vagyok veled bunkó Hercegnő-hangját hallva mosolygott.
-Haggy most jó? Megyek haza.
-Hazakísérlek.
-Ne!
Otthon már várt rám anya. Apa elment otthonról... Munka. Hát jah. Külföldön van.
-Lari mi volt a suliban?
-Minden borzalom!
-Mi történt?
-Justin szakított velem...
-Jajj picim! A fiúk már csak ilyenek! Gyere ölelj meg.
-Bocs anya, de szükségem van most egy kis magányra. Jó éjt! Nem hiszem, hogy kijövök a szobámból!

Felértem a szobámba és kaptam egy üzenetet.

Ismeretlen szám:Szia Hercegnő
Én:Mit akarsz?
Ismeretlen:Semmit. Csak annyit, hogy nevezz át Hercegre ❤
Én: Nem

Ismeretlen átnevezte magát a következőre:Herceg

Én:Mondtam, hogy nem!

Ön átnevezte Herceg et a következőre:Marci

Én:Így mindjárt jobb!😄 Nah szia megyek
Marci:Szia Hercegnő! Még rád írok ám!
Én:Inkább ne!

Elment egy jó pár idő csak úgy játszással. Subway Surf öztem 😁 De mindegy. Már este nyolc van úgyhogy megyek letusolni.
-Oké mehetek aludni.

Marci:Szép álmokat Hercegnő!
Én:Jajj haggy már! Amúgy jó éjt!
Marci:Mondtam, hogy rádírok még! 😘

-Jó reggelt nekem! Juhú!! Neee!! Marci rámírt!! Áá nem nézem most meg...

Lara arca:

Remélem tetszett nektek ez a rész! Tudom picit rövid lett

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Remélem tetszett nektek ez a rész! Tudom picit rövid lett. De juhéé van rész! Sziasztok!

My Life Is A Dream/Az Életem Egy Álom //BEFEJEZETT\\Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz