alışveriş

402 15 2
                                    

bugün tasha ile beraber alışverişe gidicez. harika!! aslında alışverişden nefret ederim. hayla da ediyorum. bi değişiklik yok yani (:D) tasha 5 dk'ya hazır olmamı gerektiren tehditli bir mesaj attı. bu kız gerçekten deli! ama herhalde şuanda herkesin sorduğu soru mesajlara noldu? mesaj falan gelmedi. yalaşık 1 haftadır. hatta harry ile beraber liamlara bile gittik, ve o sanki hiçbişey olmamış gibi davrandı. harry olabildiğince bizi yanlız bırakmamaya çalıştı ama bilirsiniz, insanın vücudundan suyu uzakklaştırması gerekiyo.yanlız kalıncada liamla normal bi şekilde konuşutk.ama hayla liam'ı sevmiyorum. söylediği herşey sinir bozucu geliyo. size bunları anlatırken hazırlanmam da bitmişti. harry'e veda edip evden çıktım. 

tasha'yı görünce onu çok özlediğimi fark ettim ve hemen gidip ona sarıldım. o da bana sarıldı. hemen söze atladı

-sensiz çok sıkılıyorum şapşal

-bende seni özledim tasha

-peki önce hangi mağazaya girelim??

-bence önce bi restaurant'a falan gidelim, kahvaltı etmedim de

-tamam o zaman gidelim

kahvaltı ettikten sonra mağazaları gezmeye başladık. tasha'yla konuşurken gülmemek mümkün değildi. söz konusu bile değildi!! yanımızdan geçenler bize deli gibi bakıyordu, normal de "bananormal activity". evet iğrenç oldu. bu an yaşanmadı sayın.

sonunda gitmeye karar verdik. tam kapıdan çıkmak üzereyken o tanıdık simayla karşılaştım.

merhabaaa. normalde şu siyah yazı şeysinden nefret ederimde hikayeye olan ilgi artmışşşş!!! herkese çok teşekkür ederim!!! multimedia'da jen'in kıyafetleri var!! bu sefer biraz kısa bir bölüm oldu pardon. iyi okumalar :) bu arada tasha'yı lucy hale yapıyorum çünkü ariana ile ashley'nin resimleri yok gibi bişey.

eskiyi UNUTMA (harry styles fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin